Fitness Seller

Aankondiging Volg het WK PL live (met deelnemers uit NL)!

huggybear1968

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.221
Lengte
1m85
Massa
150kg
Het WK PL (IPF) voor Masters (40 plussers) word dit jaar in Pilsen (Tjechië) gehouden vanaf vandaag, 27 september tot zaterdag 2 oktober.

Je kunt het WK live volgen via: http://www.madness.cz/ex/livetv.php

Deelnemers uit NL zijn :):

Carmen Sjardijn in de - 75kg (30/9) Aanvang: 13.30.
John Schellekens in de -90kg (30/9) Aanvang: 11.00.
Piet van Haaren in de -90kg (30/9) Aanvang: 11.00.
Ronald Braak in de -110 (1/10) Tijd: Aanvang: 14.30.
Wim Wamsteeker in de 125+ (2/10) Aanvang: 14.00

Laatst bewerkt:
Zijn er tijden bekent? Wie moet hoelaat?

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er tijden bekent? Wie moet hoelaat?

De dagen zijn wel bekend, de tijden weet ik echter niet.
Ik zou als je dat exact wilt weten wimwam een mailtje of een sms sturen, hij is meestal alreeds paar dagen van te voren aanwezig :).

Ik zit net ff te kijken. De vangers zijn de hele tijd aan het lullen. Das echt irritant, stelletje ouwe wijven!

ok bedankt!

Graag gedaan :)!

Weet jij overigens of het WK PL van de WPF waar Ylke aan meedoet in november ook live te volgen is?
Doen er nog meer Nederlanders mee, ik ken niet zoveel leden van PLH (Jij, Ylke, Rinaldo en Lucas Gijsbertsen) wellicht Robert v/d Tak?
Is wellicht dan leuk om ook op het forum onder de onder de aandacht te brengen, opdat geïnteresseerden het eventueel kunnen volgen :)

Ja dat is een idee. Ylke en Rinaldo doen mee, ik niet. Ik heb geen idee wie er mee doen. Ik ken er zelf ook niet veel van PLH. Er zal wel een verbinding zijn vanuit Engeland. Vind ik zelf ook leuk om naar te kijken.
Ik denk dat v/d tak wel mee doet die was de laatste wedstrijd in vorm, zou leuk zijn als hij op het WK ook W.rec. verbreekt.

Ik had net effies gekeken op de website van de WPF...bij records Bench Press Masters 40-44 jaar in de klasse 140+ staat dat op 218kg door Robert Cox...(in de klasse boven 125+ overigens op 282,5 door Scott Hoekstra)...ik vraag effies vrijstelling of ik mee mag doen aan het WK benchpress van de WPF in de 140+, staat leuk een WK titel in je C.V. ;)

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Ja dat is een idee. Ylke en Rinaldo doen mee, ik niet. Ik heb geen idee wie er mee doen. Ik ken er zelf ook niet veel van PLH. Er zal wel een verbinding zijn vanuit Engeland. Vind ik zelf ook leuk om naar te kijken.
Ik denk dat v/d tak wel mee doet die was de laatste wedstrijd in vorm, zou leuk zijn als hij op het WK ook W.rec. verbreekt.

Zijn er bepaalde kwalificaties waaraan je moet voldoen?

De agenda, met de tijden, ik probeer een live streamte vinden, die volgt:

Proposed Lifting and Weigh in schedule. Competition starts every day at 09:00 am

Tuesday, 2 November WPF Congress meeting, 1900 hours

Wednesday, 3 November Opening Ceremony, Powerlifting: All men up to 82.5 kg classes and categories, All Women classes and categories. Start time 0900

Thursday, 4 November Powerlifting: All men 90 kg to 110 kg classes and categories. Start time 0900

Friday, 5 November Powerlifting: All men 125 kg to 140+ kg classes and categories. Start time 0900
Awards Presentation Powerlifting

Saturday, 6 November Single lift BP & DL: All men up to 100 kg classes and categories and ALL Women classes and categories. Start time 0900

Sunday, 7 November Single lift BP & DL: All men from 110 kg to 140+kg classes and
categories. Start time 0900
Awards Presentations BP & DL, Best teams, Best Lifters, Closing Ceremony

Weigh in:
Tuesday, 2 November 09:00 - 10:30 am only Wednesday - lifter
15:30 - 17:00 pm only Wednesday – lifter

Wednesday, 3. November 07:00 - 08:30 am only Wednesday - lifter
09:00 - 10:30 am only Thursday - lifter
15:30 - 17:00 pm only Thursday – lifter

Thursday, 4November 07:00 - 08:30 am only Thursday - lifter
09:00 - 10:30 am only Friday - lifter
15:30 - 17:00 pm only Friday – lifter

Friday, 5 November 07:00 - 08:30 am only Friday - lifter
09:00 - 10:30 am only Saturday – lifter
15:30 - 17:00 pm only Saturday – lifter

Saturday, 6 November 07:00 – 08:30 am only Saturday - lifter
09:00 – 10:30 am only Sunday - lifter
15:30 – 17:00 pm only Sunday – lifter

Sunday, 7 November 07:00 – 08:30 am only Sunday – lifter

The Meet Director and BPO reserve the right to vary the above schedule after lifter entry closing date, if required to accommodate the time table

Hé, wel niet mijn topic vervuilen met een aankondiging en uitslagen van de WPF! :jk:

Ik heb er geen problemen mee dat je dit in dit topic doet, de titel van het topic immers : "Volg het WK PL live" en of dat nu van de IPF of van de WPF is, doet er verder niet aan toe.

Ik zou echter als ik jou was begin november een nieuw topic openen, en het nog eens opnieuw onder de aandacht brengen, want anders weet tegen die tijd het niemand meer ;).

Laatst bewerkt:
Hé, wel niet mijn topic vervuilen met een aankondiging en uitslagen van de WPF! :jk:

Ik heb er geen problemen mee dat je dit in dit topic doet, de titel van het topic is meers : "Volg het WK PL live" en of dat nu van de IPF of van de WPF is, doet er verder niet aan toe.

Ik zou echter als ik jou was begin november een nieuw topic openen, en het nog eens opnieuw onder de aandacht brengen, want anders weet tegen die tijd het niemand meer ;).

Ik stop de " vervuiling" ik heb een nieuwe topic aangemaakt. Sorry voor de overlast :P

Sorry jongens, ik had een blunder gemaakt...ik had de weegtijden vermeld :o...nu staan de aanvangstijden van de wedstrijden correct vermeld :)

Eerste uitslagen.

John Schellekens Masters I in de klasse -90kg, 14e met 180kg, 120kg, 230kg, totaal 530kg
Piet van Haaren Masters I in de klasse -90kg, 2e met 305kg, 160kg, 312,5kg, totaal 777,5kg.

Carmen Sjardijn Masters I in de klasse -75kg, 3e met 175kg, 97,5kg, 157,5kg, totaal 430kg

Filmpjes volgen nog op mij YouTube kanaal.

Dat zijn mooie resultaten...alhoewel ik stiekem had gehoopt dat Piet van Haaren wereldkampioen zou worden :)

Bedankt Wim voor het laatste nieuws uit Tjechië en uiteraard zelf heel veel suc6 zaterdag!

succes wim!

Terug
Naar boven