MuscleMeat

Aankondiging Voor de Final Fantasy fans met een ps3

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Thnx voor de tip, ga ik zeker doen. Al moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk geen fan ben van de nieuwe delen. Ik was fan van deel 7,8,9 en 10.

Wat maakt dit spel nou zo leuk? Ken het niet goed, maar zover ik gezien heb lijkt het wel wat op pokemon op de gameboy.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de tip, ga ik zeker doen. Al moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk geen fan ben van de nieuwe delen. Ik was fan van deel 7,8,9 en 10.

Ze hebben het nu weer zoals van ouds gemaakt, dat je weer gewoon in dorpen kan lopen en met mensen kan praten, en dus ook steeds betere wapens en armor etc. kan kopen, net zoals in FF7, helemaal top dus, ik ga em zeker halen.

Wat maakt dit spel nou zo leuk? Ken het niet goed, maar zover ik gezien heb lijkt het wel wat op pokemon op de gameboy.

Ik ben begonnen bij FF7, tot de dag van vandaag ben ik nog geen beter spel tegen gekomen, het verhaal van dat spel is echt over de top. Ik denk dat je FF vanaf het begin af aan gespeeld moet hebben, tenzij je schijt heb aan de graphics en gewoon begint bij het spelen van 7, maar zoals gezegd is het na deel 10 bergafwaarts gegaan. De graphics worden steeds beter maar het verhaal steeds minder en de gameplay ook ietwat afgeraffeld.

Hoop dat er in 13-2 ook weer een open wereld is, ik ben iig allang blij dat je weer gewoon item shops hebt. Het was altijd heerlijk om bij een nieuw dorpje aan te komen wetende dat je nieuwe goeie shit gaat kopen, of indien je niet gewoon genoeg geld hebt in de buurt te gaan grinden waardoor je dus sterker wordt+veel geld vangt :D

ff6_001-large.jpg

Ik heb zelfs nog de oude final fantasy gespeeld op de nintendo :D
Final fantasy 6 was de beste in de hele serie srs.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 23:11 ----------

Ik ben begonnen bij FF7, tot de dag van vandaag ben ik nog geen beter spel tegen gekomen, het verhaal van dat spel is echt over de top. Ik denk dat je FF vanaf het begin af aan gespeeld moet hebben, tenzij je schijt heb aan de graphics en gewoon begint bij het spelen van 7, maar zoals gezegd is het na deel 10 bergafwaarts gegaan. De graphics worden steeds beter maar het verhaal steeds minder en de gameplay ook ietwat afgeraffeld.

Dit is inderdaad jammer.
Graphics zijn leuk om naar te kijken maar het verhaal en de beleving vind ik 1000x belangrijker.

ff6_001-large.jpg

Ik heb zelfs nog de oude final fantasy gespeeld op de nintendo :D
Final fantasy 6 was de beste in de hele serie srs.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 23:11 ----------

Dit is inderdaad jammer.
Graphics zijn leuk om naar te kijken maar het verhaal en de beleving vind ik 1000x belangrijker.

Hmm misschien maar eens downloaden dan, beter dan FF7 kan ik me niet voorstellen.

Wat vind je van de demo van FFXIII-2?

Hmm misschien maar eens downloaden dan, beter dan FF7 kan ik me niet voorstellen.

Wat vind je van de demo van FFXIII-2?

Nog niet gedownload.
Ik wacht meestal tot het spel helemaal uit is.
Wordt er alleen maar ziek van als ik een stukje demo heb gespeeld en dan niet meer verder kan :D

In de spellen van vroeger werd er veel meer moeite in het verhaal gestopt heb ik het idee.
Ookal ziet het er niet uit die spellen gaven me toch een bepaald gevoel.
Chrono trigger was ook een tof spel en wel een beetje vergelijkbaar.
Ohwja en breath of fire 2

Nog niet gedownload.
Ik wacht meestal tot het spel helemaal uit is.
Wordt er alleen maar ziek van als ik een stukje demo heb gespeeld en dan niet meer verder kan :D

In de spellen van vroeger werd er veel meer moeite in het verhaal gestopt heb ik het idee.
Ookal ziet het er niet uit die spellen gaven me toch een bepaald gevoel.
Chrono trigger was ook een tof spel en wel een beetje vergelijkbaar.
Ohwja en breath of fire 2

Ook die gay poppetjes van tegenwoordig vind ik een beetje zonde, coole gasten als barret of cid, of cloud heb je niet meer.

maargoed je hebt dus wel weer het oude shopsysteem, en gewoon dorpen waar je kan inkopen etc. vet cool, ik ga em nu zeker halen.

Misschien voor mij weer eens een reden om de ps3 aan te zetten heb al weer een tijdje niets er mee gedaan.

Ook die gay poppetjes van tegenwoordig vind ik een beetje zonde, coole gasten als barret of cid, of cloud heb je niet meer.

maargoed je hebt dus wel weer het oude shopsysteem, en gewoon dorpen waar je kan inkopen etc. vet cool, ik ga em nu zeker halen.

Sounds good.
Binnenkort ook even halen dan.

3 februari komt ie uit.

precies op een vrijdag ook :D

Dan ga ik in de tussentijd het laatste deel nog maar en keer spelen vanaf het begin. En dit keer speel ik hem wel uit :p

Bij de eerste keer was ik te vroeg uit dat open veld gegaan waardoor de rest niet meer te doen was en je kon helaas ook niet meer terug.
Toen was ik er gelijk klaar mee:o

Dan ga ik in de tussentijd het laatste deel nog maar en keer spelen vanaf het begin. En dit keer speel ik hem wel uit :p

Bij de eerste keer was ik te vroeg uit dat open veld gegaan waardoor de rest niet meer te doen was en je kon helaas ook niet meer terug.
Toen was ik er gelijk klaar mee:o

Huh, hoe bedoel je? Welk open veld?

Waar je die challenges kan doen en waar die grote soort van dinosaurussen rondlopen.
Als ze 1 keer op de grond stampen valt iedereen.
Dat is toch het enige stukje open veld in het hele spel?

Ja maar ik snap niet wat je bedoelt met te vroeg uit dat open veld gegaan... Je kan sowieso altijd terug.

Is de demo vet?

Vet, ik vind een demo niet zo gauw vet.

Ben wel blij dat je weer gewoon vrij kan rondlopen en dorpjes hebt waar je shit kan kopen, zoals bij FF7 ook het geval was.

Alleen al om die reden koop ik em.

Vet, ik vind een demo niet zo gauw vet.

Ben wel blij dat je weer gewoon vrij kan rondlopen en dorpjes hebt waar je shit kan kopen, zoals bij FF7 ook het geval was.

Alleen al om die reden koop ik em.

Ik ben benieuwd zal hem vanavond eens downloaden en dan ook(of morgen) spelen. Ik laat nog wel weten wat ik er van vind.

Overigens vond ik final fantasy X-2 toen echt een matige game.

Ik ben benieuwd zal hem vanavond eens downloaden en dan ook(of morgen) spelen. Ik laat nog wel weten wat ik er van vind.

Overigens vond ik final fantasy X-2 toen echt een matige game.

I know, maar het lijkt me sterk dat ze 2x dezelfde fout maken.

Ze hebben iig wel geluisterd naar het kritiek van de gebruikers, FF moet niet lineair zijn en je moet gewoon een echt rpg gevoel hebben, dus niet bestaande wapens hele tijd upgraden wat al k*t werkt, maar gewoon bij aankomst van elk dorpje staan popelen omdat je weer nieuwe spullen kan kopen.

Terug
Naar boven