MuscleMeat

voorstel kuurtje sustanon winstrol dbol?

jjviji

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,

ben nieuw op dit forum dus vlug ff voorstellen.

Ben 21 jaar, train nu 4 jaar (5 x per week). Ben 1.78cm groot, weeg 83kg.
3 x gekuurd: Eerste kuur dbol only + clomid nakuur, tweede 'kuur' 4 weken sustanon (1 per week) en laatste kuur was 6 weken sustanon + winstrol (elks 1 per week).

Laatste kuur ongeveer 8 maand geleden, en zoek nu eentje waar ik enorm veel massa mee kan krijgen. Vet kan er achteraf nog worden afgetraind en gedieet.

Ik heb nog Sustanon en Winstrol liggen, zou dat als basis willen nemen, en misschien dbol omdat ik het zo makkelijk overal kan innemen. Wat neem ik als nakuur? Wil niet met gyno verschijnselen achterblijven ofzo.

Iemand voorstellen? Zou kuurtje van 6 weken willen doen...

week 1-3: 25mg dboll ED
week 1-6: 250mg sustanon elke 4de dag (i.v.m stabielere bloedwaarden)
week 6-9: winny depot 50mg EOD

week 9-12: clomid 50mg nolva 20mg

zou je normaal op moeten groeien en voldoende massa pakken :D

uh ok blijkbaar heeft deze jongeman nog weininig achtergrond info opgedaan want wie neemt er nou sust 1 keer per week (dan neem je toch enant) en wie neemt er in godsnaam 1 keer per week een amp winstrol. Waarom neem je altijd sus en neit een andere test?

MrJ heeft vast wel wat links voor deze jongen.

bencher zei:
week 1-3: 25mg dboll ED
week 1-6: 250mg sustanon elke 4de dag (i.v.m stabielere bloedwaarden)
week 6-9: winny depot 50mg EOD

week 9-12: clomid 50mg nolva 20mg

zou je normaal op moeten groeien en voldoende massa pakken :D

Dit is idd een goed voorstel maar de dbol kun je beter doortrekken naar 6 weken, wel gewoon op 25mg ed houden. De sus idd om de 4 of 5 dagen zetten en dit kun je weer beter doortrekken naar 8 weken. dan zou ik de winny vanaf week 7-10 nemen.

nakuur is in mijn ogen al voldoende met clomid 50mg ed voor 4 weekjes. Magoed, nolva kun je er natuurlijk altijd als extra bij gebruiken, niks mis mee.

En om gyno te voorkomen kun je tijdens je kuur het beste 25mg proviron per dag pakken en dit gedurende 8 weken.

als ik dan toch moet kiezen dan alleen nolva

• Topic Starter Topic Starter
hoeveel proviron nemen?
wist niet dat winstrol zo kort werkt... wat is er dan eigenlijk beter dan sustanon, en makkelijk verkrijgbaar... heb mooie resultaten geboekt met die eenvoudige sustanon kuurtjes hoor... dbol ook, maar zeer veel vocht, en enorm veel last van uitslag...

alvast bedankt voor t advies.

Terug
Naar boven