Playy
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 74kg
Hallo,
ik weegde 1 jaar gelden 94 kg, daar heb ik 20kg vanaf weten te sporten. Maar nu wil ik het er weer graag bij, uiteraard als spiermassa.
7:30 maaltijd 1.
- 2 gekookte eieren
- 100 gram muesli
- 100 ml magere yoghurt
- 2-3 gr Creatine
- 500 ml water
10:00 maaltijd 2.
- 2 sneetjes volkorenbrood met pindakaas
- 1 banaan
- 500 ml water
12:00 maaltijd 3.
- 500 ml water
14:00 maaltijd 4.
- 2 sneetjes volkorenbrood met kipfilet (dik belegd)
- 1 banaan
- 500 ml water
16:00 maaltijd 5.
- 500 ml water
18:00 maaltijd 6 (avond eten)
- 2-3 Creatine
- aardappels, groente en vlees, zo veel mogelijk
- 500 ml water
20:00-21:00
- 500gr magere kwark met nootjes
- 500 ml water
(ik probeer als ik nog honger heb wat brood naar binnen te werken )
De reden van al dat water is dat ik erg droge huid heb, en dat gecombineerd met de Creatine is dus de reden dat ik zoveel mogelijk water probeer te drinken. Hier staat al het water bij voor bij de maaltijden, maar tussendoor zal ik ook nog wel ongeveer 1000 ml water wegwerken.
Op trainingsdagen neem ik na de training een Eiwit Shake.
Hebben jullie misschien ook nog ideeën van dingen die ik bij maaltijd 2,3,4 en 5 kan nemen?
Ik weet dat er waarschijnlijk nog dingen bij moeten, zeg dat ook a.u.b. Maar ik moet al dit eten zelf betalen, vandaar dat ik het eerst zo simpel en goedkoop mogelijk heb gehouden. Mijn ouders steunen me er wel in, alleen zeggen dat ik zelf bijvoorbeeld al de eieren die ik opeet zelf best kan betalen. En omdat ik de enige thuis ben die volkorenbrood, kipfilet, en savonds nog een bak magere kwark naar binnen werkt, moet ik dat ook allemaal zelf halen en betalen. Dit heb ik er natuurlijk allemaal voorover om te groeien. Dus a.u.b. advies!
Alvast bedankt.
ik weegde 1 jaar gelden 94 kg, daar heb ik 20kg vanaf weten te sporten. Maar nu wil ik het er weer graag bij, uiteraard als spiermassa.
7:30 maaltijd 1.
- 2 gekookte eieren
- 100 gram muesli
- 100 ml magere yoghurt
- 2-3 gr Creatine
- 500 ml water
10:00 maaltijd 2.
- 1 banaan
- 500 ml water
12:00 maaltijd 3.
- 500 ml water
14:00 maaltijd 4.
- 1 banaan
- 500 ml water
16:00 maaltijd 5.
- 500 ml water
18:00 maaltijd 6 (avond eten)
- 2-3 Creatine
- aardappels, groente en vlees, zo veel mogelijk
- 500 ml water
20:00-21:00
- 500gr magere kwark met nootjes
- 500 ml water
(ik probeer als ik nog honger heb wat brood naar binnen te werken )
De reden van al dat water is dat ik erg droge huid heb, en dat gecombineerd met de Creatine is dus de reden dat ik zoveel mogelijk water probeer te drinken. Hier staat al het water bij voor bij de maaltijden, maar tussendoor zal ik ook nog wel ongeveer 1000 ml water wegwerken.
Op trainingsdagen neem ik na de training een Eiwit Shake.
Hebben jullie misschien ook nog ideeën van dingen die ik bij maaltijd 2,3,4 en 5 kan nemen?
Ik weet dat er waarschijnlijk nog dingen bij moeten, zeg dat ook a.u.b. Maar ik moet al dit eten zelf betalen, vandaar dat ik het eerst zo simpel en goedkoop mogelijk heb gehouden. Mijn ouders steunen me er wel in, alleen zeggen dat ik zelf bijvoorbeeld al de eieren die ik opeet zelf best kan betalen. En omdat ik de enige thuis ben die volkorenbrood, kipfilet, en savonds nog een bak magere kwark naar binnen werkt, moet ik dat ook allemaal zelf halen en betalen. Dit heb ik er natuurlijk allemaal voorover om te groeien. Dus a.u.b. advies!
Alvast bedankt.