AndroidHealthClinic

Voorspelling MR.O 2010

Victor waar kom jij mee, hij is al verleden tijd

Sterk dat je Victor achter dennis, winkelaar en die chinees zet. Victor was vorig jaar nog nummer 6 en van wat ik al gezien heb ziet hij er dit jaar ook niet slecht uit. No way dus dat hij verleden tijd is dreamer ;)!

Jay pakt hem ... de rest is too close om te kiezen.

Victor waar kom jij mee, hij is al verleden tijd

grapjas:rolleyes:

Vic was vorig jaar al 6e terwijl hij niet eens tijd had om zijn benen op oude shape te krijgen,hij was bezig om zijn restaurant te openen en dan nog 6e!! Nu zit hij er goed uit,zoals in 2007 waar hij van jay had moeten winnen.
No way dat Victor verleden tijd is,geloof mij nou maar,hij eindigd voor phil en kai.

Kai Greene

Titel gaat tussen Jay en Victor:D

1. Jay
2. Kai
3. Phil
4. Roelly
5. Dexter
6. Victor
7. Branch
8. Toney
9. Ronny
10. Hide

er zijn gewoon teveel mogelijkheden voor de plaatsten 4 t/m 8 top 3 zal zowiezo jay phil en kai zijn. Ik denk dat we het gewoon moeten afwachten wat het word ik ben zeer benieuwd iig.;)

Persoonlijk vind ik het onmogelijk om nu te voorspellen wie er gaat winnen. En zoals glopje aangeeft, er zijn gewoon teveel mogelijkheden.

vraag me eigenlijk af of er ooit weer een MR O komt die geen weider athleet is...

volgens mij zijn tegenwoordig alleen (van de top dan) Jay,dexter,branch & victor geen weider man

als kai in top conditie komt, denk ik dat er niet veel mensen hem kunnen stoppen om de titel te pakken.

1. Jay
2. Kai
3. Phil
4. Roelly
5. Dexter
6. Victor
7. Branch
8. Toney
9. Ronny
10. Hide

Het is niet omdat Roelly van NL is dat je onrealistische voorspellingen moet gaan maken. It's not gonna happen.... yet. Door zever als deze te voorspellen wordt de druk op Roelly alleen maar groter, en hij is amper een dik jaar pro, en de mogelijke teleurstelling ook. Top 6 heel misschien, top 4 echt niet.

Als iedereen in topshape komt zal het gaan tussen Kai en Phil en 3e Jay. Daarna kan er van alles gebeuren. Winklaar is nog iets te vroeg om in de top 6 te eindigen. Ik ben een fan van Kai maar gun het Phil..

jay
phil
kai
dexter
branch
roelly
victor
toney
hide
en ronnie erges daaronder :D als ie komt opdagen natuurlijk^^

Jay gaat de o gewoon winnen als hij tenminste in vergelijkbare shape komt als vorig jaar en plaatsen 2 t/m 8 zijn gewoon te moeilijk te voorspellen omdat het een ****ing top line up is, echt ongekend hoge kwaliteit!

En 100% dat roelly weer veel mensen gaat verbazen dat is gewoon ckrrr!

+ Ben white is nu ook al aan de line up toegevoegd die ook wel voor wat vuurwerk gaat zorgen, ook een heel mooi fysiek imo.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven