Fitness Seller

Voor wie kies jij op 10 juni? (België)

Peiling Peiling Op wie stem jij op 10 juni?

• Open VLD

Stemmen: 2 5,4%
  • Lijst Dedecker

Stemmen: 6 16,2%
  • CD&V

• NVA

Stemmen: 3 8,1%
  • Groen

Stemmen: 1 2,7%
  • SP.a

• PVDA+

Stemmen: 0 0,0%
  • Spirit

Stemmen: 1 2,7%
  • Vlaams Belang

Stemmen: 12 32,4%
  • Lijst Stijn

Stemmen: 0 0,0%
  • ik stem blanco

• ik weet het nog niet

• Ik ben Nederlander (gebruik deze optie om de resultaten niet te beïnvloeden aub)

Stemmen: 4 10,8%

• Totaal stemmers
    37
  • Peiling gesloten .

Gottardi Exp

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Op 10 juni mogen we weer terug naar de stemlokalen. Opnieuw zullen er politieke revoluties plaatsvinden mbt tot het verkiezen van de politieke partijen. Vandaar het idee om op bodybuilding.com een peiling te houden.
Benieuwd hoe jullie erover denken.

Ik weet het nog niet ???

Waar ik zeker niet op ga stemmen is Lijst dedecker, Vlaams Belang, Spa, Open Vld, Groen.

Blijft er niet veel over hé(cdv-nva):D
Tzal prolly dat zijn, al ben ik op ethisch vlak progressiever.

dedecker is my homeboy

wat is spirit voor soort partij?

NVA naast CD&V klopt niet hoor. Het is wel een kartel maar je kan kiezen voor één van beiden. Heb ze dus apart geplaatst.

Ik zal trouwens voor NVA stemmen.
Ik had jou eerder als SPA stemmer gezien? :) Ik vrees trouwens ervoor of ze de kiesdrempel gaan halen, hoewel ze wel heel wat kiezers gaan winnen van open VLD.

• Topic Starter Topic Starter
NVA naast CD&V klopt niet hoor. Het is wel een kartel maar je kan kiezen voor één van beiden. Heb ze dus apart geplaatst.

Ik had jou eerder als SPA stemmer gezien? :) Ik vrees trouwens ervoor of ze de kiesdrempel gaan halen, hoewel ze wel heel wat kiezers gaan winnen van open VLD.

inderdaad je hebt gelijk, heb het hier zopas gehoord op doe de stemtest.. dacht meteen dat klopt niet op mijn enquete..

en het vb ;)

Dat weet ik zo net nog niet, maar het zou best kunnen ja :)

groen, al in de tijd van agalev ;)

Ik weet jouw redenering: je vindt het een verloren stem door het cordon sanitaire vermoed ik:)
Er zitten bij het VB goede politiekers maar ook een paar krokodillen die gewoon te extreem denken. Idd vind ik het een verloren stem zolang ze keihard overal buitengesloten worden. Je kan dan beter voor het beste alternatief stemmen IMO.

VB, idd vind ik het een verloren stem zolang ze keihard overal buitengesloten worden. Je kan dan beter voor het beste alternatief stemmen IMO.

Eerst en vooral zeggen dat ik er nog ni echt uit ben op wie ik 10juni zal stemmen.
Als ik bedenk dat er een groeiend aantal moskeëen is bij ons vind ik dat toch niet zo'n positief teken, eerlijk gezegd.

• Topic Starter Topic Starter
Eerst en vooral zeggen dat ik er nog ni echt uit ben op wie ik 10juni zal stemmen.
Als ik bedenk dat er een groeiend aantal moskeëen is bij ons vind ik dat toch niet zo'n positief teken, eerlijk gezegd.

Inderdaad heb ik ook al gedacht. Heb onlangs gelezen dat er sinds eerst meer Moslims dan Christenen op de wereld zijn momenteel.

Gisteren vond naast men deur een Moslim trouwfeest plaats (ik woon naast een feestzaal) wat vreemd om te zien. De vrouwen en de mannen zaten tactisch gescheiden van elkaar en komen gedurende het feest niet in contact met elkaar. Voor mij geen probleem maar...raar he:)

vlaams blok

helaas ben ik geen belg en woont er geen wilders in belgie

Inderdaad heb ik ook al gedacht. Heb onlangs gelezen dat er sinds eerst meer Moslims dan Christenen op de wereld zijn momenteel.

Gisteren vond naast men deur een Moslim trouwfeest plaats (ik woon naast een feestzaal) wat vreemd om te zien. De vrouwen en de mannen zaten tactisch gescheiden van elkaar en komen gedurende het feest niet in contact met elkaar. Voor mij geen probleem maar...raar he:)

Ik heb er totaal geen problemen mee dat er hier en daar een moskee komt maar ben misschien gewoon bang dat het uit de hand zou kunnen lopen op termijn maw er moeten grenzen zijn, ik zou graag België nog als België willen beschouwen binnen 40-50jaar (als ik er dan nog ben)

Zolang die moskeen maar geen kerken gaan vervangen en/of mensen gaan ompraten om extremistische daden te doen is het niet zo'n probleem. Hier en daar een bescheiden moskee, ze doen maar. Zolang het niet uit de hand loopt geen probleem.

Zolang die moskeen maar geen kerken gaan vervangen en/of mensen gaan ompraten om extremistische daden te doen is het niet zo'n probleem. Hier en daar een bescheiden moskee, ze doen maar. Zolang het niet uit de hand loopt geen probleem.

Hier en daar een moskee, akkoord.
Die mensen mogen ook hun geloof belijden, elk dorpje heeft tenslotte wel hun kerk.
Alleen moet men er op toezien dat het niet uit de hand loopt inderdaad, vandaar mn misschien wat angstwekkende opmerking over het groeiend aantal moskeëen.

Terug
Naar boven