Fitness Seller

Stelling Voor optimaal resultaat hoog of laag doseren ?

Peiling Peiling Hoog doseren nodig voor massa of niet

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
Verschilt erg van persoon tot persoon. Daarom is mg AAS per kg bw ook geen ideale manier om dosis te bepalen. Er speelt meer mee dan de kilo spier die je hebt.

Maar een aantal middelen stacken kan ook gezien worden als veel gebruiken. Want is het verschil of je nu 1000mg test pakt of je pakt Dbol kickstart test en deca ? In zekere zin gebruik je dan met 1000mg test minder

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 16:30 ----------

Ja dat bedoel ik dus als ik bulk met 1000mg test dan zeggen ze wow dat is 4ml test alleen dat is ****ing veel terwijl de jongens die dat zeggen test op 750mg (3ml) 400mg deca (2ml) en dan nog Dbol erbij nemen. Dan lijk mij wat hun doen schadelijker dan wat ik doe uiteindelijk

Nee dat snap ik,ik denk dan zo een 600 mg in totaal,test tren en nog iets.
Ik weet niet of dat echt laag is maja;)

Verschilt erg van persoon tot persoon. Daarom is mg AAS per kg bw ook geen ideale manier om dosis te bepalen. Er speelt meer mee dan de kilo spier die je hebt.

Dit is ook de reden waarom sommige beachboys ook groeien als kool op hun potje dianabol vlak voor ze op vakantie gaan. Naast de paar kg vocht komen ze ook zomaar 5-6kg massa aan. En dat met een crappy voedingsschema en een even more crappy trainingsschema.

Verder moet je gewoon aanvoelen wat goed werkt voor je. Op 12 weken test-e 500mg stagneer ik behoorlijk na 7-8 weken, ook met het uppen van voeding etc. Maar als ik gedurende die kuur opbouw van 375mg naar 750mg blijf ik de volledige 12 weken gewoon groeien.

Terug
Naar boven