philaprilia
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
Elkzijnedag,
Mijn nakuurtje van mijn 5,5 weekse win-only kuurtje zit er bijna op.
Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/winstrol-log-66959/
Ik zit momenteel op 95 kg bij een 7 a 8% schat ik (iets gestegen al).
Door de B12 injects eet ik dus idd probleemloos mijn kcal, zit wel redelijk ruim boven mijn onderhoud. vandaar iets hoger in vet% denk ik (kan niet meten want trainer is in verlof).
Nu heb ik na heel wat leeswerk een kuurtje samengesteld die voor MIJ goed zou moeten zijn. Het is dus niet de bedoeling om aan het einde van deze log uit te komen op een kuur die voor de meeste mensen hun 2de kuur was. (dianabol+test+deca
)
Ik zeg niet dat dit een slechte kuur is maar dianabol en deca (en alle directe broertjes en zusjes van deze producten) laat ik voorlopig nog even liggen.
Stromba beviel me goed en deze komt er dus terug in. Ik bouw verder op wat ik ervaar met een bepaald product en ga het dus nu niet plots over een andere boeg gooien door een aantal producten waarvan ik niet weet hoe IK erop reageer te stacken? Op welke ga ik dan slecht
Dus deze had ik in gedachte:
week 1 1000mg test E , 50mg proviron ED;
week 2 1000mg test E, 50mg proviron ED;
week 3 500mg test E, 50mg proviron ED;
week 4 500mg test E, 50mg proviron ED;
week 5 500mg test E, 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
week 6 500mg test E, 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
week 7 500mg test E, 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
week 8 500mg test E, 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
Week 9 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
Week 10 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
Nakuur:
Week 11 50mg clomid ED + 20mg Nolvadex ED
Week 12 50mg clomid ED + 20mg Nolvadex ED
Week 13 50mg clomid ED + 20mg Nolvadex ED
Week 14 50mg clomid ED + 20mg Nolvadex ED
Ik denk niet dat ik arimidex bij de hand moet houden. Indien u denkt van wel argumenteer
Clomid heb ik erbij al weet ik niet hoe ik erop ga reageren, ik heb na 3 weken Nolvadex op lage dosering al redelijk wat meer uitslag
Test E Test als basis van elke kuur
Proviron voor de extra vrije test + ik hou niet van vocht.
Winny om hard uit de kuur te komen en te bridgen naar de nakuur...
Winstrol-proviron samen zou geen te zware belasting voor de lever mogen zijn. (bloed wordt getest om zeker te spelen)
Het is niet de bedoeling om een hoop massa aan te zetten waarvan een groot deel vocht en vet zijn. Moet er toch weer af, ik wil kwaliteit...in al de jaren dat ik train (10) heb ik ook nooit gebulkt, de kilotjes zijn er jaar na jaar 1 per 1bijgekomen zonder ooit boven de 16% geweest te zijn.
Nu doe ik hetzelfde maar dan sneller
tot hoors
Mijn nakuurtje van mijn 5,5 weekse win-only kuurtje zit er bijna op.
Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/winstrol-log-66959/
Ik zit momenteel op 95 kg bij een 7 a 8% schat ik (iets gestegen al).
Door de B12 injects eet ik dus idd probleemloos mijn kcal, zit wel redelijk ruim boven mijn onderhoud. vandaar iets hoger in vet% denk ik (kan niet meten want trainer is in verlof).
Nu heb ik na heel wat leeswerk een kuurtje samengesteld die voor MIJ goed zou moeten zijn. Het is dus niet de bedoeling om aan het einde van deze log uit te komen op een kuur die voor de meeste mensen hun 2de kuur was. (dianabol+test+deca
)Ik zeg niet dat dit een slechte kuur is maar dianabol en deca (en alle directe broertjes en zusjes van deze producten) laat ik voorlopig nog even liggen.
Stromba beviel me goed en deze komt er dus terug in. Ik bouw verder op wat ik ervaar met een bepaald product en ga het dus nu niet plots over een andere boeg gooien door een aantal producten waarvan ik niet weet hoe IK erop reageer te stacken? Op welke ga ik dan slecht

Dus deze had ik in gedachte:
week 1 1000mg test E , 50mg proviron ED;
week 2 1000mg test E, 50mg proviron ED;
week 3 500mg test E, 50mg proviron ED;
week 4 500mg test E, 50mg proviron ED;
week 5 500mg test E, 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
week 6 500mg test E, 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
week 7 500mg test E, 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
week 8 500mg test E, 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
Week 9 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
Week 10 50mg proviron ED; 40mg winstrol ED
Nakuur:
Week 11 50mg clomid ED + 20mg Nolvadex ED
Week 12 50mg clomid ED + 20mg Nolvadex ED
Week 13 50mg clomid ED + 20mg Nolvadex ED
Week 14 50mg clomid ED + 20mg Nolvadex ED
Ik denk niet dat ik arimidex bij de hand moet houden. Indien u denkt van wel argumenteer
Clomid heb ik erbij al weet ik niet hoe ik erop ga reageren, ik heb na 3 weken Nolvadex op lage dosering al redelijk wat meer uitslag
Test E Test als basis van elke kuur
Proviron voor de extra vrije test + ik hou niet van vocht.
Winny om hard uit de kuur te komen en te bridgen naar de nakuur...
Winstrol-proviron samen zou geen te zware belasting voor de lever mogen zijn. (bloed wordt getest om zeker te spelen)
Het is niet de bedoeling om een hoop massa aan te zetten waarvan een groot deel vocht en vet zijn. Moet er toch weer af, ik wil kwaliteit...in al de jaren dat ik train (10) heb ik ook nooit gebulkt, de kilotjes zijn er jaar na jaar 1 per 1bijgekomen zonder ooit boven de 16% geweest te zijn.
Nu doe ik hetzelfde maar dan sneller
tot hoors