- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had et gezien, beide trailers ook al gezien!
ik ga voor de witchdoctor!!!![]()

Had 't idd ook al gezien... man wat een pracht game was D2 toch en nu dus deel 3 in de maak. Klasse![]()
Helaas nog niks van een release datum bekend dus dat zal nog even wachten worden. Als het de Blizzard kwaliteit is die we gewend zijn dan wordt 't het wachten meer dan waard. Ik ga alvast verlof opsparen lol.
Er komen 5 characters, en ik zou eerst voor een melee character gaan denk ik, zo leer je makkelijker hoe alles werkt enzo je hoeft niet met spells te werken.
En Barbarian houd het gewoon lang uit als je een n00b ben![]()
witchdoctor lijkt me nice
d2 lang zat gespeeldwitchdoctor lijkt me nice
tenzij er een hammerdin komt.....![]()

Kan niet wachten. Heb Diablo 2 met vrienden jaren lang online gespeeld.
Ga 'm meteen kopen als ie uit is.
Idd. Enige uitdaging was nog om zeldzame items te verzamelen.Yep ik ook, jammer dat ie na een tijd helemaal uitgemolken was gewoon, met level 10 op hell cow level in met een paar vriende van je en dan bij de portal staan en om de 10 seconde level up gaan, dat was op gegeven moment niet leuk meer, maar ben benieuwd naar deze, denk dat je dat bij deel 3 niet meer kan doen.
Idd. Enige uitdaging was nog om zeldzame items te verzamelen.
Veel Mephisto en Baal runs gedaan toen.
Ik had voor amazon de beste boog die je kon krijgen in het spel. Die was heel erg zeldzaam. Toen ik met de game stopte heb ik 'm weg gegeven.Hehe me2, maar nooit echt vaak wat groots gevonden dacht ik.
Idd. Enige uitdaging was nog om zeldzame items te verzamelen.
Veel Mephisto en Baal runs gedaan toen.

damn dat word wachten
hoop dat het niet met het betaal systeem van WOW werkt anders kost het teveel.
Eigenlijk heeft blizzard gezegd dat starcraft 2 de laatste ''free'' game wordt, de rest word allemaal ptp(pay to play) dus wss ook diablo 3