MuscleMeat

Voorstel-Progressie shoot

nonamek

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
18%
Hallo allemaal.

Mijn Naam is Koen, 23 jaar oud en sinds ruim jaar ben ik compleet omgeslagen kwa levenswijze!
In November 2012 ben ik gaan trainen, met een start gewicht van 114.7 kilo
Na ruim 8 maanden trainen heb ik dit gewicht omlaag gebracht naar 81.7 kilo.
Deze transformatie is echt super goed gegaan, van slecht eten en geen sport, naar 5-6 keer per week trainen en veel goede voeding.
Mijn leven is hierdoor compleet veranderd, en ik ben nu zo goed als verslaafd aan fitness.
Sinds een week ben ik intensief aan het lezen op dit fora, om zo meer informatie te winnen om nog beter te trainen en te eten!
Inmiddels zit ik op de 84.5 kilo, waarbij mijn vet percentage nog wel aan de hoge kant is, 16.5%
Dit komt omdat ik sinds 3 maanden weer meer ben gaan eten, maar dan wel gezonde voeding!
Ook sport ik momenteel nog gewoon 5x in de week ruim een uur en 15 minuten per sessie.
Momenteel doe ik weinig aan Cardio,, na al het afvallen was ik daar wel even klaar mee!

Mijn Uiteindelijke doel is om nu droger te worden en toch nog wat buikvet te verliezen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

na 15 maanden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tips, tricks, en advies altijd welkom!

Groetjes!

Knap werk man. Keek eerst naar de foto's voor ik het verhaaltje las. Dacht bij de bovenste foto's, dat moet een vent van eind 30 zijn. Toen bij de onderste foto's dacht ik he dit is een lichaam van een jonge kerel. Toen eens gaan kijken hoe oud je bent en dus pas 23!

Zo zie je maar wat een enorme verbetering dit al is.!!! ga zo door man

Goed bezig man. Maar als je toch nog droger wilt worden zul je toch onder onderhoud moeten blijven eten. Wil je eerst gaan groeien omdat je klaar bent met afvallen kun je wel gewoon rustig boven je onderhoud gaan eten zoals je nu dus al doet. Let wel goed op dat je niet teveel aankomt, mik op 1-1,5kg per maand.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, ik eet nu net boven onderhoud, en ga dit nog 2 maandjes doen!
Daarna word het toch weer een korte periode van cutten denk ik. met een aangepast voedings schema.
Toch ben ik al aardig tevreden met het resultaat, helaas wel erg veel last van los vel rond me buik..
Daarom ben ik aan de ene kant bang om verder af te vallen,, hierdoor zal die huid nog losser worden denk ik.

Flink afgevallen! ziet der goed uit jonge ;)!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx! :D

Terug
Naar boven