MuscleMeat

Volgens mij was 200mg p/w echt te weinig

Boyunderstood

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Helaas helaas.. ik ben tot nu toe nog maar 1,5kg aangekomen. Ik zit nu in mijn laatste week, in totaal 8 weken gekuurd. Heb maar een lichte dosis gebruikt van 200mg boldenone van GS per week, maar helaas weinig effect. Ik hoop stiekem dat de boldenone nog langzaam gaat werken maar ik betwijfel het. Komende week wil ik nog winstrol depot gebruiken, misschien dat er dan nog wat gaat gebeuren. En oh ja, tijdens de training krijg ik wel een lekkere pomp, dat is wel lekker.

Damn, dat is klote kerel. :(

Ik hoop niet dat mij dat ooit zal overkomen.

Hoop dat je volgende keer beter groeit.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx guys, maarja.. helaas. Maar de winstrol er nog achteraan heeft geen zin? Het zou trouwens ook heel goed kunnen komen omdat ik veel gewerkt heb de laatste tijd, zelfs tot in de nacht, waarna ik maar 6-7 uurtjes heb kunnen slapen + dat ik examens moet afleggen volgende maand, dus heb ik ook veel moeten leren.

Navy zei:
Ik bereid me altijd een maand voor op een kuur.
Alles moet in orde zijn voeding rust training en kuurschema.
Ook kun je van jezelf wel zeggen wat de omstandigheden thuis/werk zijn.
Als je weet dat het dus druk op je werk wordt en je veel moet over werken,
kan je je kuur beter uitstellen.
Zorg altijd voor optimale omstandigheden.

greetz
Dat is het punt nu juist. Optimale tijd heb ik nooit, alleen wanneer ik op vakantie ga. Maar een winstrol achteraan heeft geen effect? Ik heb altijd nog weke-zachte spieren, die wil ik wel wat harder hebben. Ik moet zeggen dat ik wel ietsje droger ben geworden met iets meer definitie, maar nog niet voldoende imo.

Boyunderstood zei:
Helaas helaas.. ik ben tot nu toe nog maar 1,5kg aangekomen. Ik zit nu in mijn laatste week, in totaal 8 weken gekuurd. Heb maar een lichte dosis gebruikt van 200mg boldenone van GS per week, maar helaas weinig effect. Ik hoop stiekem dat de boldenone nog langzaam gaat werken maar ik betwijfel het. Komende week wil ik nog winstrol depot gebruiken, misschien dat er dan nog wat gaat gebeuren. En oh ja, tijdens de training krijg ik wel een lekkere pomp, dat is wel lekker.

fake? 1,5kg kun je alleen al aankomen door veel vreten

Boyunderstood zei:
Je vermoeden is juist, ofwel stack je 300 mg met test ofwel ga je naar de 400 mg /wk

Met test zou het nog wat opleveren 200 mg maar dan nog is het weinig. :)

Navy zei:
Dat je hard werkt is niet echt een probleem..als er maar genoeg tijd over blijft om goed te eten en te trainen. als ik jou was zou ik een paar maandjes wachten en het dan nog eens proberen. dan is je lichaam weer hersteld en staan je receptoren weer open. als je nu nog eens winstrol erachteraan doet..zal het een nog grotere teleurstelling voor je worden. heb geduld en probeer opnieuw

greetz
Klopt en genoeg rust! Ik weet waarover ik spreek en hard werken stimuleerd je eetlust en is zeker te combineren me bbing/kuren als je goede plannen maakt.

200 mg is gewoon veel te weinig en 8 weken is ook te kort.
Ik heb als eerste kuur 400 mg gedaan voor 10 weken en vond het ook een beetje tegenvallen. Het is gewoon een zwakke steroide die ook nog eens laat begint te werken (4-6 weken).
De volgende keer beter research doen voordat je ergens mee begint.
Die 1,5 kilo die je bent aan bent gekomen is waarschijnlijk alleen door het betere eten en de intensievere training.

Ok thanks guys! Maar damn wat baal ik :( Ik dacht dat ik nog effe wat lekkere droge massa ging opbouwen, maar nee hoor.. Ik denk dat ik voorlopig nog wel wacht met een volgende kuur, want de bedoeling was én is om maar 1 keer te kuren. Een soort van boost dat ik moet hebben gewoon. Helaas helaas.. volgend jaar weer proberen, maar dan beter voorbereid.

Eerste kuur is zelden perfect, uit je fouten moet je leren. Better luck next time bro

De meeste mensen zeggen van te voren dat ze maar een kuur gaan doen, maar als je eenmaal je eerste gedaan hebt, volgt meestal binnen een jaar de tweede.

B.B.Junkie zei:
De meeste mensen zeggen van te voren dat ze maar een kuur gaan doen, maar als je eenmaal je eerste gedaan hebt, volgt meestal binnen een jaar de tweede.

Yep, dat klopt. Maar ik was echt alleen van plan om het bij één kuurtje te houden, dus daarom baal ik ook dat het nu niet optimaal is. Maar ik denk er nu ook niet echt aan om nog een kuur te volgen, wellicht voorjaar 2005 proberen.

Boyunderstood zei:
Yep, dat klopt. Maar ik was echt alleen van plan om het bij één kuurtje te houden, dus daarom baal ik ook dat het nu niet optimaal is. Maar ik denk er nu ook niet echt aan om nog een kuur te volgen, wellicht voorjaar 2005 proberen.

ha die vind ik wel goed.

Gozer, ik heb toch gezegd dat je 400mg p/week kon gebruiken. Maargoed, next time better. Dus je wilt er nu nog winstrol achteraan plakken, is dat niet een beetje wanhoopsactie?! Dat heeft helemaal geen zin he, kun je het beter laten voor wat het is.

Fijne vakantie alvast

De winstrol laat ik mooi achterwege na jullie advies. Ik ga nu de BC stack doen o.a. om mijn test levels weer op gang te krijgen.

Terug
Naar boven