Fitness Seller

Voor al U deuren die nog ingetrapt moeten worden !

En wat is de bedoeling van dit topic?

Je moet weten dat ik als eerste afgestudeerd ben in mijn jaar bij de para's en ik heb meegedaan met verschillende geheime aanvallen op Al-Quaeda. Ik heb meer dan 300 mensen omgelegd (allemaal bevestigd). Ik ben getraind in gorilla warfare en ben de beste scherpschutter van het Belgische leger. Voor mij ben je niets anders dan een doodgewoon doelwit. Ik zal je potverdomme uitmoorden met precisie zoals nog nooit gebeurd is op deze aarde, let op mijn ****ing woorden. Denk je echt dat je er mee weg komt door zo'n k*tdingen te zeggen over het internet. Je denkt verkeerd, kl***zak. Ik ben momenteel m'n netwerk van spionnen in Europa aan het contacteren en ze zijn nu jouw IP aan het tracen. Begin je maar voor te bereiden voor de storm, lafaard. De storm die het zielige ding wegvagen dat jij "leven" noemt. Je bent potverdomme dood, kleuter. Ik kan overal zijn, wanneer ik wil, en ik kan jou op 700 verschillende manieren vermoorden, en dat enkel met m'n blote handen. Ik ben niet enkel opgeleid in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het vollidge arsenaal van het Belgisch leger en ik zal de volledige omvang ervan gebruiken om jouw zielige leven van dit continent te ruimen, jij kleine kl***zak. Had je maar geweten wat voor goddeloze vergelding jouw zou overkomen door jou "intelligent" grapje en opmerking. Misschien had je dan wel je k*tmond gehouden. Maar dat kan je niet, dat deed je niet, en nu ga je er voor boeten, jij achterlijke idioot. Ik zal woede over jou schijten en je zult er in verdrinken. Jij gaat er potverdomme aan, kleuter!

heeft iemand echt al zover gegaan zelfs belist als te gaan lijken gelijk meer zoals?

heeft iemand echt al zover gegaan zelfs belist als te gaan lijken gelijk meer zoals?
Jij bent aan het lachen zeker? Ik ben verder als zelfs meer beslist te gebruiken zelfs om gaan lijken meer als iemand kan. Kan je echt zo ver als gaan half zo veel om te gebruiken ga wens voor dat? Mijn gedacht is dat wanneer iemand echt zo ver gegaan als zelfs beslist als gebruik zelfs willen, dan is het dat hij echt zo ver zelfs als beslist te gebruiken zelfs gaan om te doen meer zoals. Het is gewoon vanzelfsprekend.

Jij bent aan het lachen zeker? Ik ben verder als zelfs meer beslist te gebruiken zelfs om gaan lijken meer als iemand kan. Kan je echt zo ver als gaan half zo veel om te gebruiken ga wens voor dat? Mijn gedacht is dat wanneer iemand echt zo ver gegaan als zelfs beslist als gebruik zelfs willen, dan is het dat hij echt zo ver zelfs als beslist te gebruiken zelfs gaan om te doen meer zoals. Het is gewoon vanzelfsprekend.

http://www.youtube.com/watch?v=Mq6EC7YU54s

Is het onsamenhangende Engels te moeilijk geworden jongens?

• Like
Waarderingen: mat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

banana_gif.gif

• Topic Starter Topic Starter
Hou het wel een beetje normaal en on topic graag !
niet zo maar onzin posten ., JA!

FF een vraag voor de intro later,

Kunnen vissen het warm krijgen ??

Met aller vriendelijkste groet, Ray(mond)...

Groetjes,

Ray(rond)

Terug
Naar boven