XXL Nutrition

voor 80% definitief kuur(tje) graag opmerkingen!

cihat

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
113kg
Vetpercentage
14%
Hallo mannen,

Na een maand twijfelen over hoe lang en hoe en wat te gaan kuren. Ben ik er eindelijk voor 80% eruit en die 20% moeten jullie aanvullen met akkoord geven en dan wil ik starten want heb test e, boldenone, winny al liggen en de rest haal ik na jullie opmerkingen....

Doel was om zoveel mogelijk spiermassa aan te komen zonder vochtretentie en zo min mogelijk neveneffecten te ondervinden.

Eerst was ik van plan om half jaartje te knallen, maar na zoveel opmerkingen en advies ben ik van plan om 16 weken te gaan kuren, hieronder staat mijn plan/kuurschema:

Week 1-16 Test 500mg E/W
Week 1-16 Bold 400 mg E/W
Week 3 HCG 500-1000 IU 3 x in de week
Week 1-4 winny 40mg E/D
Week 5-16 Provi 50 mg E/D
Week 6 HCG 500-1000 IU 3 x in de week
Week 9 HCG 500-1000 IU 3 x in de week
Week 12 HCG 500-1000 IU 3 x in de week
Week 14-17 om de 2 dagen 750-1000 IU HCG
Week 17-19 winny 40mg E/D

Week 19-23 Nakuur:
dag 1 - 1 tab arofixen
dag 2 - 20mg nolva
dag 3 - 1 tab arofixen
dag 4 - 20mg nolva
etc..
Daarna als extra supps: D-aspartic acid, Zink, D3

Hcg zal ik de eerste keer gebruiken, heb de info via de dbb wikipedia(hoeveel en wanneer).

Verder heb ik er niets aan toe te voegen, ik zal op jullie reacties wachten.
Mijn plan is 1 april er mee te beginnen, geen grap!

HCG 250iu 2x pw is voldoende vanaf week 4 tot aan je nakuur. waarom de keuze om aro met nolva af te wisselen ?

• Topic Starter Topic Starter
HCG 250iu 2x pw is voldoende vanaf week 4 tot aan je nakuur. waarom de keuze om aro met nolva af te wisselen ?

Ik heb veel ervaringen gezien met alleen nolvadex en die mensen hadden het over dat ze met alleen nolvadex niet zo snel hersteld waren, dat ze minder kracht en massa konden behouden.

Daarom dacht ik om het af te wisselen? Kan jij misschien antwoord geven op je eigen vraag? waarom zou ik dat volgens jou nog kunnen doen? of wat denk je dat beter zal zijn?

Vergeef mij m'n kritiek, maar met die stats ga je toch niet kuren man? Je kan naturel nog makkelijk 15+kg winnen.

Ik zie er echt de meerwaarde niet van in. Ik ben een jaartje geleden begonnen met een zeer strikt voedingsschemaen trainde 5 dagen in de week. Stats op dat moment waren 1.80m en 74 kg. Nu na een jaar zit ik al op 86kg, puur door op de voeding te letten. Mocht je door een of andere reden weer spiermassa verliezen dan heb je altijd nog iets om op terug te vallen.

Vergeef mij m'n kritiek, maar met die stats ga je toch niet kuren man? Je kan naturel nog makkelijk 15+kg winnen.

Ik zie er echt de meerwaarde niet van in. Ik ben een jaartje geleden begonnen met een zeer strikt voedingsschemaen trainde 5 dagen in de week. Stats op dat moment waren 1.80m en 74 kg. Nu na een jaar zit ik al op 86kg, puur door op de voeding te letten. Mocht je door een of andere reden weer spiermassa verliezen dan heb je altijd nog iets om op terug te vallen.

??? Ik weet niet of hij zijn stats heeft aangepast in de tussentijd maar met 1.89m & 104kg bij 14% is 15+ kg au naturel gainen een haast onmogelijke opgave tenzij je vader superman is

Ik kom van de 70 kg.. Weeg nu 105 kilo met een gemiddelde vp% train al 3 jaar 35 kilo aangekomen ?? Ook al verlies ik alles weer, dan alsnog zou ik een echte mannen gewicht hebben 100+ kg.. Ik wil kuren om niet groot te worden maar om groter te worden.. Dus komt goed maak jij je maar niet druk omdat ik ga kuren.. Als ik er nie klaar voor was had ik het nie gedaan.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 18:46 ----------

??? Ik weet niet of hij zijn stats heeft aangepast in de tussentijd maar met 1.89m & 104kg bij 14% is 15+ kg au naturel gainen een haast onmogelijke opgave tenzij je vader superman is

Ja mn stats kloppen had niets aangepast sinds ik mn topic gestart heb.

Ik kom van de 70 kg.. Weeg nu 105 kilo met een gemiddelde vp% train al 3 jaar 35 kilo aangekomen ?? Ook al verlies ik alles weer, dan alsnog zou ik een echte mannen gewicht hebben 100+ kg.. Ik wil kuren om niet groot te worden maar om groter te worden.. Dus komt goed maak jij je maar niet druk omdat ik ga kuren.. Als ik er nie klaar voor was had ik het nie gedaan.

Dan begrijp ik zijn reactie totaal niet .. Je stats zijn prima om een cycle mee te draaien ..
Waarom geen Primo ipv Boldenone ?
Test is al sterker dan Boldenone en zal de overhand hebben ..
Test + Primo cycle lijkt me een betere optie !

Die 3 weken winny aan het eind gaan je niet veel brengen denk ik.
Zou hoger doseren en 2-3 weken eerder beginnen.
Stevige 'eerste' kuur trouwens.

Die 3 weken winny aan het eind gaan je niet veel brengen denk ik.
Zou hoger doseren en 2-3 weken eerder beginnen.
Stevige 'eerste' kuur trouwens.

Hmm,, ik d8 ik gebruik al de hele kuurlang proviron dus niet te veel winny erbij nemen, ha een klein beetje medelijden met mn lever. Anders zou ik de eerste 6 weken winny gebruiken. De laatste 2-3 weken neem ik winny omdat jk het anders toch over zou houden en ik winny op het laatst tussen mn kuur en namuur gebruik om alles in die tuusen tijd vast te houden en miss wat harder uit mn kuur kom dan??

Zoveel verschillende middelen en verschillende doseringen.
Vaak is eenvoud het beste.

Week 1-16 Test 500mg E/W
Week 1-16 Bold 600 mg E/W
Week 1-4 winny 40mg E/D
Week 4-18 HCG 500
Week 18-22 20 mg nolva of 1 tab aro

Dan zou ik winny aan het eind van de cycle doen, daar heb ik iig goede ervaringen mee.
Misschien kickstarten met test-p?Je bent nou toch bezig.:D

Of je laat 'm rustig inkomen
Hoeft op 16 weken niet perse te kickstarten

Hallo mannen,

Na een maand twijfelen over hoe lang en hoe en wat te gaan kuren. Ben ik er eindelijk voor 80% eruit en die 20% moeten jullie aanvullen met akkoord geven en dan wil ik starten want heb test e, boldenone, winny al liggen en de rest haal ik na jullie opmerkingen....

Doel was om zoveel mogelijk spiermassa aan te komen zonder vochtretentie en zo min mogelijk neveneffecten te ondervinden.

Eerst was ik van plan om half jaartje te knallen, maar na zoveel opmerkingen en advies ben ik van plan om 16 weken te gaan kuren, hieronder staat mijn plan/kuurschema:

Week 1-16 Test 500mg E/W
Week 1-16 Bold 400 mg E/W
Week 3 HCG 500-1000 IU 3 x in de week
Week 1-4 winny 40mg E/D
Week 5-16 Provi 50 mg E/D
Week 6 HCG 500-1000 IU 3 x in de week
Week 9 HCG 500-1000 IU 3 x in de week
Week 12 HCG 500-1000 IU 3 x in de week
Week 14-17 om de 2 dagen 750-1000 IU HCG
Week 17-19 winny 40mg E/D

Week 19-23 Nakuur:
dag 1 - 1 tab arofixen
dag 2 - 20mg nolva
dag 3 - 1 tab arofixen
dag 4 - 20mg nolva
etc..
Daarna als extra supps: D-aspartic acid, Zink, D3

Hcg zal ik de eerste keer gebruiken, heb de info via de dbb wikipedia(hoeveel en wanneer).

Verder heb ik er niets aan toe te voegen, ik zal op jullie reacties wachten.
Mijn plan is 1 april er mee te beginnen, geen grap!

Ik zou na het staken van arofixen nog enkele weken nolva blijven doen ivm eventuele rebound van de aromasin.

Tevens zou ik de winny, als die toch neemt, 5 weken pakken op 50mg t/m week 17 en aansluitend daarop je nakuur starten

..omdat aromasin 20mg EOD voldoende is

Dan begrijp ik zijn reactie totaal niet .. Je stats zijn prima om een cycle mee te draaien ..
Waarom geen Primo ipv Boldenone ?
Test is al sterker dan Boldenone en zal de overhand hebben ..
Test + Primo cycle lijkt me een betere optie !

omdat je met primo minder spiermassa kan winnen als met boldenone?? en ik wil meer spiermassa, primo wordt volgens mij tijdens het cutten gebruikt?

en de 2e reden is dat ik me niet zo erg heb ingelezen over primo en er niet zo vaak over hoor?

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 01:29 ----------

Ik zou na het staken van arofixen nog enkele weken nolva blijven doen ivm eventuele rebound van de aromasin.

Tevens zou ik de winny, als die toch neemt, 5 weken pakken op 50mg t/m week 17 en aansluitend daarop je nakuur starten

..omdat aromasin 20mg EOD voldoende is

Hmm hoe zou mijn nakuur er dan beter uit kunnen zien?

wordt mn nakuur dan niet onnodig lang?

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 01:31 ----------

Dan zou ik winny aan het eind van de cycle doen, daar heb ik iig goede ervaringen mee.
Misschien kickstarten met test-p?Je bent nou toch bezig.:D

Aan de ene kant kijk ik er een beetje warm naar het idee om winny als laatst erbij te nemen, want aan het eind van mn kuur zit ik in de zomer dus dan zal het beter zijn om ietsjes droger en harder eruit te komen...

miss kan ik dan met sustanon 2 weken beginnen, wat denk jij?
dus de eerste 2 weken sustanon en boldenone beginnen en na de 2 weken door gaan met test e en boldenone?
of gewoon met 3 tegelijk beginne, maar hoe en hoeveel zou ik dan moeten zetten?? pff ik ben nu maar voor 20% zeker van mn kuurtje ipv 80% wat ik in mn topiconderwerp heb staan haha

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk
Ik was in de war met Masteron :grumble:

Zowel Primo als Bold zijn DHB derivaten en Boldenone heeft vergelijkbare androgene eigenschappen en beduidend hogere anabole kwaliteiten.

Boldenone Anabolic/ Androgenic ratio: 100:50
Primobolan Anabolic/Androgenic Ratio (Range): 88:44-57

omdat je met primo minder spiermassa kan winnen als met boldenone?? en ik wil meer spiermassa, primo wordt volgens mij tijdens het cutten gebruikt?

en de 2e reden is dat ik me niet zo erg heb ingelezen over primo en er niet zo vaak over hoor?

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 01:29 ----------

Hmm hoe zou mijn nakuur er dan beter uit kunnen zien?

wordt mn nakuur dan niet onnodig lang?

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 01:31 ----------

Aan de ene kant kijk ik er een beetje warm naar het idee om winny als laatst erbij te nemen, want aan het eind van mn kuur zit ik in de zomer dus dan zal het beter zijn om ietsjes droger en harder eruit te komen...

miss kan ik dan met sustanon 2 weken beginnen, wat denk jij?
dus de eerste 2 weken sustanon en boldenone beginnen en na de 2 weken door gaan met test e en boldenone?
of gewoon met 3 tegelijk beginne, maar hoe en hoeveel zou ik dan moeten zetten?? pff ik ben nu maar voor 20% zeker van mn kuurtje ipv 80% wat ik in mn topiconderwerp heb staan haha

Je nakuur wordt niet onnodig lang. Lange kuur is lange nakuur, 5weken is niet voldoende. Dus na de nakuur met arofixen die je zelf al aangaf zou ik als ik jou was nog een paar weken op nolva verder gaan.

Ze hadden bij mijn sportsgool een niewe weegschaal andaag en thuis had ik altijd ren halfwerkende weegschaal... Ik woog vandaag 113,8 kilo min 1,8 kilo dchoene en trainingsbroek is 112 kilo netto...
Mn stats moet ik dus nog aanpassen:p

Terug
Naar boven