AndroidHealthClinic

Voor de creatieve zielen

Ano_41490

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
65
Lengte
1m63
Massa
85kg
Vetpercentage
7%
Beste dbb'ers,

Voor mijn marketing opleiding moet ik een creatief idee vinden om de lerarenopleiding te promoten aangezien deze jaar na jaar minder populair wordt..

Ik dacht al aan campagnes, fb, radio, tv, ... maar dat is allemaal zo gewoon..

Drm zou het handig zijn om even te brainstormen hier op het forum..

Hopelijk komen er leuke ideeën naar voor !

karma voor creatieve ideeën natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
iemand?

Lerarenopleiding promoten?

Ik heb ook een tijdje gekeken naar de lerarenopleiding en de opleiding op zich lijkt me wel wat. Kan alleen nergens een vacature vinden.

Lerarenopleiding promoten?

Ik heb ook een tijdje gekeken naar de lerarenopleiding en de opleiding op zich lijkt me wel wat. Kan alleen nergens een vacature vinden.

vacature voor als leerkracht te beginnen na je opleiding bedoel je dan?

Enig idee om te mensen toch te overhalen?

vacature voor als leerkracht te beginnen na je opleiding bedoel je dan?

Enig idee om te mensen toch te overhalen?

middelbare schoolmeisjes krijgen altijd crushes op knappe leraren. En wnn ze afgestudeerd zijn kan je ze gewoon zonder problemen palen. Dat betekent dus elk jaar rond juli een verse lading 18jarige p*ssy!:thumbs:

in b4 niemand nog iets anders studeert.

Laatst bewerkt door een moderator:
middelbare schoolmeisjes krijgen altijd crushes op knappe leraren. En wnn ze afgestudeerd zijn kan je ze gewoon zonder problemen palen. Dat betekent dus elk jaar rond juli een verse lading 18jarige p*ssy!:thumbs:

in b4 niemand nog iets anders studeert.

hahaha dit ga ik echt niet voorleggen in mn klas :roflol:

iemand een srs idee?

Richt je op pedofielen, die zijn vast wel te overtuigen

Jammer man, in België zou het nochtans aanslaan.

Gewoon bijtekenen, een contract van 7 miljoen euro, wat wil je nog meer? Is toch lekker man, hé.

Nou, bedankt! Voortaan beter opletten dat je je bericht in een pm naar mij stuurt ipv in een post openbaar, Tintin.

Tegenwoordig kan je er niet veel meer tegen doen, want je hebt die elektrische borden. Maar vroeger had je van die dozen met die nummers erin. Ik haalde m'n nummer er altijd uit. Dan zat die trainer van: 'Potverdomme, nummer 7 zit er niet in!' En dan kon je niet gewisseld worden

Terug
Naar boven