MuscleMeat

Aankondiging Voor de Final Fantasy fans met een ps3

• Topic Starter Topic Starter
Huge FF fan hier!
FF7 was ongeevenaard! Midgar rules en had altijd mijn vaste team, Cloud, Barret en Tifa, afgewisseld met Cid.
FF8 vond ik ook echt enorm. Beter uitgewerkt dan 7 maar toch blijft 7 iets magisch houden.
9 vond ik dan weer minder, maar leuk.
10 vond ik echt weer ouderwets goeie poep en heb regelmatig met klamme handen gezeten als Badguy Seymour weer kwam.
Wat er daarna gebeurde moeten we gewoon nooit meer over praten en Square-Enix voor altijd voor blamen.
Is er nou ooit nog eens een remake van FF7 gekomen/gepland?

Hehe ff7 blijft voor mij het beste spel wat ik ooit gespeeld heb, ff8 kwam er niet eens bij in de buurt, nouja, een klein beetje dan.

Het is indd niet zoals dat deel, maar ik vind em iig tot nu toe al stukken beter dan ffXIII-1, het speelt lekker, er is een hoop te doen, en de graphics zijn mooi.

Enige minpunt is (maar dat was t al na ff7,8 en 10; het verhaal en de personages vind ik ook niet zo. Waar zijn de tijden met barret en cid, en niet te vergeten, SEPHIROTH! :D

hoop indd dat er een remake komt, miss binnenkort 7 weer ff downloaden, en voor degenen die nooit een FF gespeeld hebben of 7 nooit gespeeld hebben, zet de graphics van nu uit je hoofd en begin met 7 spelen!!

8 beter uitgewerkt? ben ik het totaal niet mee eens, 8 was ook meteen een stuk korter dan 7, en bij 7 had je gewoon veel meer te doen en over het verhaal zal ik niet eens beginnen.

Laatst bewerkt:
Heb gotver met een brok in mijn keel gezeten bij de bekende scene dat Cloud Aeris in het water laat zinken in the Forgotten Forest omdat Sephiroth haar heeft doorklieft met zijn Masamune...
Foooooooooooooook

snap niet hoe je als +16jarige deze reeks nog weet te pruimen. jRPGs = kiddierpgs. Laat staan final fantasy.

• Topic Starter Topic Starter
snap niet hoe je als +16jarige deze reeks nog weet te pruimen. jRPGs = kiddierpgs. Laat staan final fantasy.

Iets waar ik me ook aan stoor, maar geen reden om een spel niet te spelen, gameplay etc. blijft leuk.

Vind het tot nu toe mn geld dik waard, heb wel expres die Noel als party leader gekozen, om niet meer naar Serah dr loopje te hoeven kijken, want dat is gewoon verschrikkelijk.

Terug
Naar boven