AndroidHealthClinic

Voor de 8875687ste keer: NOD32 download

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Code:
ftp://pol700134:upper123@195.242.98.5/domains/files/public_ftp/tricks/NOD32 AV V2.12.3.exe

-Set your PC time to year 2015
-Install the app
-Choose 'REBOOT LATER'
-Set your PC time back to 2005
-REBOOT
-Update virus definitions and set your update profile for hourly updates
-READY!]

Laatst bewerkt:
thx dbc ! :thumbs:

Ik vind Free AntiVir wel een lief programmatje :) Zuipt geen geheugen en cpu kracht, je merkt er nix van dat ie bezig is.

• Topic Starter Topic Starter
Bij NOD ook niet. Da's een voorwaarde die in m'n top 3 staat.

Yep , Free Antivir of AVG zijn goed :thumbs:
Wat is NOD32 eigenlijk? ken ik niet.

Ook een antivir. Alleen niet gratis. Alleen is er bij deze versie die ik heb vergeten om een beveiliging in te bouwen dat als je met de datum rommelt before install, je hem gratis hebt voor 20 jaar :D

Binnenkort verschijnt er een sterk verbeterde versie.

Free AVG ben ik niet zo kapot van..hij detecteert niet zoveel als Free AV en soms als je een volledige scan doet en je klikt niet binnen 30 sec op dat ie de geinfecteerde files moet repairen of verwijderen, gaat ie gewoon verder zonder iets te doen.

Waarom zou je je persé bij 'Free antivirus-progs' houden terwijl alles mogelijk is :D

Omdat FreeAV cool is :)

Als ie volgens nerd DBC nooit bij de eerste 20 eindigt in tests is er weinig cool aan..

Twee weken geleden es Kaspersky geprobeerd; die neemt zoveel system resources in dat je niet aan computeren toekomt.
Alleen bij je startup al gaat ie álles scannen en dat neemt dan 12 min in beslag.

Toen die Poolse superscanner geprobeerd (MKS), erg goed en streng dingetje maar die vrat nog meer. Tot aan een blauw scherm toe.
Binnenkort komt de retail uit van een nieuwe NOD-versie, 2.5 :)

Maakt allemaal geen ruk uit welke virusscanner je hebt, als je iets of wat hardnekkig virus hebt die legt elke virusscanner plat.

ik draai momenteel ook AVG, heb er al meerdere geprobeerd maar dit blijft imo een van de gebruiksvriendelijkste en betrouwbaarste virusscanners.

Rebel_x zei:
Maakt allemaal geen ruk uit welke virusscanner je hebt, als je iets of wat hardnekkig virus hebt die legt elke virusscanner plat.

Als je definities op tijd worden bijgewerkt is er vrij weinig aan de hand,
De tegenwoordige virussen zijn vaak variantjes en NOD update ook bij mij elke 2-3 uur.

Denk je? laats nog kunnen formateren, ik had mcafee draaien, deze werd gewoon platgelegd.

Nee , sommige virussen zijn gewoon beter dan virusscanners

Terug
Naar boven