Fitness Seller

Aankondiging Volg het WK PL live (met deelnemers uit NL)!

Dank je wel!

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Wim gaat knallen! Ik verwacht 2 Pr`s ! Op Bank en DL.

Mijn huidige PR's staan op 332,5 - 202,5 - 285 en mijn doel voor morgen is dat te verbeteren :-)

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Normaal dus goed :p

Ik ga morgen kijken!
Je snapt wel dat als dat niet gebeurt dat ik dan ook ga zeiken!
Omstandigheden, dikke lul, net als jij bij mij doet!
Dat zou toch een flinke motivatie moeten zijn ;)

Ik ga morgen kijken!
Je snapt wel dat als dat niet gebeurt dat ik dan ook ga zeiken!
Omstandigheden, dikke lul, net als jij bij mij doet!
Dat zou toch een flinke motivatie moeten zijn ;)

Haha, je maakt er "goede" omstandigheden van, dank je :D

Ronald heeft een mooie 5e plaats behaald. Ten opzichte van het EK heeft hij 10kg meer gebogen, 10kg meer gebankt en 5kg meer gedeadlift. Kortom, een heel mooi totaal van 690kg.

Filmpje volgt.

[/COLOR]Normaal dus goed :p[/QUOTE]

Dat is heel mooi dan hoop ik dat je me trots maakt morgen dan zal ik ook extra goed me best doen morgen :p

ps. had je nog gekeken voor die schoenen

5e plaats behaald met 9 goede beurten :-)
3e met squat en deadlift.
Filmpje volgt.

Gefeliciteerd Wim!

Super!

super getild wim een 9uit9

haha we kunnen met ze allen aan de bak

Merci heren :-)

Dank je wel Rich :-)

Mooie beurten hoor WIMWAM, die 310 squat was een speedsquat:)

lekker gesquat man!

• Topic Starter Topic Starter
Proficiat Wim, 9 goede beurten is niets mis mee!
SQ 342,5 - BP 210 - DL 285 Totaal: 837,5kg :thumbs:
Dat is hard richting de 850kg wat zeker mogelijk moet zijn in de toekomst.
342,5 op de SQ is gewoon indrukwekkend, en dat je 285 wederom wist te heffen was sterk. Jammer dat je 7e werd met het banken, alhoewel 210 voor jou niet ver van je wedstrijdpr van 215 is, en het alweer een tijdje geleden is dat je zo goed gedrukt hebt. Maar voor een 3e plek in het algemeen klassement had je sowieso 865 moeten tillen, toch? De nummer 3 tilde namelijk 862,5 en was 2 kg lichter.
Je bent ook ietsiepietsie zwaarder geworden (135kg) :p, maar zo te zien is je resultaat er beter door geworden.

Op het EK woog ik NOG ;-) iets over de 136, dus mijn streng dieet heeft wonderen gedaan haha

Bedankt voor de felicitaties. Volgende piek moment zal het NK eind februari zijn, daar tussen heb ik nog 3 wedstrijden. Groet, Wim

Terug
Naar boven