Fitness Seller

voor 80% definitief kuur(tje) graag opmerkingen!

jij zat eerst op BN toch?

Die jongen word helemaal gek hier:

1e kuur:
week 1-4 winny of dboll 40mg pd
week 1-8 deca 250ml ex
week 1-10 cyp 250ml ew
vanaf week 2 HCG op 250 2keer in de week.
nakuur 12 dagen naj je laatste prikje begin je met 4 weken nolvadex op 20mgpd/ 4 weken.

Geen provi of ari nodig, je voeding en training zullen het verdere werk doen.

Succes,

Bull

• Topic Starter Topic Starter
Die jongen word helemaal gek hier:

1e kuur:
week 1-4 winny of dboll 40mg pd
week 1-8 deca 250ml ex
week 1-10 cyp 250ml ew
vanaf week 2 HCG op 250 2keer in de week.
nakuur 12 dagen naj je laatste prikje begin je met 4 weken nolvadex op 20mgpd/ 4 weken.

Geen provi of ari nodig, je voeding en training zullen het verdere werk doen.

Succes,

Bull

Bedankt voor je reactie, alleen wil ik wel met bold en test e kuren en 16 weken was ik van plan. Ik wilde alleen opmerkingen op mijn kuurschematje.

Waar ik nu aan denk ik winny op het laatst en eerste twee weken met sustaon beginne als kiksctartr

Sustanon is geen kichstarter, alleen om een beetje koste esters?? /neem dan gewoon prop 150mg eod. Vergeet training en voeding niet om je doe te behalen....?

Bedankt voor je reactie, alleen wil ik wel met bold en test e kuren en 16 weken was ik van plan. Ik wilde alleen opmerkingen op mijn kuurschematje.

Waar ik nu aan denk ik winny op het laatst en eerste twee weken met sustaon beginne als kiksctartr

Zou geen sustanon nemen maar testosteron propionaat (sustanon bevat maar een bepaald % propionaat) en dan de 1e 4 weken mee laten lopen dus de bold, test-e en test-p gelijktijdig starten.
Test-p betekent wel vaker prikken ofc maar naar mijn mening is het de moeite waard.

• Topic Starter Topic Starter
Sustanon is geen kichstarter, alleen om een beetje koste esters?? /neem dan gewoon prop 150mg eod. Vergeet training en voeding niet om je doe te behalen....?

Training en voeding is in orde.. Pff dat wordt vaak prikken haha... Hoe zou jij test e en bold zetten? Alles in 1 spuit of 2 spuitjes dan 1 in de linker ander in de rechter bil ofso?

Gewoon Test E bij Bold houden, en elke week in linker en rechter been zetten.

Kickstart met winny tabs of dboll a 6 weken.

Terug
Naar boven