AndroidHealthClinic

Volgende kuur

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Ik zou januari willen beginnen met een cutkuur. Ik ben in oktober reeds begonnen met cutten. Kom van 96kg en sta nu op 89kg met een vp van +-14% Ik ga dus nog naturel doordoen tot het eind van december om dan het nieuwe jaar in te zetten met een cutkuur. Zou dus graag op 10-12% staan om er aan te beginnen.
Ik zou kuren met
1-8 test p 75mg ed
1-8 tren a 75mg ed
ik zou mss nog mast p toevoegen, mijn vraag is of ik dit al vanaf week 1-8 zou laten meelopen of vanaf week 4-8 en ook op 75% mg?
Ik zou daarna een bridge doen (zou de eerste keer zijn) op 4 of 6 w met 125mg test e per week
om daarna een clean bulk te doen.
Nu vraag ik me af welke middelen en op hoeveel
Zowiezo test e als basis.
Maar wat zou ik er best bijvoegen aangezien ik al cut op tren en in mijn vorige kuur ook tren genomen heb?
Ben van plan dit 12w te doen de cleanbulk.
De gehele kuur door neem ik hcg mee

Als je gaat bridgen zou ik geen TestP nemen maar gewoon TestE op 250 mg EW of E5D en dit ook zo houden in de bridge, heb je zo min mogelijk schommelende bloedwaarden. Als je daadwerkelijk op 10 % staat als je begint zou ik 'm doen zoals ik 'm nu ook doe : 250 mg TestE EW, 100 mg TrenA ED voor het slapen met 50 mg MastP ED.

Cleanbulk moet je zelf kiezen wat je fijn vindt, als jij geen last hebt met deca kun je deca pakken, high test only doet 't voor mij goed, kunt ook een heel hoge dosis Primo nemen maar das zo'n duur geintje.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is idd ook wel nog een idee direct cutten met test e en de waarde houden. Maar is een bridge op 250 ew wel nog een bridge maar geen lichte kuur dan?
En ik heb ook al zitten denken aan test only maar dan mss op 750 of 1000 ew, en ik heb geen idee hoe ik op deca zal reageren (veel vocht en andere sides) en is dit wel ideaal voor clean bulk? Ik heb zelf al zitten denken een combo van test en bold voor men bulk dan.
En op de tren reageerde ik ook altijd goed maar zal dit wel nog zo goed gaan als ik al gecut heb ervoor met tren?
En primo is idd te duur voor wat het doet vind ik.

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Nog iemand ideeën of suggesties?

Dat is idd ook wel nog een idee direct cutten met test e en de waarde houden. Maar is een bridge op 250 ew wel nog een bridge maar geen lichte kuur dan?
En ik heb ook al zitten denken aan test only maar dan mss op 750 of 1000 ew, en ik heb geen idee hoe ik op deca zal reageren (veel vocht en andere sides) en is dit wel ideaal voor clean bulk? Ik heb zelf al zitten denken een combo van test en bold voor men bulk dan.
En op de tren reageerde ik ook altijd goed maar zal dit wel nog zo goed gaan als ik al gecut heb ervoor met tren?
En primo is idd te duur voor wat het doet vind ik.

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Nog iemand ideeën of suggesties?

Of je vet van deca wordt ligt aan je voeding dus in dat opzicht kun je er prima op clean bulken. Bold kan ook maar dan zit je wel op zeg maar 1000 mg EW + nog test. Tren na een bridge kan ook prima nog een keer in principe.

Ik ga over een tijdje op 300 test, 400 mast, 800 tren en 1000 Bold ofzo, lijkt wel leuk ;P

Of je vet van deca wordt ligt aan je voeding dus in dat opzicht kun je er prima op clean bulken. Bold kan ook maar dan zit je wel op zeg maar 1000 mg EW + nog test. Tren na een bridge kan ook prima nog een keer in principe.

Ik ga over een tijdje op 300 test, 400 mast, 800 tren en 1000 Bold ofzo, lijkt wel leuk ;P

Flinke dosering brah :o

Als je ziet dat mast en bold relatief zwak zijn vind ik 't nog meevallen, was een voorstel van BigCat hehe. Weet 't ook nog niet zeker, zie wel wat 't word.
Moet eerlijk bekennen dat hogere doseringen wel degelijk een heel stuk meer doen dan de wat lagere doseringen die ik hiervoor aanhield.

Als je ziet dat mast en bold relatief zwak zijn vind ik 't nog meevallen, was een voorstel van BigCat hehe. Weet 't ook nog niet zeker, zie wel wat 't word.
Moet eerlijk bekennen dat hogere doseringen wel degelijk een heel stuk meer doen dan de wat lagere doseringen die ik hiervoor aanhield.

Dat is persoonsverschillend maar dat heb ik ook.. Voeding is op orde maar ik heb een hoge tolerantie jammer genoeg. Heb ik met alles trouwens, niet alleen met aas.

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb ook al genoeg gelezen dat je op deca icm goeie voeding kunt clean bulken maar neem liever geen deca zolang er andere middelen meer aangeraden worden voor cleanbulk. En bold + tren + test zal voor mij nog niet nodig zijn zeker op die doseringen.
Ik twijfel tussen high test 1000mg ew,
test 500+ tren 600 ew
of test 500 ew + bold 600 ew

Bold is al gauw minimaal 16 weken en op 800 minimaal volgens de meeste.

Test & primo.

500-600 of 750-800

ik heb geen ervaring met tren
dosering kun je halverwege verhogen toch.. eerst 500-600 dan 750-800? wel altijd zorgen dat je meer primo dan test zet mocht je primo kiezen

Tren is een heel stuk sterker dan Primo, als je ziet dat een gram Primo overeenkomt met 300 mg Ace.. Is mij het geld echt niet waard.

Terug
Naar boven