AndroidHealthClinic

Volgende kuur

RWR

Novice
Waardering
0
Ik heb nu 2 kuren achter de rug...

1= 10 weken deca+sustanon
2= 6 weken deca+sustanon

Ik wil binnen nu en n paar maanden beginnen met mijn volgende kuur.
Ik zat te denken om wederom deca + sustanon te gaan gebruiken, maar nu in combinatie met Dianabol.

Wat is jullie mening hierover?

Wederom.....deca = gadver!!!

kan geen kwaad om eens wat amders te proberen kerel.

maar het is afhankelijk van je doel...deca+sust+dboll= boel vocht en vet!

Wat zijn je stats? En wat waren de hoeveelheden die je in die eerste 2 kuurtjes had gebruikt? :)

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 20 jr, 1,93, 86 kg droog (vd zomer nog 93 :( )
Ik heb er een tijdje uitgelegen en daardoor veel terug gevallen...
Maar nu ben ik weer serieus begonnen inclusief dieet enz.
Voordat ik met de kuur begin wil ik rond de 90 kg wegen.

Hoeveelheden vorige kuren:

1= 10 weken lang 1 keer p week 200mg deca + 250mg sustanon

2= week 1: 200mg deca + 250mg sustanon
week 2: 400mg deca + 500mg sustanon
week 3: idem
week 4: idem
week 5: 200mg deca + 250mg sustanon
week 6: idem

Ik wil zoieso dianabol gaan gebruiken deze keer, wat kan ik volgens jullie daar het beste bij combineren?

Je kan een volgende kuur nemen met dezelfde middelen, maar dan een verhoogde dosis.
Maar volgens mij ga je daar niet meer zo hard op....bep.gewenning. (mijn ervaring)

Waarom die dboll perse? Het kan wel, maar ben er benieuwd naar.

Wat dacht je van...1-4 wk dboll 30 mg per dag
1-10 test enantaat 500mg per week
1-10 eq/boldenone 400mg per week

Dianabol doe ik omdat ik er van veel mensen goede verhalen over heb gehoord. En deze kuur wil ik gewoon zo goed mogelijk doen dus alle beetjes zijn meegenomen...
Maar de optie die je daar wegzet klinkt goed, zal t eens overleggen met mijn sportleraar ;) Thanx

Er zijn goeie en slechte verhalen.
Maar de mensen die ik PERSOONLIJK ken hebben er niets aan over gehouden.
Veel winst idd....maar na een paar weken verdween alles weer.
Heb zelfs mn twijfels over dboll als kuur-opstarter, maar jij wou perse dboll in je kuur.

Met wat femara of arimidex zou je die opgeblazen kop een beetje in toom kunnen houden....optie?

Ja als ik dianabol ga gebruiken bouw ik die zoieso af de laatste 2 weken om zoveel mogelijk vast te houden. En die opgeblazen kop probeer ik wel n beetje in toom te kijken door op mijn zoutgebruik te letten... Maar bedankt voor de tip igg
Maar volgens mij kan ik beter heel erg uitkijken met alcohol tijdens deze kuur, ivm met de dianabol!?

alcohol + as. = vragen om problemen

Je lever is ernstig druk om je dianabol af te breken en dan ook nog alcohol erbij nemen. Niet verstandig.

Hoezo uitkijken???Drink je wel gewoon als je een kuur hebt zonder dboll? zou ik ook gewoon achterwege laten

Alcohol en sport???
grapje zeker?

door het af te bouwen ga je echt niet meer vasthouden hoor....
zout beperken heeft geen zin...zout heb je nm nodig, ook voor spieropbouw..(lastig verhaal).

Dianabol en aromatase

Dianabol zet gemakkelijk om in vrouwelijke hormonen. Oestrogenen houden vocht vast. Je krijgt een varkenskop omdat je wangen breder worden dan je voorhoofd, en je spieren worden door een vochtlaag aan het gezicht onttrokken. Tegelijkertijd stijgt je bloeddruk, omdat je bloedvolume is toegenomen.

ik drink nog weleens wat maar niet zoals normaal natuurlijk.. hooguit 1 dag in de week dan en zomaar n paar pilsjes, geen krat natuurlijk! Maar vanaf nu ga ik het serieuzer aanpakken dus ik probeer geen druppel alcohol meer te drinken!! :)

waarom vervang je de sus niet door test enanthaat,omdat je al 2x sus heb gedaan.
en de dboll 6 wk met 30 mg
en de alcohol, de steken in je lever komen vanzelf!! :eek:

Laatst bewerkt:
RWR zei:
Ja als ik dianabol ga gebruiken bouw ik die zoieso af de laatste 2 weken om zoveel mogelijk vast te houden. En die opgeblazen kop probeer ik wel n beetje in toom te kijken door op mijn zoutgebruik te letten... Maar bedankt voor de tip igg
Maar volgens mij kan ik beter heel erg uitkijken met alcohol tijdens deze kuur, ivm met de dianabol!?
1 woord:DOM!

i know, i know... maar ik wilde iets duidelijk maken in mijn laatste post, namelijk dat ik nu al een tijdje niet drink en dat ook niet meer doe de komende tijd...
En balle, wat zou jij dan adviseren voor de vervanging van deca? Boldenone?
Kan iemand mij vertellen wat precies de verschillen zijn tussen bijv deca en boldenone.. en sustanon en test. enanthaat?

Milkthistle (of melkdistel, mariadistel) schijnt een zeer goed supplement te zijn om de schade aan je lever te beperken. Heb hier veel positieve dingen over gelezen.

1 glas rode wijn per dag is wel weer goed om aderverkalking tegen te gaan en 't is ook goed voor je cholesterol. En rode wijn bevat weer zeer veel anti-oxidanten natuurlijk.
Maja met alcohol belast je wel je lever weer extra.

RWR zei:
i know, i know... maar ik wilde iets duidelijk maken in mijn laatste post, namelijk dat ik nu al een tijdje niet drink en dat ook niet meer doe de komende tijd...
En balle, wat zou jij dan adviseren voor de vervanging van deca? Boldenone?
Kan iemand mij vertellen wat precies de verschillen zijn tussen bijv deca en boldenone.. en sustanon en test. enanthaat?

http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm

hier word het keurig uitgelegd.

Terug
Naar boven