XXL Nutrition

Voor wie altijd al een mooiboy wou zijn!

Fun !

Je rug trainen is er niet meer bij tegenwoordig :p

Eindelijk mijn kans om toch nog een mooiboy te worden! ty :P

Je benen trainen is de beste manier om snel groot te worden maar voor de rest, wat een k*t spel :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het geweldig xD

Bijna level 4 :D

Alleen benen gedaan tot nu toe, zonnebankie, en een andere haarstijl :D

• Topic Starter Topic Starter
M'n borst is al gemaxed :D Als ik superdude wordt doe ik het goed!

Da melodietje bij het trainen is chill:D

M'n borst is al gemaxed :D Als ik superdude wordt doe ik het goed!

Benen zijn het belangrijkst man :p

Wat wel super irritant is dat wanneer je level up gaat, de puntentelling meteen stopt, dus als je bijvoorbeeld nog 500 punten moet tot level up, en je linkerbeen heeft er 400 gekregen, je rechterbeen er maar 100 krijgt :mad:

No lats? lol ziek spel:cool: Zieke forearms die n*ger achter de balie:p

BICEPS + BORST ALL THE WAY !!

(Waarom loopt die gozer in zijn onderbroek bij die n*ger zijn winkel in ??? :gay: )

BICEPS + BORST ALL THE WAY !!

(Waarom loopt die gozer in zijn onderbroek bij die n*ger zijn winkel in ??? :gay: )

Echte bodybuilders mogen dat, jwz :D

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Iemand die trouwens zn onderarmen wel eens traint zoals in dit spel?

haha creatine = -health

Idd, ****ing lomp, ik moet nu 2 rondjes met alleen proteine doen omdat me health anders op raakt, proteine+health shakes vult het bij, en die hormonen doen je de das om, daar moet je mee oppassen :D

Iemand die wel eens ongezonde troep eet? Ik zie het nut er niet van in, maar waarom zouden ze het in het spel doen, mijn vetpercentage is ook nog geen hol gestegen... of heeft ofgezond voedsel wel weer nut voor iets?

Lol zijn er echt mensen die dit blijven spelen, ik heb het na 1 minuut wel gezien :P

Idd, ****ing lomp, ik moet nu 2 rondjes met alleen proteine doen omdat me health anders op raakt, proteine+health shakes vult het bij, en die hormonen doen je de das om, daar moet je mee oppassen :D

Iemand die wel eens ongezonde troep eet? Ik zie het nut er niet van in, maar waarom zouden ze het in het spel doen, mijn vetpercentage is ook nog geen hol gestegen... of heeft ofgezond voedsel wel weer nut voor iets?

heb net ff gespeeld. moet nu weg heb wel me streeffysiek ff nagebouwd
moest ff uitkijken want me health ging eraan

11gk6x3.jpg

heb net ff gespeeld. moet nu weg heb wel me streeffysiek ff nagebouwd
moest ff uitkijken want me health ging eraan

11gk6x3.jpg

the ****, of je trolled een oude pic, of jij bent erin geslaagd je oude messenger te behouden ipv dit hoerending dat ik heb :o

Terug
Naar boven