Fitness Seller

Voorbeeld kuur (WINSTROL ORALS)

PlayerX

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Mensen,

Hier heb ik lang over nagedacht en veel over gelezen en ook naar jullie mening gevraagd en ben er nu echt zeker van dat ik een kuurtje wil gaan nemen (ORALS).
Hier onder heb ik een voorbeeld schema gemaakt die ik van plan ben te gaan volgen!!! Hoe denken jullie hier over???

Winny's:
> OPBOUWFASE
> dag 1: 10 mg
> dag 2: 20 mg
> dag 3: 30 mg
> dag 4: 40 mg
> dag 5: 50 mg
> T/M dag 42 50 mg
>
> Nolvadex:
> NAKUUR
> dag 43 t/m dag 56 40 mg
> dag 57 t/m dag 70 20 mg

MAAK HEM OF KRAAK HEM:D

je hoeft niet op te bouwen vriend, meteen beginnen om 30-40 mg/d

• Topic Starter Topic Starter
En hem dan op 40 mg p/dag houden?

Zou je beter iets anders als nakuur gebruiken op je testosteronproductie weer op gang te brengen

Met 30mg beginnen en dan redelijk snel opbouwen.

Dan op 40 of 50mg houden, net wat je aankan.

Er zijn er genoeg die geen nakuur doen bij een winny only omdat het niet je test zou onderdrukken.Imo zou ik wel een klein nakuurtje nemen al is het maar om je cholesterol een duwtje in je goede richting te geven na je kuurtje.Gewoon 2 a 3 weken nakuren op 20mg is dan meer als voldoende imo.

Als je genoeg research had gedaan hoefde je dit allemaal niet te vragen..

Zou je beter iets anders als nakuur gebruiken op je testosteronproductie weer op gang te brengen

Maat volgens mij weet jij echt niet wat jij zegt he.

Stazanolol onderdrukt je test bijna niet, het is 17AA(17-alpha-alkylated )
Je hoeft zelfs nog niet eens na te kuren, maar om goed gevoel bij te hebben doen ze dat toch, dus ik wil zeggen leer eerst voor dat je uit je nek aan het lullen bent oke.

ik meende toch echt dat de nolvadex vaak als nakuur gebruikt wordt en wel om je test weer op gang te brengen........

Maat volgens mij weet jij echt niet wat jij zegt he.

Stazanolol onderdrukt je test bijna niet, het is 17AA(17-alpha-alkylated )
Je hoeft zelfs nog niet eens na te kuren, maar om goed gevoel bij te hebben doen ze dat toch, dus ik wil zeggen leer eerst voor dat je uit je nek aan het lullen bent oke.

17aa heeft niks met onderdrukking te maken gast, is dboll ook..
Maar ik zou gewoon voor de zekerheid nakuren. Je brengt exogeen testosteron in je lichaam ,en die reageert daarop.

Het rustig opbouwen heeft bij mij wel zin want ik krijg anders dikke koppijn. Maar wel binnen een week op de 40/50mg zitten...

Het rustig opbouwen heeft bij mij wel zin want ik krijg anders dikke koppijn. Maar wel binnen een week op de 40/50mg zitten...

Helemaal mee eens! Je eerste post is echt niets verkeerds aan.

Ik begon op 20mg per dag en zo opbouwen maar doe gewoon waar je je lekker bij voelt.

17aa heeft niks met onderdrukking te maken gast, is dboll ook..
Maar ik zou gewoon voor de zekerheid nakuren. Je brengt exogeen testosteron in je lichaam ,en die reageert daarop.

Stazanolol aromatiseert niet naar oestrogenen, dus dat wil zeggen dat er geen vrije oestrogenen in je lichaam zijn, aangezien tamoxifen oestrogenen blokkeert heb je dat ook niet echt nodig. oke GAST

Laatst bewerkt:
Stazanolol aromatiseert niet naar oestrogenen, dus dat wil zeggen dat er geen vrije oestrogenen in je lichaam zijn, aangezien tamoxifen oestrogenen blokkeert heb je dat ook niet echt nodig. oke GAST

nolvadex blokkert geen oestrogeen en doet beduidend meer dan jouw 'stellingname' .
beetje aap-onwaardige-post dit, net uit nachtdienst gekomen? anders volgt mss ontslag uit de groep;)

Aap moet toch ook weten dat de juiste benaming ervan "Stanozolol" is :rolleyes:

Oei, minpunten voor Ahmet...:p

nolvadex blokkert geen oestrogeen en doet beduidend meer dan jouw 'stellingname' .
beetje aap-onwaardige-post dit, net uit nachtdienst gekomen? anders volgt mss ontslag uit de groep;)

WAT IS NOLVADEX EN WAT DOET DAT

Nolvadex bevat de werkzame stof tamoxifen, een anti-oestrogeen. Dit is een stof die de werking van het hormoon oestrogeen remt.

Waar wordt Nolvadex® voor gebruikt?
Nolvadex wordt gebruikt voor de behandeling van borstkanker.

Hoe werkt Nolvadex®?
Nolvadex remt de groei van kankercelen die gevoelig zijn voor het hormoon oestrogeen. Bij de groei van sommige kankercellen spelen oestrogenen, dit zijn vrouwelijke geslachtshormonen, een belangrijke rol. Tamoxifen blokkeert de werking van oestrogenen en remt of verhindert daardoor de groei van de kankercellen. Nolvadex kan vóór, tijdens en na de overgang gebruikt worden.

Terug
Naar boven