vms
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Eerst mij even voorstellen.
Ik ben 32 jaar, 1m87 en weeg 80 kg met een vetpercentage van 9%.
Ik train nu al een 4 tal jaar. Waarvan de laatste 2 jaar intensief, 4 maal per week.
Nu heb ik de volgende vraag.
Ik ben aan het uitzoeken welke kuur ik in september zou kunnen beginnen.
Mijn doel is om wat massa aan te zetten en liefst iets droger te komen.
Nu weet ik dat er veel reacties zullen komen over dat ik naturel nog kan groeien. Ikzelf heb daar mijn twijfels over. Ik heb tot mijn 28 jaar 60 kg gewogen. Ik ben altijd een magere jongen geweest en heb niet de genen om zwaar te worden.
Qua voeding kan het beter, daar ben ik mij bewust van. Ik eet waar ik zin in heb, maar probeer wel clean te eten. Daar bedoel ik mee dat ik zoveel mogelijk vettig voedsel, chocolade enz links laat liggen. Ik eet op dagelijkse basis groeten, veel bananen, vlees of vis. En neem voedingssuplementen zoals eiwit schakes, creantine zoals het voorgeschreven staat. Dagelijks eet ik zo een 3500 kcal.
Qua training zit ik zeker goed. Daar moet ik niets aan veranderen
Op deze manier heb ik tot het begin van het jaar naturel kunnen trainen tot een gewicht van 71 kg met een vetpercentage van 8%.
Na heel veel lezen op deze site had ik in het begin van het jaar besloten om te beginnen kuren. Ik ben dan begonnen met de volgende kuur.
10 weken testosteron enanthaat, 300 mg twee maal per week geprikt.
2 weken nakuur met nolvadex.
Resultaat was 12 kg bij gekomen en 9 kg overgehouden. Vetpercentage 1% gestegen. Resultaat waar ik blij mee ben. Sterker geworden en zichtbaar een pak breeder.
Nu wil ik tegen het einde van het jaar terug beginnen en had het volgende in gedachten
keuze 1
1 - 2 Winstrol, 40 mg per dag.
1 - 8 Masteron enanthaat, 200 mg twee maal per week prikken.
1 - 10 Testosteron enanthaat, 450 mg twee maal per week prikken.
12 - 15 nolvadex, 20 mg elke dag.
keuze 2
1 - 8 Trenbolonen enanthaat, 200 mg twee maal per week prikken.
Ik zou gaan voor keuze 1. Weet alleen niet of ik de testosteron hoger moet nemen als in mijn eerste kuur. Of de winstrol veel verschil zal uitmaken. Ook wil ik weten of nakuren met nolvadex genoeg is of zou ik clomid erbij nemen?
Als ik ga voor keuze 2. Idem dezelfde bedenkingen als kuur 1.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Met vriendelijke groeten S.
Ik ben 32 jaar, 1m87 en weeg 80 kg met een vetpercentage van 9%.
Ik train nu al een 4 tal jaar. Waarvan de laatste 2 jaar intensief, 4 maal per week.
Nu heb ik de volgende vraag.
Ik ben aan het uitzoeken welke kuur ik in september zou kunnen beginnen.
Mijn doel is om wat massa aan te zetten en liefst iets droger te komen.
Nu weet ik dat er veel reacties zullen komen over dat ik naturel nog kan groeien. Ikzelf heb daar mijn twijfels over. Ik heb tot mijn 28 jaar 60 kg gewogen. Ik ben altijd een magere jongen geweest en heb niet de genen om zwaar te worden.
Qua voeding kan het beter, daar ben ik mij bewust van. Ik eet waar ik zin in heb, maar probeer wel clean te eten. Daar bedoel ik mee dat ik zoveel mogelijk vettig voedsel, chocolade enz links laat liggen. Ik eet op dagelijkse basis groeten, veel bananen, vlees of vis. En neem voedingssuplementen zoals eiwit schakes, creantine zoals het voorgeschreven staat. Dagelijks eet ik zo een 3500 kcal.
Qua training zit ik zeker goed. Daar moet ik niets aan veranderen
Op deze manier heb ik tot het begin van het jaar naturel kunnen trainen tot een gewicht van 71 kg met een vetpercentage van 8%.
Na heel veel lezen op deze site had ik in het begin van het jaar besloten om te beginnen kuren. Ik ben dan begonnen met de volgende kuur.
10 weken testosteron enanthaat, 300 mg twee maal per week geprikt.
2 weken nakuur met nolvadex.
Resultaat was 12 kg bij gekomen en 9 kg overgehouden. Vetpercentage 1% gestegen. Resultaat waar ik blij mee ben. Sterker geworden en zichtbaar een pak breeder.
Nu wil ik tegen het einde van het jaar terug beginnen en had het volgende in gedachten
keuze 1
1 - 8 Masteron enanthaat, 200 mg twee maal per week prikken.
keuze 2
1 - 8 Trenbolonen enanthaat, 200 mg twee maal per week prikken.
Ik zou gaan voor keuze 1. Weet alleen niet of ik de testosteron hoger moet nemen als in mijn eerste kuur. Of de winstrol veel verschil zal uitmaken. Ook wil ik weten of nakuren met nolvadex genoeg is of zou ik clomid erbij nemen?
Als ik ga voor keuze 2. Idem dezelfde bedenkingen als kuur 1.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Met vriendelijke groeten S.