XXL Nutrition

Voorstel kuur

Calvinkleine

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hallo mede BB,

Ik ben nieuw hier ik ben 24 jaa oud en ik train al 6 jaar. Mijn Stats zijn op het moment: 1,74m 84kg 12% bf.

Mijn eerste kuur was

Wk 1/6 test p 100 mg oed
Wk 1/5 tren a 100 mg oed
Nolva

Voorstel 2de kuur:

Wk 1/8 sust 500 mg 2 x pw
Wk 1/7 bold 250 mg 2 x pw
Winny 30 mg pd
Nolva

Nog tips??

Bold is lange ester dus moet je langere periodes gebruiken.. Of je moet het frontloaden

• Topic Starter Topic Starter
Maar wat is volgens jullie een betere keuze sust of test e?

Sust is beste om e3d zetten volgens mij. Wil je maar 1 keer per week zetten dan test e.

je weet dat deze kuur stukken minder brengt dan je eerste kuur neem ik aan?

Ja dat weet ik, maar nog ff een vraagje ik ben nogal gyno gevoelig moet ik iets ernaast mee laten lopen tegen gyno?

Hallo mede BB,

Ik ben nieuw hier ik ben 24 jaa oud en ik train al 6 jaar. Mijn Stats zijn op het moment: 1,74m 84kg 12% bf.

Mijn eerste kuur was

Wk 1/6 test p 100 mg oed
Wk 1/5 tren a 100 mg oed
Nolva

Voorstel 2de kuur:

Wk 1/8 sust 500 mg 2 x pw
Wk 1/7 bold 250 mg 2 x pw
Winny 30 mg pd
Nolva

Nog tips??

Iemand die mij Miss kan vertellen of ik iets er bij moet laat lopen tegen gyno?

Ik zou dat niet preventief doen. Nolva achter de hand houden. 10mg per dag pakken als je er last van krijgt.

Mijn kuur heb ik dus iets aangepast en ik begin er maandag mee hij ziet er als volgt uit:

Wk 1/8 test e 750 mg pw
Wk 1/7 bold 375 mg pw
Winny 60 mg pd

Alleen zit ik met de vraag test e om de 5 dagen injecteren of gewoon 1 x per week?

E5d geeft stabielere bloedwaardes. Aangezien je best wat ml's moet zetten zou ik daar ook voor gaan.

ik zou de bold langer doortrekken met de test anders heeft het geen meerwaarde in de kuur
bold is een lange ester minimaal 10 weken
ik volg ook een kuur met test en bold en nu begint de bold pas te werken in week 7

ik zou de bold langer doortrekken met de test anders heeft het geen meerwaarde in de kuur
bold is een lange ester minimaal 10 weken
ik volg ook een kuur met test en bold en nu begint de bold pas te werken in week 7

Ja dat klopt maar ik ga bold frontloaden dus dan slaat die sneller in

De meeste adviseren bold toch wel 14/16 weken te zetten en jij doet er 7?? laat hem er dan uit, ik vind dit een waardeloze kuur ook met frontload.
als je 6 weken wilt kuren doe dan of met korte esters of dat coolskuurtje, maar bold voor 6 weken is onzin.
en idd bold is voor zover ik ze heb gezien 200mg/ml of ga je halve ml optrekken?

Ik heb hier bold met 375mg/ml en ik kan het Miss idd optrekken naar 10 weken

bold moet je zoals iedereen je adviseert langer doortrekken naar 12 weken of langer en hoger zetten minimaal 500 mg/ew
daaronder gaat het niet veel brengen en is het zonde van je geld en moeite en pijn

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 13:05 ----------

de meeste adviseren bold toch wel 14/16 weken te zetten en jij doet er 7?? Laat hem er dan uit, ik vind dit een waardeloze kuur ook met frontload.
Als je 6 weken wilt kuren doe dan of met korte esters of dat coolskuurtje, maar bold voor 6 weken is onzin.
En idd bold is voor zover ik ze heb gezien 200mg/ml of ga je halve ml optrekken?

+1

Terug
Naar boven