Fitness Seller

voorstel kuur

vms

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Eerst mij even voorstellen.

Ik ben 32 jaar, 1m87 en weeg 80 kg met een vetpercentage van 9%.
Ik train nu al een 4 tal jaar. Waarvan de laatste 2 jaar intensief, 4 maal per week.

Nu heb ik de volgende vraag.
Ik ben aan het uitzoeken welke kuur ik in september zou kunnen beginnen.
Mijn doel is om wat massa aan te zetten en liefst iets droger te komen.

Nu weet ik dat er veel reacties zullen komen over dat ik naturel nog kan groeien. Ikzelf heb daar mijn twijfels over. Ik heb tot mijn 28 jaar 60 kg gewogen. Ik ben altijd een magere jongen geweest en heb niet de genen om zwaar te worden.

Qua voeding kan het beter, daar ben ik mij bewust van. Ik eet waar ik zin in heb, maar probeer wel clean te eten. Daar bedoel ik mee dat ik zoveel mogelijk vettig voedsel, chocolade enz links laat liggen. Ik eet op dagelijkse basis groeten, veel bananen, vlees of vis. En neem voedingssuplementen zoals eiwit schakes, creantine zoals het voorgeschreven staat. Dagelijks eet ik zo een 3500 kcal.

Qua training zit ik zeker goed. Daar moet ik niets aan veranderen

Op deze manier heb ik tot het begin van het jaar naturel kunnen trainen tot een gewicht van 71 kg met een vetpercentage van 8%.

Na heel veel lezen op deze site had ik in het begin van het jaar besloten om te beginnen kuren. Ik ben dan begonnen met de volgende kuur.

10 weken testosteron enanthaat, 300 mg twee maal per week geprikt.
2 weken nakuur met nolvadex.

Resultaat was 12 kg bij gekomen en 9 kg overgehouden. Vetpercentage 1% gestegen. Resultaat waar ik blij mee ben. Sterker geworden en zichtbaar een pak breeder.

Nu wil ik tegen het einde van het jaar terug beginnen en had het volgende in gedachten

keuze 1
1 - 2 Winstrol, 40 mg per dag.
1 - 8 Masteron enanthaat, 200 mg twee maal per week prikken.
1 - 10 Testosteron enanthaat, 450 mg twee maal per week prikken.

12 - 15 nolvadex, 20 mg elke dag.

keuze 2
1 - 2 Winstrol, 40 mg per dag.
1 - 8 Trenbolonen enanthaat, 200 mg twee maal per week prikken.
1 - 10 Testosteron enanthaat, 450 mg twee maal per week prikken.

12 - 15 nolvadex, 20 mg elke dag.

Ik zou gaan voor keuze 1. Weet alleen niet of ik de testosteron hoger moet nemen als in mijn eerste kuur. Of de winstrol veel verschil zal uitmaken. Ook wil ik weten of nakuren met nolvadex genoeg is of zou ik clomid erbij nemen?

Als ik ga voor keuze 2. Idem dezelfde bedenkingen als kuur 1.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Met vriendelijke groeten S.

2 weken winstrol als kickstart is te kort. Doe dit een week of 4.

Bedoel je met twee keer prikken dat je twee keer die hoeveelheid zet of verdeel je die hoeveelheid over twee keer?

Wat is je doel met deze kuur?

Als je moeilijk aankomt betekent het meestal dat je gewoon meer moet eten. Iemand met een snelle stofwisseling zal ook veel hoger in calorieen moeten als iemand met een tragere stofwisseling om te groeien.

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoel dat ik twee maal die hoeveelheid zet in totaal dus
400 mg masteron per week
900 mg testosteron per week

doel is om toch richting 90 kg te gaan liefst met minder vetpercentage.

Dat van die snelle stofwisseling had mijn dokter ook gezegd daarom heb ik eens tijdje hoger gegaan in calorieen (4500 kcal) en inderdaad ik kwam bij.
Nadeel: vooral bijgekomen rond buik, en bijna niet vol te houden qua eet schema. Zo een 7 tal keer eten op een dag is moeilijk combineerbaar met mijn job en privé leven. Ik verdeel mijn eten over een 4 tal keren per dag. En om zo een hoop kcal te verdelen over 4 porties is voor mij echt wel veel. Daarom dat ik nu op zo'n 3500 kcal zit per dag.

2 weken winstrol als kickstart is te kort. Doe dit een week of 4.

Omdat het een beetje tegen de cookiecutter kuurtjes in gaat wil niet zeggen dat het niet effectief is.

Heb persoonlijk goede ervaringen met slechts 2 weken orals, in week 3 zitten je Enanthaat esters toch zo goed als op hun max waarden.

En welke van de twee kuren zouden jullie aanraden. Van trenbolone heb ik de resultaten reeds gezien van mensen uit mijn vriendenkring (voor en nadelen). Ik denk persoonlijk dat dit iets voor later is. Van masteron kan ik niet zo een beeld vormen aangezien ik niemand ken die dit reeds genomen heeft.

Wat de winstrol betreft had ik hetzelfde idee als "complex" na 3 weken moet de testosteron toch al aanslaan. Heb dat in mijn eerste kuur ook ondervonden dat ik na 3 - 4 weken echt verandering zag. Heb anders wat schrik dat de winstrol de gewichtstoename van de testosteron zal afremmen of zie ik dit fout?

Ik vind de doseringen erg hoog. Zou dan eerder gewoon voor 500mg test-e met 400mg mast-e gaan (per week). Dat kan je gewoon in 1x zetten, maar als je liever in 2x zet kan dat ook. Maar eigenlijk vind ik zelfs dat nog hoog voor een tweede kuur...
De mast kan je ook gewoon tot en met week 10 zetten. Het is niet nodig de test langer door te trekken.

Kickstart zou ik persoonlijk ook gewoon op 4 weken houden. Anders op 3, als je dat liever wilt, maar ik vind 2 weken wel erg kort.

Tren zou ik nog niet doen. Op test/mast moet je nog genoeg kunnen behalen.

Laatst bewerkt:
Winny gaat je winst van test niet in de weg zitten. Het houdt hoogstens wat vocht tegen, maar dat zal je niet erg vinden lijkt mij.

Omdat het een beetje tegen de cookiecutter kuurtjes in gaat wil niet zeggen dat het niet effectief is.

Heb persoonlijk goede ervaringen met slechts 2 weken orals, in week 3 zitten je Enanthaat esters toch zo goed als op hun max waarden.

Er wordt ook uitgegaan van de gemiddelde persoon he.Dat jij goed resultaat behaalt met slechts 2 weken zegt niks over hem, hij zal het zelf moeten ondervinden.

Belachelijk hoge doseringen voor een beginnerskuur, halveer ze maar behalve de winny.
Orals als kickstart zou ik voor minimaal 4 weken gaan.

ok, dus dit zou worden

1- 4 Winstrol 40 mg per dag
1 - 10 Masteron enanthaat 400 mg per week
1 - 10 Testosteron enanthaat 600 mg per week
12 - 15 Nolvadex 20 mg elke dag

Alvast bedankt voor de reacties

Sommigen vinden dit ws. nog vrij hoog gedoseerd maar ik vind het er wel goed uitzien zo, hoewel je de test ook op 500 zou kunnen zetten.
Als je tegen het eind van je kuur nog lekker gaint zou je ook kunnen overwegen er nog 2 weken bij aan te plakken.PCT verschuift dan ook om 2 weken uiteraard.
Succes.

1e 15kg kun je makkelijk naturel aankomen, aan je kuur voorstellen hier te zien weet je nog te weinig van anabolica.

Er wordt ook uitgegaan van de gemiddelde persoon he.Dat jij goed resultaat behaalt met slechts 2 weken zegt niks over hem, hij zal het zelf moeten ondervinden.

Belachelijk hoge doseringen voor een beginnerskuur, halveer ze maar behalve de winny.
Orals als kickstart zou ik voor minimaal 4 weken gaan.

wat is het doel van een kickstart, volgens jou?

ok, dus dit zou worden

1- 4 Winstrol 40 mg per dag
1 - 10 Testosteron enanthaat 600 mg per week
12 - 15 Nolvadex 20 mg elke dag

Alvast bedankt voor de reacties
waarom denk je 3 verschillende anabolica nodig te hebben voor een goede EERSTE kuur?

1- 5 Winstrol 50 mg per dag
1 - 10 Testosteron enanthaat 500 mg per week
13 - 16 Nolvadex 20 mg elke dag

zo zou ik het doen ,is een lekker en niet te heftig kuurtje
ben benieuwd naar je ervaring met mast,vind het zelf erg lekker

1- 5 Winstrol 50 mg per dag
1 - 10 Testosteron enanthaat 500 mg per week
13 - 16 Nolvadex 20 mg elke dag

zo zou ik het doen ,is een lekker en niet te heftig kuurtje
ben benieuwd naar je ervaring met mast,vind het zelf erg lekker

Waarom de nolva pas in week 13?
Verder is het gewoon precies wat hij voorstelt. Behalve dan dat jij de winny op 50mg hebt gezet ipv 40mg (wat ook kan).

Ik zou een kickstart nemen om al wat goede spieropbouw te krijgen, omdat de bloedwaardes van de lange esters nog niet op peil zitten.
Of moet ik mij daar niets van aantrekken en de winny eruit laten?

Ik zou een kickstart nemen om al wat goede spieropbouw te krijgen, omdat de bloedwaardes van de lange esters nog niet op peil zitten.
Of moet ik mij daar niets van aantrekken en de winny eruit laten?

Idd. Zou dit winny er gewoon in laten, maar dan op 4 weken.
40 of 50mg per dag, kijk maar even waar je lekker op gaat. Als je 25 dagen 40mg neemt kom je precies uit met 1 potje. Dat zou ik denk ik doen als ik jou was.

Terug
Naar boven