Fitness Seller

voorstel kuur

nou ik denk dat zijn voeding niet goed genoeg is. Dus hij zou eens zijn naar eigen zeggen goede voedingsschemakunnen posten, grote kans dat het daar aan ligt.

nou ik denk dat zijn voeding niet goed genoeg is. Dus hij zou eens zijn naar eigen zeggen goede voedingsschemakunnen posten, grote kans dat het daar aan ligt.

Misschien heb je gelijk, maar aan de andere kant; als hij 12kg wint met zijn eerste kuurtje en daar 9kg van overhoudt doet hij het toch best goed (als hij die 9kg ook echt vast kan houden, want ik weet niet hoe lang hij klaar is).

Als ik zijn beginpost zo lees heeft hij geen vast schema. Hij zegt dat hij gewoon eet waar hij zin in heeft, maar dat hij wel probeert zo schoon mogelijk te eten, op zijn kcal opname let en op eiwit focust.
Dit kan natuurlijk beter, maar daar lijkt TS zich van bewust te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn eerste kuur gestopt eind maart nu een 7 tal weken geleden. Nu blijf ik al een viertal weken op hetzelfde gewicht steken.

Dat er mensen zijn die vinden dat ik op natuurlijk wijze nog kan groeien hebben gelijk, ik weet dat mijn voeding niet 100% is zoals het moet zijn. Maar ik probeer er het beste van te maken. Daarmee bedoel ik: moest ik niet gaan werken en mij volledig kunnen toeleggen op mijn sport zou dit al een heel ander verhaal zijn. Nu heb ik een gezin, kind (zoals zovelen onder jullie) maar niet de normale 9 to 5 job, ik kan mij niet permiteren om om de twee uur te gaan eten. Maar zodra ik thuis ben probeer ik mij zoveel mogelijk toe te leggen op mijn sport. Sommige mensen hebben van nature uit de aanleg om snel massa op te bouwen, ik dus niet. Grootste voorbeeld hiervan is mijn broer, hij is twee jaar jonger heeft dezelfde vader en moeder en at steeds hetzelfde als mij. Hij woog op zijn 26 jaar 90 kg en ik op 28 jaar 60 kg. Daar zie je al dat elke persoon verschillend is, ondanks dezelfde genen.

Ik wil vooruit in mijn sport, maar ben beperkt door mijn gezin en job. Moet ik daarom van de anabolen blijven? Misschien wel.
Ik heb voor mezelf na lang denken besloten om toch te beginnen kuren. Daarom dat ik ook hier een voorstel voor een nieuwe kuur post. Jullie weten zo goed als ik dat als mannen iets in hun hoofd halen ze dit ook daadwerkelijk zullen doen. Dus had ik graag wat begeleiding gekregen van mensen zoals jullie met massa's ervaring. Als ik iets doe probeer ik het zo goed mogelijk te doen, daarom dat ik jullie mening vraag.

Lijkt me dat je maar eens keuzes moet gaan maken in je leven?

Wat bedoel je daar mee "marcel 3000"

keuze is reeds gemaakt. Ik wil vooruit gaan.

Ik kan toch moeilijk mijn vrouw en kind op straat zetten, job opzeggen en van de middenstand gaan leven. Om een goed eet schema aan te houden. This is my life.

Wat bedoel je daar mee "marcel 3000"

keuze is reeds gemaakt. Ik wil vooruit gaan.

Ik kan toch moeilijk mijn vrouw en kind op straat zetten, job opzeggen en van de middenstand gaan leven. Om een goed eet schema aan te houden. This is my life.

Je mist m'n punt 'vms' maar laat maar.

verklaar u nader

Het is lastig als je niet vaak kunt eten.

PERSOONLIJK vind ik dat je pas AAS moet gebruiken, wanneer je in staat bent om goed te eten, regelmatig te trainen én de nodige kennis bezit over voeding/training/aas.

Het zijn niet zomaar middelen, het zijn middelen met de nodige serieuze bijwerkingen.

Je kunt denk beter de sport laten voor wat het is, of op zn minst de anabolen niet gebruiken. Recreatief fitnessen zal in jouw geval het beste zijn. Ik bedoel het niet rot, maar ik zeg even waar het op staat.

vroeger ook een kuur gedaan. alleen maar ellende van gekomen. gratis advies : nooit aan beginnen

Laatst bewerkt:
Ben mij wel degelijk bewust van de nevenwerkingen. Daarom dat ik pas op mijn 32 begonnen ben met mijn eerste kuur. Denk niet dat ik zo maar opgestaan ben en dacht bij mezelf, vandaag ga ik kuren.

Ik heb reeds mijn kinderwens, als ik velen van jullie leeftijd zie zou ik niet graag in jullie vriendin hun plaats staan. Groot risico dat er bij velen van jullie geen kinderen van kunnen komen. Ook laat ik elke drie maanden mijn bloed controleren, iets wat velen hier ook niet doen. Mijn vrouw staat voor 100% achter mij, zij brengt zelfs de injectienaalden en spuiten mee van op haar werk.
En het belangrijkste is dat ik een doel heb, en dat is niet paraderen aan de zee zodat elke vrouw naar mij kijkt. Ik wil sterker worden en mij goed voelen in mijn vel.

Daarom dat ik op dit forum antwoorden zou willen ivm de kuur en niet of ik wel zou kuren. Jullie hebben elk een persoonlijke reden waarom jullie kuren. Ik respecteer dat. Hopelijk neemt niemand dit persoonlijk op. Ik weet ook dat jullie gelijk hebben. Ik zou niets liever hebben dat ik mijn doel kon halen zonder die producten, wie niet. Maar ik heb nu anders gekozen net zoals velen onder jullie.

Met vriendelijke groeten vms

Ben mij wel degelijk bewust van de nevenwerkingen. Daarom dat ik pas op mijn 32 begonnen ben met mijn eerste kuur. Denk niet dat ik zo maar opgestaan ben en dacht bij mezelf, vandaag ga ik kuren.

Ik heb reeds mijn kinderwens, als ik velen van jullie leeftijd zie zou ik niet graag in jullie vriendin hun plaats staan. Groot risico dat er bij velen van jullie geen kinderen van kunnen komen. Ook laat ik elke drie maanden mijn bloed controleren, iets wat velen hier ook niet doen. Mijn vrouw staat voor 100% achter mij, zij brengt zelfs de injectienaalden en spuiten mee van op haar werk.
En het belangrijkste is dat ik een doel heb, en dat is niet paraderen aan de zee zodat elke vrouw naar mij kijkt. Ik wil sterker worden en mij goed voelen in mijn vel.

Daarom dat ik op dit forum antwoorden zou willen ivm de kuur en niet of ik wel zou kuren. Jullie hebben elk een persoonlijke reden waarom jullie kuren. Ik respecteer dat. Hopelijk neemt niemand dit persoonlijk op. Ik weet ook dat jullie gelijk hebben. Ik zou niets liever hebben dat ik mijn doel kon halen zonder die producten, wie niet. Maar ik heb nu anders gekozen net zoals velen onder jullie.

Met vriendelijke groeten vms

Heb je nog vragen mbt je kuur, of zijn die inmiddels allemaal beantwoord?

Ik weet genoeg.
Bedankt voor alle reacties, zowel positieve als negatieve.
Zo ben ik eraan uit dat ik eerst mijn voeding ga aanpassen, met mijn baas eens praten om mijn pauze te verdelen over 8 uur zodat ik ook op mijn werk mij aan een schema kan houden.
Als ik dit in orde heb, ga ik tegen het einde van het jaar voor de volgende kuur.

Vms

Ik begrijp mensen die zogezegd geen tijd hebben om te eten echt niet, no offense.

Je maakt je maaltijden in het weekend voor de week klaar, of smorgens voor de dag, en neemt deze mee in tupperware, en eet ze gewoon koud op is niks mis mee.
Vind je dit alsnog te onhandig kan je ook enkele shakebekers vullen met een blend van Brinta/Whey/Noten/Melk/... kom je al snel een 2-3k verder.

Overigens is vaker eten inmiddels ook wel achterhaald, als jij het klaarkrijgt om in 3 maaltijden je dagelijkse behoefte binnen te krijgen kan dit ook perfect.

Ik begrijp perfect dat je ook andere prioriteiten in het leven hebt, maar soms maken mensen het hele voedingsaspect echt ingewikkelder dan dat het is.

gedane zaken nemen geen keer

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven