MuscleMeat

Voor de waaghalzen, koop de heetste peper via Ebay

Bezoekers in dit topic

Zelfde als de Madame Jeanette en dat is nog wel te doen, daar heb ik wel eens puur een hapje van genomen.

De Bhut Jolokia ga ik niet puur eten, die ga ik gebruiken in gerechten.

Ik heb 1 keer aan een Madame Jeanette gelikt. Puntje van m'n tong was daarna weggebrand. Dit zijn toch die gele mini-paprika achtige dingetjes?

Maar als het blend in een gerecht is het zeker lekker.
 
Ik ga het proberen.. als jullie nooit meer n bericht van me lezen weten jullie het wel.
 
Zat er over te denken, had een yt filmpje gezien. Lijkt me wel gaaf :P

Maar heeft het ook gezondheids risico's?
 
1x pepperspray gehad op opleiding, dat is al gekkewerk, laat staan zoiets
 
Hapje van die peper kan je fataal worden lol, kzou er dus niet al te grappig mee gaan doen.
 
Was gisteren bij een Marokkaans gezin eten en die hadden ook van die zelf gemaakte sambal. Een groen gelig prutje. Ik dacht dat ik wat gewend was tot ik er een paar minuten later bij de kraan stond. Ik weet niet welke dat was maar het moet wel een van de hetere zijn geweest wat een hitte niet normaal.
 
Hmm, hier kan je wel een leuke grap mee uithalen bij een maatje ofso...

intredasting

Als je het risico wilt nemen dat zijn lichaam in een shocktoestand komt, vooral doen. Lijkt overdreven, maar heb al vaker reportages gezien dat de ambulance moest komen.
 
Was gisteren bij een Marokkaans gezin eten en die hadden ook van die zelf gemaakte sambal. Een groen gelig prutje. Ik dacht dat ik wat gewend was tot ik er een paar minuten later bij de kraan stond. Ik weet niet welke dat was maar het moet wel een van de hetere zijn geweest wat een hitte niet normaal.

Lol, in bali ook een soort home-made sambal gegeten, met rode groene en gele stukjes of zoiets...

Damn... :o:o

Het sap dat er vanaf kwam kwam in de rijst op mijn bord terecht, genoeg om tranen in mijn ogen te krijgen. Daarna nog een stukje puur geproefd... :roflol:

Ayam Pelala was nog zoiets :D. Rijst met wat mini rode stukjes peper, kan zo erg toch niet zijn :rolleyes:
Pikantste wat ik ooit heb gegeten. Voor de rest van de dag amper iets kunnen proever en me te pletter zweten :(
 
Niet aan mij besteed, geef me maar gewoon lekker boerenkool.
Of kipfilet for that matter.
 
Ik hou van me eten net zoals me chicks: eenvoudig:cool:
 
Ik heb al moeite met witte peper :o
snap niet echt wat de lol er van is, om ze een zo heet mogelijke peper te eten ???

douw u'm dan rechtstreeks in je anus ~~

Groetjes Ray..
 
Ik pepper mijn angus al jaren...

Jim-Carrey-rindo.gif
 
Een beetje chillipepers en ik schijt al vloeibaar. Dit soort dingen zijn niet aan mij besteed.
 
Ik ga zelf in ieder geval 25 gram bestellen en dan maar eens bedenken waar ik die pepers in ga gebruiken. Een hele hete chili lijkt me de beste keuze.

Ff een flinke bump, hoe is het afgelopen Eric?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven