AndroidHealthClinic

Voor alle Diablo 2 fans...

Hehe k zei ook al tegen vrienden met wie ik vroeger elke dag online speelde dat ik nu wel vaker thuis zal blijven :D

Ook misschien wel beter met trainen, dan blijf ik tenminste van de alcohol af in het weekend en je hebt gelijk je rust te pakken, perfect combinatie, trainen en gamen :P

hehe :p

mwa, et zal voor mij mee gaan vallen iig. iets te druk om veel te spelen. ^^ en maar goed ook, k*t blizzard met hun addicting games :p

• Topic Starter Topic Starter
hehe :p

mwa, et zal voor mij mee gaan vallen iig. iets te druk om veel te spelen. ^^ en maar goed ook, k*t blizzard met hun addicting games :p

Ja tuurlijk maar als je tijd hebt dan dubbelklik je sneller op het D3 icoontje als normaal :D

K*tzooi k moet wel eerst een nieuwe pc aanschaffen, maar dat is geen probleem, daar werd 't toch tijd voor.

Niet normaal hoe ver je gaat voor een spelletje :D

Ja tuurlijk maar als je tijd hebt dan dubbelklik je sneller op het D3 icoontje als normaal :D

K*tzooi k moet wel eerst een nieuwe pc aanschaffen, maar dat is geen probleem, daar werd 't toch tijd voor.

Niet normaal hoe ver je gaat voor een spelletje :D

damnn moet ook een nieuwe aanschaffen dan. alvast ff wat geld aan de kant zetten :D

speelde laatst nog diablo2 het zag er wel lelijk uit als je WOW bent gewend maar ach het is en blijft leuk:D

Ik hoef alleen maar een nieuwe videokaart. Mijn pc is pas 1 jaar oud dus dat scheelt weer.

lucky bastard... mijne is 1jaar en 36maanden geloof ik dus moet een hele nieuwe kopen

Welnee man, dat is goed.

Mijn computer is het laatst geupgrade in 2001 :o dus IK moet een nieuwe kopen :D

*edit* k zie nu 1 jaar en 36 maanden staan, 4 jaar dus ;) Dan moet je misschien wel een nieuwe aanschaffen, maar misschien is een upgrade genoeg.

Cool destijds D2 met mijn broertje gespeeld. Hadden we op de hardcore server 2 paladins gemaakt die kwa aura's volkomen op elkaar afgestemd waren (net als die americanen Knights of the round). De pala brothers waren wij, veel coole reacties op gehad destijds. 1x ging ik dood op lvl 72, dus boos etc en ik zou ermee stoppen (hardcore server's a b*ch met lag). Volgende ochtend om 8u mijn broertje zijn nest uit geschopt en om 16u was ik weer lvl 70. :P

Cool destijds D2 met mijn broertje gespeeld. Hadden we op de hardcore server 2 paladins gemaakt die kwa aura's volkomen op elkaar afgestemd waren (net als die americanen Knights of the round). De pala brothers waren wij, veel coole reacties op gehad destijds. 1x ging ik dood op lvl 72, dus boos etc en ik zou ermee stoppen (hardcore server's a b*ch met lag). Volgende ochtend om 8u mijn broertje zijn nest uit geschopt en om 16u was ik weer lvl 70. :P

Cow level shit, dat is een tijdje leuk geweest maar op een gegeven moment was de spanning van het spel helemaal weg, dus toen in de kast gelegd, heb het wel een paar jaar gespeeld dacht ik.

Owh nee he. Deze moet ik gewoon kopen :D . Jammer genoeg niet zoveel tijd meer als toen ik D2 speelde. Wel leuk van die cheat characters maken :P

Welnee man, dat is goed.

Mijn computer is het laatst geupgrade in 2001 :o dus IK moet een nieuwe kopen :D

*edit* k zie nu 1 jaar en 36 maanden staan, 4 jaar dus ;) Dan moet je misschien wel een nieuwe aanschaffen, maar misschien is een upgrade genoeg.

specs van mijn vintage pc is:

pentium 4 1,8ghz
512mb
80gig hardeschijf
geforce mx4400

verkoop waarde €1kg whey

dus een upgrade zou op 300tot 400 komen als ik alles zou zetten wat ik wil dus koop net zo goed een nieuwe van 500a600 euro en zet me harde schijf erin(voor muziek en video's)

Ben weer begonnen met Diablo 2 :o

Nu bezig met mijn druid, zit al op lvl 30.

D3 is de shit...word weer een verslaving rijker en een vriendin armer :P
D2 5jr gespeeld ofzo...via GoT lod topic bij de opstart van de moomoofarm geweest(was een forum) en met die gasten echt lang gespeeld!
Vond LoD wel gaver voor de laatste patches 1.09 was nog leuk (op de hacks en dupes na)

Had overigens ook 1 va nde betere LEGALE pvp barbs op battle.net...al zeg ik het zelf. Ben 3 andere barbs en een necro tegen gekomen die me hebben verslagen. Allemaal hogere lvls dan ik :D
Mijn naam was TheUnknown of Unknown :D

Laatst bewerkt:
Echt super SUPER vet! Diablo II ook heel veel gespeeld en zit echt al jaren te wachten op een vervolg!

Zal inderdaad nog wel minimaal een jaar duren maar dan heb ik mooi de tijd om ondertussen een nieuwe laptop aan te schaffen, hopelijk geven ze binnenkort de systemspecs vrij dan kan ik m'n nieuwe laptop daar op aanpassen!

Ga binnenkort maar weer is Diablo II spelen :D

hopelijk weer sorcerer met teleport en dat de pvp weer net zo bruut is :P
en dat hardcore natuurlijk weer mogelijk is...was mooi altijd
"TP SAFE COME ZZZZZZZZZZ"
kneusje komt tp in waar 5 hydras wachten
bsbsbs has expressed hostility towards you.
kneusje has been slain.
:D :D echt honderden keren geflikt

hopelijk weer sorcerer met teleport en dat de pvp weer net zo bruut is :P
en dat hardcore natuurlijk weer mogelijk is...was mooi altijd
"TP SAFE COME ZZZZZZZZZZ"
kneusje komt tp in waar 5 hydras wachten
bsbsbs has expressed hostility towards you.
kneusje has been slain.
:D :D echt honderden keren geflikt

Wat een geheugen hebben jullie allemaal zeg :D

Maar DII hoef ik niet meer te spelen, de spanning is daar gewoon vanaf, dan gooi ik nog 10x liever Warcraft III er weer in.

Terug
Naar boven