MuscleMeat

Voor alle Diablo 2 fans...

had et gezien, beide trailers ook al gezien! :D

ik ga voor de witchdoctor!!! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
had et gezien, beide trailers ook al gezien! :D

ik ga voor de witchdoctor!!! :cool:

Er komen 5 characters, en ik zou eerst voor een melee character gaan denk ik, zo leer je makkelijker hoe alles werkt enzo je hoeft niet met spells te werken.

En Barbarian houd het gewoon lang uit als je een n00b ben :P

Had 't idd ook al gezien... man wat een pracht game was D2 toch en nu dus deel 3 in de maak. Klasse :D

Helaas nog niks van een release datum bekend dus dat zal nog even wachten worden. Als het de Blizzard kwaliteit is die we gewend zijn dan wordt 't het wachten meer dan waard. Ik ga alvast verlof opsparen lol.

Had 't idd ook al gezien... man wat een pracht game was D2 toch en nu dus deel 3 in de maak. Klasse :D

Helaas nog niks van een release datum bekend dus dat zal nog even wachten worden. Als het de Blizzard kwaliteit is die we gewend zijn dan wordt 't het wachten meer dan waard. Ik ga alvast verlof opsparen lol.

Hehe denk dat het misschien wel een jaartje zal duren ongeveer, maar dat is goed, want ik moet ook een nieuwe computer kopen eerst, kijk die gameplay trailer, echt te bruut gewoon.

Er komen 5 characters, en ik zou eerst voor een melee character gaan denk ik, zo leer je makkelijker hoe alles werkt enzo je hoeft niet met spells te werken.

En Barbarian houd het gewoon lang uit als je een n00b ben :P

d2 lang zat gespeeld :D witchdoctor lijkt me nice

tenzij er een hammerdin komt..... :o

d2 lang zat gespeeld :D witchdoctor lijkt me nice

tenzij er een hammerdin komt..... :o

Hehe de hammerdin :roflol:

witchdoctor lijkt me ook wel kick ja, ben nu nog die gameplay trailer aan het kijken zie hem nu pas, ben benieuwd wat de rest van de characters worden.

Kan niet wachten. Heb Diablo 2 met vrienden jaren lang online gespeeld.

Ga 'm meteen kopen als ie uit is.

Kan niet wachten. Heb Diablo 2 met vrienden jaren lang online gespeeld.

Ga 'm meteen kopen als ie uit is.

Yep ik ook, jammer dat ie na een tijd helemaal uitgemolken was gewoon, met level 10 op hell cow level in met een paar vriende van je en dan bij de portal staan en om de 10 seconde level up gaan, dat was op gegeven moment niet leuk meer, maar ben benieuwd naar deze, denk dat je dat bij deel 3 niet meer kan doen.

Yep ik ook, jammer dat ie na een tijd helemaal uitgemolken was gewoon, met level 10 op hell cow level in met een paar vriende van je en dan bij de portal staan en om de 10 seconde level up gaan, dat was op gegeven moment niet leuk meer, maar ben benieuwd naar deze, denk dat je dat bij deel 3 niet meer kan doen.
Idd. Enige uitdaging was nog om zeldzame items te verzamelen.

Veel Mephisto en Baal runs gedaan toen.

heb nooit d2 gespeeld.
denk dat ik deze wel ga proberen.

damn dat word wachten :(

hoop dat het niet met het betaal systeem van WOW werkt anders kost het teveel.

Eigenlijk heeft blizzard gezegd dat starcraft 2 de laatste ''free'' game wordt, de rest word allemaal ptp(pay to play) dus wss ook diablo 3

Eigenlijk heeft blizzard gezegd dat starcraft 2 de laatste ''free'' game wordt, de rest word allemaal ptp(pay to play) dus wss ook diablo 3

Daar is nog niks over bekend geloof ik, en dan nog, wat zal het kosten 10 euro, dat is niks.

Ik lees net trouwens dat je ook bij elk poppetje die je aanmaakt een male of female kan kiezen, dat is wel vet :D

dit gaat me mn baan kosten :(

Hehe k zei ook al tegen vrienden met wie ik vroeger elke dag online speelde dat ik nu wel vaker thuis zal blijven :D

Ook misschien wel beter met trainen, dan blijf ik tenminste van de alcohol af in het weekend en je hebt gelijk je rust te pakken, perfect combinatie, trainen en gamen :P

Terug
Naar boven