baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou ik denk dat zijn voeding niet goed genoeg is. Dus hij zou eens zijn naar eigen zeggen goede voedingsschemakunnen posten, grote kans dat het daar aan ligt.
Wat bedoel je daar mee "marcel 3000"
keuze is reeds gemaakt. Ik wil vooruit gaan.
Ik kan toch moeilijk mijn vrouw en kind op straat zetten, job opzeggen en van de middenstand gaan leven. Om een goed eet schema aan te houden. This is my life.
ja dat klopt,zijn voorstel is ook okWaarom de nolva pas in week 13?
Verder is het gewoon precies wat hij voorstelt. Behalve dan dat jij de winny op 50mg hebt gezet ipv 40mg (wat ook kan).
Ben mij wel degelijk bewust van de nevenwerkingen. Daarom dat ik pas op mijn 32 begonnen ben met mijn eerste kuur. Denk niet dat ik zo maar opgestaan ben en dacht bij mezelf, vandaag ga ik kuren.
Ik heb reeds mijn kinderwens, als ik velen van jullie leeftijd zie zou ik niet graag in jullie vriendin hun plaats staan. Groot risico dat er bij velen van jullie geen kinderen van kunnen komen. Ook laat ik elke drie maanden mijn bloed controleren, iets wat velen hier ook niet doen. Mijn vrouw staat voor 100% achter mij, zij brengt zelfs de injectienaalden en spuiten mee van op haar werk.
En het belangrijkste is dat ik een doel heb, en dat is niet paraderen aan de zee zodat elke vrouw naar mij kijkt. Ik wil sterker worden en mij goed voelen in mijn vel.
Daarom dat ik op dit forum antwoorden zou willen ivm de kuur en niet of ik wel zou kuren. Jullie hebben elk een persoonlijke reden waarom jullie kuren. Ik respecteer dat. Hopelijk neemt niemand dit persoonlijk op. Ik weet ook dat jullie gelijk hebben. Ik zou niets liever hebben dat ik mijn doel kon halen zonder die producten, wie niet. Maar ik heb nu anders gekozen net zoals velen onder jullie.
Met vriendelijke groeten vms