XXL Nutrition

Voor wie kies jij op 10 juni? (België)

Peiling Peiling Op wie stem jij op 10 juni?

• Open VLD

Stemmen: 2 5,4%
  • Lijst Dedecker

Stemmen: 6 16,2%
  • CD&V

• NVA

Stemmen: 3 8,1%
  • Groen

Stemmen: 1 2,7%
  • SP.a

• PVDA+

Stemmen: 0 0,0%
  • Spirit

Stemmen: 1 2,7%
  • Vlaams Belang

Stemmen: 12 32,4%
  • Lijst Stijn

Stemmen: 0 0,0%
  • ik stem blanco

• ik weet het nog niet

• Ik ben Nederlander (gebruik deze optie om de resultaten niet te beïnvloeden aub)

Stemmen: 4 10,8%

• Totaal stemmers
    37
  • Peiling gesloten .
Hier en daar een moskee, akkoord.
Die mensen mogen ook hun geloof belijden, elk dorpje heeft tenslotte wel hun kerk.
Alleen moet men er op toezien dat het niet uit de hand loopt inderdaad, vandaar mn misschien wat angstwekkende opmerking over het groeiend aantal moskeëen.

ga jij eens in een moslimland kerken bouwen, ik ben benieuwd hoe ver je komt...

op wie ik stem heb jij geen zaken mee, maar ik volg de algemene gang van zaken op DBB ;)

Volgens de stemtest: Vlaams Belang op één en lijst DeDecker op twee.
En dat strookt ook wel met hetgeen wat ik al verwachtte.

Zo links mogelijk, het is alleen jammer dat het niet linkser gaat als Sp

ga jij eens in een moslimland kerken bouwen, ik ben benieuwd hoe ver je komt...

Dit is zo een bullshit argument he
In marokko staan er meer dan 400 ****ing synagoges alleen al
Allemaal gefinancieerd door de staat, en dan hebben we het nog niet eens over de kerken enzo
Nee dat zie ik nederland inderdaad niet doen hoor, marokko loopt op dat gebied van vrijheid echt dik vooruit op nederland

sinds Leterme het zo goed doet in de Walen ga ik maar eens Cd&V stemmen, alleen al omdat de walen 'm als seperatist zien :D

geen idee interesseert me eigenlijk geen reet, op economisch vlak wil ik een links beleid en een sterke sociale welvaartstaat.
Aan de andere kan hoef ik de betutteling van links niet met hun anti rokers campagnes, en vind ze maar een stelletje overemotionele lamzakken.

vlaams belang, dedecker en nva zijn zowieso uit den boze.

42 percent voor het Vlaams Belang, komaan kerels wie wil er nu door een partij vertegenwoordigd worden opgericht door een stelletje collaborateurs en nazi sympathisanten :roflol:

42 percent voor het Vlaams Belang, komaan kerels wie wil er nu door een partij vertegenwoordigd worden opgericht door een stelletje collaborateurs en nazi sympathisanten :roflol:

groot gelijk!

thinkalot denkt er zeker ook zo over (om ons onze goede vriend toch nog eens te herinneren :D)

Vlaams Belang, doe ik al sinds mijn 18de en zal ik dus na 7 jaar op mijn 25ste nog doen. Jammer van die k*tpartij van Dedecker want welke randdebiel gaat nou geloven dat die partij HET alternatief is.

Het VB is trouwens al hard afgezwakt en als ze moet gaan samenregeren met een andere partij, dan zal die waarschijnlijk nog verwateren (zolang er nog maar meer wijn overblijft dan water).

Akkoord eerste jaren waren de stemmers vooral van die neonazi's relschoppertjes, maar als je op de bus en trein zo eens rondhoort, je verbaasd je erover hoeveel bejaarden op VB stemmen omdat ze zich nergens meer veilig voelen. Je zou maar de pech hebben om 40 jaar geleden je huis in borgerhout gekocht te hebben en nu net je hypothecaire lening afbetaald hebben...

Iedereen die vind dat dit onzin is: ga een nachtje uit in mechelen, vervolgens in leopoldsburg en ten slotte eens een avondwandelingetje met je vriendin in borgerhout doen... suc6

• Topic Starter Topic Starter
Vlaams Belang, doe ik al sinds mijn 18de en zal ik dus na 7 jaar op mijn 25ste nog doen. Jammer van die k*tpartij van Dedecker want welke randdebiel gaat nou geloven dat die partij HET alternatief is.

Het VB is trouwens al hard afgezwakt en als ze moet gaan samenregeren met een andere partij, dan zal die waarschijnlijk nog verwateren (zolang er nog maar meer wijn overblijft dan water).

Akkoord eerste jaren waren de stemmers vooral van die neonazi's relschoppertjes, maar als je op de bus en trein zo eens rondhoort, je verbaasd je erover hoeveel bejaarden op VB stemmen omdat ze zich nergens meer veilig voelen. Je zou maar de pech hebben om 40 jaar geleden je huis in borgerhout gekocht te hebben en nu net je hypothecaire lening afbetaald hebben...

Iedereen die vind dat dit onzin is: ga een nachtje uit in mechelen, vervolgens in leopoldsburg en ten slotte eens een avondwandelingetje met je vriendin in borgerhout doen... suc6

Zo is dat inderdaad.
Ik stem Vlaams Belang omdat elke mening die ze hebben rond allochtonen en integratie wat kan en wat niet, mijn mening deelt.. bv: hoofddoeken en boerkas kunnen toch niet in een Vlaams land?
Verder criminaliteit, immigratie, onrecht, flaters zowel in de rechterlijke, wetgevende en uitvoerende macht,.................het gaat te ver in België en volgens mij zal het VB hier WEL iets aan doen.
Vlaanderen onafhankelijk...toch één partij die dit inziet want Wallonië profiteert enorm van Vlaanderen terwijl we een 80% van de economie realiseren. bv Wallonië die helemaal nix aan hun werkloosheid doet, och waarom Vlaanderen vult onze zakken wel. Kan zo miljoenen zaken zeggen..

Zo is dat inderdaad.
Ik stem Vlaams Belang omdat elke mening die ze hebben rond allochtonen en integratie wat kan en wat niet, mijn mening deelt.. bv: hoofddoeken en boerkas kunnen toch niet in een Vlaams land?
Verder criminaliteit, immigratie, onrecht, flaters zowel in de rechterlijke, wetgevende en uitvoerende macht,.................het gaat te ver in België en volgens mij zal het VB hier WEL iets aan doen.
Vlaanderen onafhankelijk...toch één partij die dit inziet want Wallonië profiteert enorm van Vlaanderen terwijl we een 80% van de economie realiseren. bv Wallonië die helemaal nix aan hun werkloosheid doet, och waarom Vlaanderen vult onze zakken wel. Kan zo miljoenen zaken zeggen..

kun jij dat ergens bewijzen van die 80% :s
ook moet je weten dat tijdens de generatie boven mij mensen ook een hoofddeksel moeten hebben als ze in een kerk gingen...dus neem een 45jaar geleden...en ja dat in een Vlaams land....

11 miljard euro gaat er per maand zomaar naar wallonië, terwijl vlaanderen economisch blijft groeien en wallonië nog altijd stilstaat...

M.a.w. vlaanderen zorgt voor meer ingrediënten van de taart, maar Wallonië krijgt een groter stuk.

bron: forum van politics.be

11 miljard euro gaat er per maand zomaar naar wallonië, terwijl vlaanderen economisch blijft groeien en wallonië nog altijd stilstaat...

M.a.w. vlaanderen zorgt voor meer ingrediënten van de taart, maar Wallonië krijgt een groter stuk.

bron: forum van politics.be

lol, dikke zot :)
11 * 12 = 132miljard euro, de helft van ons bbp dacht ik, mooi :)
betrouwbare bron ;)

N-va. :)

Terug
Naar boven