Fitness Seller

Stelling Voor optimaal resultaat hoog of laag doseren ?

Peiling Peiling Hoog doseren nodig voor massa of niet

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .

jesse2010

Huge Freak
Waardering
395
Wat vind jij ? Ik zelf ben van mening dat wil je groot worden je dit niet lukt op slechts 500mg test en dat 1000mg test helemaal zo gek nog niet is. Verder ben ik wel voorstander van arimidex,proviron en dat soort zaken bij de hand te houden. Ik heb het nu dus over BB en niet over de gewone mens die een paar kg erbij wil. Uiteraard is het ook mogelijk om elk jaar 2-3 kuurtjes te doen ik ben benieuwt wat is jullie mening ?.

toch niet naar aanleiding van onze discussie hehe..

meteen een vraag aan jou, waarom zou je bijv een gram test pakken als je op 500 mg ook prima mass pakt?

marginale winst neemt vlug af bij hogere doseringen maar absolute winst blijft natuurlijk stijgen.

Maar er zijn natuurlijk andere zaken buiten winst om rekening te houden.

Ben tot nu toe best gegroeid op kleine hoeveelheden.
Zit nu wel in een status quo/kom niet meer bij moet ik zeggen.
Straks even off dan volgende kuur laag doseren wel een aantal verschillende middelen.
Dus ik denk laag.

Depends on wat je laag vindt.. Zie vaak zat mensen die 'maar' op 250/400/400 test/tren/mast zitten en 50 mg winny ed, waardoor je gewoon op 1400 mg aas in de week uit komt. Maar een gram test is dan weer heel veel volgens de meeste.

• Topic Starter Topic Starter
Ben tot nu toe best gegroeid op kleine hoeveelheden.
Zit nu wel in een status quo/kom niet meer bij moet ik zeggen.
Straks even off dan volgende kuur laag doseren wel een aantal verschillende middelen.
Dus ik denk laag.

Maar een aantal middelen stacken kan ook gezien worden als veel gebruiken. Want is het verschil of je nu 1000mg test pakt of je pakt Dbol kickstart test en deca ? In zekere zin gebruik je dan met 1000mg test minder

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 16:30 ----------

Depends on wat je laag vindt.. Zie vaak zat mensen die 'maar' op 250/400/400 test/tren/mast zitten en 50 mg winny ed, waardoor je gewoon op 1400 mg aas in de week uit komt. Maar een gram test is dan weer heel veel volgens de meeste.

Ja dat bedoel ik dus als ik bulk met 1000mg test dan zeggen ze wow dat is 4ml test alleen dat is ****ing veel terwijl de jongens die dat zeggen test op 750mg (3ml) 400mg deca (2ml) en dan nog Dbol erbij nemen. Dan lijk mij wat hun doen schadelijker dan wat ik doe uiteindelijk

Mensen die zogenaamd hard gaan op 250 test en 200 tren bijv lullen uit hun nek

• Topic Starter Topic Starter
Mensen die zogenaamd hard gaan op 250 test en 200 tren bijv lullen uit hun nek

Ja dat zeggen ze tegen mij ook ooit ik ga hard op 1ml test en 1ml tren en als ik dan naar ze kijk en zie dat ze nog niet de helft van mij zijn denk ik wat is hard gaan ? Ook dit is weer voor iedereen anders sommige vinden 6kg gainen voor de eerste keer heel wat terwijl ik dan niet bij kom van het lachen. Zeker gezien 90% na de kuur klote eet en traint en dus 8kg verliest wat de grap nog groter maakt is het feit dat deze tijdelijke buffels ook nog eens 2-3x per jaar dit kunstje laten en mij ongezond noemen

Tjaa, veel liegen ook over dosering om zo meer aanzien te krijgen doordat ze zogenaamd niet veel nodig hebben genad om groot te worden ofzo...

Je gaat hard op hgh hoog ed

But 2 expensive :(

Anders had ik ook wel year round 7/7 op hgh hoog ed gedaan.

Fijne aan Tren is dat je er hard op blijft gaan bij 400mg. Denk dat ik de rest van mijn kuurcarriere bij low test high tren blijf

Hoelang zal je tren maximaal pakken? Aantal weken bedoel ik dan. Is 20 weken nog verandwoord

:roflol:

Ik denk dat mensen tren afsheppen omdat je meestal zoveel weken niet kan uistaan qua side effects.
Ik run tren nu op 700 en merk ik niks behalve tren pis en misschien iets meer zweten.

Qua dosis ligt denk ik puur af van de mass die je al hebt , wat je na je kuur gaat doen / cruisen / bridgen / pct , als je zwaar gaat en pct door beukt verlies je imo sneller de massa dan dat je licht verhoogd zodat de ''klap'' minder is.

Het veranderd als je gaat pieken en je bridged naar een wedstrijd toe sinds je daarna de dosis verhoogd na de bridge.

"Wat heb je gebruikt Daddy?
Niemand heeft het over top BB :D

Terug
Naar boven