AndroidHealthClinic

Voorspelling NY Pro 2009

Weet niet of je fotos van marcus hebt gezien...maar die gaat heel zeker in de top 5 komen.

Weet niet of je fotos van marcus hebt gezien...maar die gaat heel zeker in de top 5 komen.

New York publiek kickt helemaal op beesten zoals hem (ik ook).
Echter zijn borst, triceps en ruginvulling zijn niet zoals het hoort.
Scheelt dat ik de deelnemers gemiddeld niet zo sterk vind, maar een top 5 kan lastig worden voor Bid Markus.

• Topic Starter Topic Starter
Tja, Ruhl ik weet het niet, volgens mij is het toch over met die man. Maar hij kan altijd verrassen en een top5 spot pakken natuurlijk ;)

Sergey Shelestov en Ben White zijn ook gevaarlkijke outsiders voor top5 plaatsen :)

Stille hoop voor een leuk plekje voor Ed van Amsterdam.
Heel mooi deelnemers veld!

Kevin English pakt de 202 class denk ik :)

Ik ben echt een fan geworden van Evan Centopani.

Ook hoop ik dat Ed het goed gaat doen.

Ik kan geen voorspelling doen. ik hoop alleen dat deze twee het goed gaan doen.

1. Samuel
2. Shelestov
3. Centopani
4. James
5. Bautista
6. Ruhl

Ik ben echt een fan geworden van Evan Centopani.

Ook hoop ik dat Ed het goed gaat doen.

Ik kan geen voorspelling doen. ik hoop alleen dat deze twee het goed gaan doen.

Damn me to, net foto's van hem bekeken op bb.com, ziet er echt zeer compleet uit! Echt ziek hoeveel vooruitgang hij heeft geboekt op zijn benen, waar het eerst nog een zwakpunt van hem was is het nu bijna een sterk punt haha.

Ik denk dat jongens als evan, phil, brandon binnen een paar jaar de dienst gaan uitmaken op de O. En dat werd wel eens tijd in mijn ogen, tijd voor het vervangen van de oude garde en wat nieuw leven op het podium! Ik denk ook zeker dat roelly serieus schade kan gaan doen in het pro circuit als hij de vooruitgang blijft boeken die hij de afgelopen jaren heeft laten zien (ook al heeft hij zich nog niet bewezen in het pro wereldje), want zijn fysiek klopt gewoon en is compleet en dat zie je de laatste tijd niet veel meer..

Oja het topic ging over een voorspelling haha!

1- Evan centopani (zoals het moet zijn, totaal plaatje klopt gewoon! als ze eerlijk jureren zie ik evan 1e worden)
2- Silvio samuel (zeer compleet en zeer goede shape)
3- hidetade yamagishi (goede shape en mooi totaal plaatje)
4- markus ruhl (denk dat 4e een eerlijke plek zou zijn, maar hij zal ongetwijfeld wel hoger plaatsen vanwege de hype)
5- dennis james

Resultaten:

1. Evan Centopani
2. Dennis James
3. Markus Ruhl
4. Silvio Samuel
5. Hidetada Yamagishi

202 category:
1. Kevin English
2. Mark Dugdale
3. David Henry
4. Eduardo Correa
5. Jason Arntz

Evan is gewoon SUPER!

2rmqf10.jpg

33urjm9.gif

Ruhl stond ook goed vandaag!
Super show!

ruhl zag er idd als een beest uit !!

Hmm.. toch gelijk dat English de 202 zou winnen :o Van Evan niet verwacht dat ie zo vooruit was gegaan.

Ed 13e :sad:

DJ Germany ? die heeft ook veel nationaliteiten.

Waar blijft Trey Brewer?

Terug
Naar boven