AndroidHealthClinic

Voorjaarsprikjes

SexB

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Het is weer winter en aan wat denk je dan meer, juist de zomer :).
Ik zou graag enkele kilotjes winnen en toch wat droger staan tegen mei/juni.
Ik heb al een keer 400 deca en 500 test gedaan en dat was niet echt geslaagd, ik werd echt een dikkerd en ben erg gevoelig voor waterretentie. Dus dat doe ik niet meer. Daardoor opteer ik voor bold. Lichte cutkuurtjes heb ik al wel gedaan met trenbolone en test en dat was prima maar kzou graag wat kwaliteitsmassa aanzetten vandaar de bold.

kuurschema
-----------
vanaf 1 januari
week 1 - 2 1000mg eq + test e frontload
week 3 - 12 700-750 eq
week 3 -12 500 mg test e
week 4 - 16 hcg 500iU e/w
week 10 -12 50 mg winny (inject eod)
week 7 - ? 75 mg trenbolone ace eod
nakuur week 14-16 40 mg nolvadex
week 16-18 20 mg nolvadex

stats 1.78m
99.6 kilo
14% BF
24 jaar

Ik zit nog met enkele concrete vraagjes ivm deze kuur.
12 weken test betekent testiculaire atrophie van formaat dus moet ik hcg bijzetten. Ik vind erg veel over hcg maar niet meteen echt de correcte dosissen en tijdstippen bij deze kuur. Hoelang zou ik de trenbolone ace invoegen ?

Laatst bewerkt:
Je bent gevoelig voor vochtretentie maar wilt gaan kuren met dbol?? Niet slim natuurlijk.

Voor de rest is je kuursamenstelling wel goed. Echter kun je ook voor test/tren kiezen. Beide enth versie wel te verstaan. Kun je er ook lekker 10wkn tegenaan.

Iig succes!

• Topic Starter Topic Starter
hehe thx maar van tren enanthate heb ik wat bang als er iets ****ed is dat meteen 2 weken plat zoals bij een vriend van me. Ik overweeg wel tren ace bij te zetten maar daar ben ik nog niet uit wanneer, want dan kan ik ook beter men dieet aanpassen. Tja die dbol 2 weekjes op 30 mg om toch wat te kickstarten.

2wkn dbol is toch genoeg voor een hoop vocht, als er gevoelig voor bent. En hoezo lig je gelijk 2wkn plat als er iets gebeurd met tren??

2wkn dianabol is toch genoeg voor een hoop vocht, als er gevoelig voor bent. En hoezo lig je gelijk 2wkn plat als er iets gebeurd met trenbolone??

Mja die enanthate versie, ben je wel erg lang ziek van bij een slechte inject. Dat risico wil ik niet nemen van ace heb ik soms ook nare sides maar als ik even pause is dat zo weer in orde. Mja heb je een ander voorstel dan d-bol ? I'm all ears hoor.

Zoals Suat al aan gaf is het een beetje vreemd dat je dianabol (veel waterretentie) neemt in een cuttingscycle. Ik zelf ga volgend jaar voor de volgende producten. Test, Tren en Masteron...

Ik gaf jullie de verkeerde indruk, ik wil gewoon zo lean mogelijk aankomen zodat ik met een maandje of 2 voor de zomer nog tijd heb voor men cut door te trekken. Het is niet echt een cutcycle. Het plan is om na 8 weken men voeding(+ tren ace ?) aan te passen zodat het dan wel een beetje cutten wordt maar geen 12 weken cut.

zou dianabol eruit gooien als je toch al vocht vast houd
en dan gewoon een frontload doen met je test en eq
werkt ook goed:D

Ik gaf jullie de verkeerde indruk, ik wil gewoon zo lean mogelijk aankomen zodat ik met een maandje of 2 voor de zomer nog tijd heb voor men cut door te trekken. Het is niet echt een cutcycle. Het plan is om na 8 weken men voeding(+ trenbolone ace ?) aan te passen zodat het dan wel een beetje cutten wordt maar geen 12 weken cut.

Je bent wel op de hoogte dat je met Tren A veelvuldig moet prikken in de week?

ja dat begrijp ik maaar al te goed, ik ga zien of ik de ace goed kan verdragen dan kan ik overgaan naar enanthate, maar eu heeft er iemand een zinnig antwoord op men hcg en proviron vraagjes ? thx voor alle reacties al

HCG pas inzetten als je ballen gekrompen zijn. Een aantal shots bijv 4x 2500iu is genoeg. De laatste shot moet uiterlijk een aantal wkn voor het einde van de nakuur zijn. Dat heb ik iig hier op het board gelezen. Ivm mogelijke axisonderdrukking.

Wrom zou je proviron willen gebruiken dan? Geef eens aan wat voor toegevoegde waarde het heeft volgens jou?

Blijkbaar versterkt het de werking van de test, en het word gebruikt tijdens de meeste eq kuren. Ik vroeg het me gewoon af of het echt nodig was. Liever niet dan wel voor mij dit zal al rotzooi genoeg wezen voor mij.

Als je echt geen plofkop wilt krijgen dan raad ik je toch aan een AI te gebruiken femara 1.25 ed of eod zou het zaakje toch wel moeten klaaren.

eh ? plofkop ? wat bedoel je ermee ? men dbol gaat eruit dus waterretentie zou erg laag moeten zijn dan.

Ok maar als je gevoelig bent voor vocht zou ik dertoch wat tegen nemen ik heb ook dat probleem en ik moet der heus geen dboll voor gebruiken hoor gewoon 500 test in men kuur is genoeg om met een waterhoofd rond te lopen beetje femara helpt dat wel de wereld uit;)

Ik raad je aan om geen anti-e of iets dergelijks te gebruiken. Het enige wat voor merkbare vocht zal zorgen is test. Bold aromatiseert nauwelijks. Let goed op je voeding. Zonder provi kom je er ook wel uit met goede kwaliteitsmassa.

Voordelen van provi zijn; minder vochtretentie, meer vrije testosteron in het lichaam--> (verlaging SHBG Sexual Hormone Binding Globuline) en wellicht nog meer.

Ik heb pas een mooi stukje gelezen gepost door G21 (zal zometeen zoeken) waaruit blijkt dat Proviron niet veel doet dan je libido opkrikken en vocht afdrijven en dat het verders weinig nut heeft.

EDIT:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Bilter

It is my understanding that since proviron has a high affinity to bind with shbg it allows more free test in the system if test is included as part of you cycle. I may be mistaken here but that is my understanding.
--------------------------------------------------------------------------------

Proviron will bind with a higher affinity to SHBG, and therefor, by all the laws of physics, will displace testosteron from SHBG. That much is true, but no more.

Once testosteron is released from SHBG it is an environment in which it is not easily transported, since it is a lipophillic protein in a watery environment. It is also recognized as being in the wrong place. The result is that it will rapidly be degenerated, transported to the liver for further degeneration and then rapidly excreted. The final result of decreased test binding to SHBG is a drop in testosteron, not a rise. The ratio of free testosteron, as measured in bloods remains somewhat constant, but the total level of testosteron will decline, and the level of testosteron reaching destination tissues (which can't be measured under normal circumstances) will decline with it.

On top of transportation and protection, SHBG also plays a crucial role in test synthesis by increasing cAMP in leydig and Sertoli cells, and increasing androstendione transport into cells and test transport out of cells to increase andro-to-test conversion.

Proviron does not suppress endogenous testosterone? - Cutting Edge Muscle Forums

Terug
Naar boven