Fitness Seller

Voorstel Test E/tren E/provi

GymJunk

Novice
Waardering
4
Lengte
1m78
Hallo,
een vriend van me is van plan binnenkort zijn kuur te beginnen, hij dacht aan:

1-16: 600mg test E /EW
1-16: 600mg tren E /EW
4-16: 50 mg Provi /ED

18-20: 20mg nolva /ED

iemand opmerkingen of tips?

bedankt alvast

wat voor tips wil je dat we geven dan? we weten zn stats niet eens.

heeft ie wel aan hcg gedacht?

en hij gaat 18 weken kuren en daarna even 3 weekjes nakuren..

laat hem ff nadenken mag minimaa week of 6 zijn.

Eerste kuur gelijk 600mg Tren-e met die stats, ook is het niet TS zelf maar een vriend

klassiek DBB AAS topic

• Topic Starter Topic Starter
Dus 6weken nolva 20mg ed?

Dosis tren verlagen/weglaten?

Is het zijn 1e kuur? Hoop ik wel gezien z'n stats. Tren eruit dan. Simpele test only om te leren wat test ( voor de meeste de basis van hun kuren ) met je lichaam doet. 10 tot 12 weken is lang zat, HCG vanaf week 1 tot de 1e week van de nakuur op 250 iu EOD, 2 weken na laatste inject beginnen met nolva op 20 mg ED voor een week of 4. 8 weken daarna bloed laten trekken om te kijken of je hersteld bent.

Nog beter is hem aan z'n harses slaan en zeggen dat ie eerst zelf eens onderzoek moet doen naar een normale 1e kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Is het zijn 1e kuur? Hoop ik wel gezien z'n stats. Tren eruit dan. Simpele test only om te leren wat test ( voor de meeste de basis van hun kuren ) met je lichaam doet. 10 tot 12 weken is lang zat, HCG vanaf week 1 tot de 1e week van de nakuur op 250 iu EOD, 2 weken na laatste inject beginnen met nolva op 20 mg ED voor een week of 4. 8 weken daarna bloed laten trekken om te kijken of je hersteld bent.

Nog beter is hem aan z'n harses slaan en zeggen dat ie eerst zelf eens onderzoek moet doen naar een normale 1e kuur.

Bedankt voor de info
Hij is er totaal niet mee bezig en wilt gewoon resultaat zien. Is inderdaad zijn 1e kuur en heb hem ook al aangeraden om tren weg te laten. HCG kan hij niet regelen..

Bedankt voor de info
Hij is er totaal niet mee bezig en wilt gewoon resultaat zien. Is inderdaad zijn 1e kuur en heb hem ook al aangeraden om tren weg te laten. HCG kan hij niet regelen..

Dan doe je maar beter je best. Zowat elke supplier heeft ook HCG. Of mogen papa en mama er niet achter komen en kan het dus niet in de vriezer :')

Tren 2 weken eerder stoppen of test 2 weken langer laten lopen..

1m77 79kg op 3% vind ik best impressive hoor! :D

dat is een enorme klap hoor (psychisch gezien), 600mg test en 600mg tren voor een eerste cycle is gewoon ronduit debiel.
tren is typisch een middel die je langzaam moet opbouwen en een sweet spot moet vinden.

ik ga in april 400mg tren zetten als 2e kuur, dat is geen overdreven hoeveelheid toch..?

ik ga in april 400mg tren zetten als 2e kuur, dat is geen overdreven hoeveelheid toch..?

had ik ook genomen bij mn eerste keer tren, dan wel met de test op maar 125mg. was goed te doen.
tren is echt t enige AAS die ik heel goed 'merk', apart goedje.

:rolleyes:

tren er uit, test op 500mg. zat man.
ik denk dat die kerel nog van een koude kermis thuis komt als ie 600/600 pakt haha, die weet niet wat ie meemaakt

:roflol:

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Hallo,
een vriend van me is van plan binnenkort zijn kuur te beginnen, hij dacht aan:

1-16: 600mg test E /EW
1-16: 600mg tren E /EW
4-16: 50 mg Provi /ED

18-20: 20mg nolva /ED

iemand opmerkingen of tips?

bedankt alvast

eerste kuur en dan al gelijk stoer gaan doen :o als zijn voeding schema niet in orde is zal hij weinig resultaat boeken.zakt die als buding broodje in elkaar naar deze kuur ?

Terug
Naar boven