Leviathan zei:
Laat iedereen zo denken als ie wil. Ik ben zeker niet kapot van de Marokkanen, ik zou ook geen traantje laten wanneer NL zonder ze zou komen te zitten. Maakt mij dat rascist? In de ogen van mensen die voor ze zwarte piet niet toe wil schuiven zeer zeker!
Maar blijkbaar beginnen er steeds meer autochtone Nederlanders zo te denken. Simpel voorbeeld: Hoe kunnen mensen als Pim Fortuyn en Wilders zo populair worden? En Vlaams Belang in Belgie?
Dat heeft een oorzaak, net als ik er zo over denk.
ach jongen toch! wat is dit?
pim fortuyn wat heeft hij gedaan? niets, was niet eens een correct politiek figuur. Met pim fortuyn doel je op het aanpakken van de islam. Hij heeft daar afstand van gedaan hij dat was niet een standpunt van hem.
Wat wilders betreft, volgens de peilingen heeft hij 5 zetels, nou jofel!! wauw!! de mensen die ophem stemmen weten niet beter, of het zijn van die mensen die 1x in negatieve aanraking zijn geweest met allochtonen. Het zijn van die "arbeiderswijk" -> zeerzeker een vooroordeel

mensen. Normale mensen stemmen niet op wilders. Wilders zal er ook niet voor zorgen dat dit land verder komt en dat is wat men juist wil in nederland. Wilders maakt gewoon misbruik van de sitatuatie, en in ander opzicht profiteert hij ervan. Wat voor sommigen mooi is en voor sommigen niet mooi. Wilders mag je van mij weg laten, hij voegt niets toe netzomin als pim fortuyn.
Vlaamsblok weet ik zo niet. Ik ben niet zo bekend met de peilingen uit belgie. Maar belgie is belgie, we zijn hier in nederland

"Waarom stemmen ze in irak tegen amerika?" is ook zo'n soort vraag waar je nix aan hebt.
Je mag zeker denken zoals je zelf wil, ik gun je niets anders dan je eigen mening!! dat is waar we allemaal recht op hebben. Zolang het maar binnen proporties is dat je niemand kwetst. want het kan ook op een andere manier gezegd worden.
Trouwens, als ik roep," holland is een k*t land, moslims verzamel, kom bij elkaar. Holland heeft een achterlijke cultuur." Dan ben ik ook binnen no time populair. Ik denk er echter niet zo over. Pim fortuyn werd pas populair na zijn dood. Voor zijn dood stelde hij niets voor. Ik heb respect voor die man dat hij de enige was die toen wel wat durfde te zeggen al was het soms iets te veel.