MuscleMeat

Voorstel kuur

Tren acetate

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
11%
Kuurverleden 1) winstrol 2) test 250 deca 200 dbol 30mg 3) test/npp 300-300. stats 90kg @ 10%. Ik zit nu te denken aan de volgende kuur test 250 tren 200 bold 200 doel massa droger ronder.
wat denken jullie hiervan

Je bulkt of je cut, hoe wil je droger worden en meer spieren krijgen? en doseringen zijn te weinig als ik mensen met geloven, bold is minimaal 600 mg per week voor een lange periode

Je bulkt of je cut, hoe wil je droger worden en meer spieren krijgen? en doseringen zijn te weinig als ik mensen met geloven, bold is minimaal 600 mg per week voor een lange periode

Je kan zeker wel recompen met aas , heb het zelf gedaan . Op de weegschaal ga je weinig verschil zien maar spiegel is waar je moet kijken . Als je op nummers afgaat , word je gewoon mentaal geestelijk ziek . Kijk in de spiegel , als je ziet dat je droger word en je gewicht blijft zelfde dan win je lbm en verlies je vet , logisch. Dit vereist wel een goed dieet , en discipline vooral

Veel geluk gozer met je 200 bold en 200 tren, zal je veel droger en gespierder mee worden geef je advies is het gelijk bro science

Ik ben vooral van mening dat Bold pas boven de 400mg EW interessant wordt (en veel zeggen inderdaad 600mg EW+), en niet zo zeer per se 14+ weken hoeft te lopen maar wel goed gefrontload moet worden. Bold op 200, kan me niet voorstellen dat je daar echt iets extra's van merkt door dat toe te voegen aan een kuur, maar het kan bij enkel test 250 en dbol als kickstart misschien net wat meer geven in theorie, alhoewel test 500 denk ik in alle opzichten meer had opgeleverd. Als je een compound wil testen, pak dan bij Bold minimaal 400 naast test 250 (lijkt mij toch wel echt de minimum).

Ik moet zeggen dat ik zelf ook nogal geïnteresseerd ben in stacks met lage doseringen, zelfs precies wat je nu voorstelt, maar door de mildheid van sommige compounds zoals Bold heeft het gewoon niet zo veel nut om die echt laag te doseren als je al test op 250 zet en dan tren erbij laat lopen. Tren op 200 zal veel meer doen dan als je bijv. bold op 200 naast test 250 laat lopen, denk niet dat test250/tren200/bold200 meer oplevert dan test250/tren200; kost je alleen maar extra geld en het verschil is denk ik echt te verwaarlozen. Ik denk dat je dan beter test 250 en tren 400 kan doen om eens te kijken wat tren voor je doet, en dan een volgende keer wellicht bold 400 erbij toevoegen. Er zijn genoeg mensen die bold met tren stacken en dat fijn vinden; maar niet echt op 200/200 doses...

200mg bold gaat niks uithalen. 800 is een beter begin en ga je de tren even lang mee laten lopen als de bold? 12+ weken tren is veel.

Bold eruit tren op 400. Lekker kuurtje dan.

ik heb ooi eens 200 mg bold gebruikt per week.. ging ik lekker op..

waren wel 50 ml flessen uit mexico....

Verhoog je trenbolone naar 400mg en laat die boldenone weg, stuk beter.

Terug
Naar boven