XXL Nutrition

Voorstel

facebook

Advanced Bodybuilder
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Kan blijkbaar niks meer in mijn eigen topic zetten dus daarom een nieuwe..

1-4 50mg winny ED
1-12 500mg test e EK
1-12 400mg tren EK
14-16 nolva

Doel is kracht zonder teveel kilo's. Zit nu op 70kg met een laag vp en wil liefst rond dat gewicht blijven, dus geen 10kg gain..

Als je op onderhoud eet is er niks aan de hand. Dus een week eten en evalueren.

• Topic Starter Topic Starter
Lees ook veel over gedrag verandering, is dit overroepen? Moet regelmatig met mensen van grote merken en shit in gesprek en wil niet opeens eruit floepen 'hey nken?'

Dat is persoonlijk per persoon

Lees ook veel over gedrag verandering, is dit overroepen? Moet regelmatig met mensen van grote merken en shit in gesprek en wil niet opeens eruit floepen 'hey nken?'

Je krijgt geen tourette van tren... als je al normaal was voor de tren word je na tren ook niet achterlijk.

Kan blijkbaar niks meer in mijn eigen topic zetten dus daarom een nieuwe..

1-4 50mg winny ED
1-12 500mg test e EK
1-12 400mg tren EK
14-16 nolva

Doel is kracht zonder teveel kilo's. Zit nu op 70kg met een laag vp en wil liefst rond dat gewicht blijven, dus geen 10kg gain..

Als je kracht wilt kan je liever anavar poppen, kreeg veel kracht ervan maar de kilo's vielen mee.

Hoe zou je anavar dan doseren?

Vriend van me heeft een keer 4 weken op 50mg en 4 weken daarna op 60mg gezeten, helaas oral only dus hij voelde zich hierna aardig kut. Maar zijn kracht sprong fucking snel omhoog.
Ik weet niet of je voor iets speciaals je kracht wilt hebben (kickbox wedstrijd ofzo), maar anders doe je 8 weken low test + 60mg anavar erbij.
Hij heeft trouwens daarna zijn bloedwaardes getest en heeft er niks vreemds aan overhouden.

Train meer PL gericht nu en zit op een 2x bw bench en 2.5 squat & deadlift en wil hier graag over, that's it eigenlijk.
Yea, inb4 meer geduld, maar het is nu dat ik het nog kan.

---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

Nettokracht winst mag dus hoog liggen in relatie met toenamen in lichaamsgewicht.

Niet kuren. Meer eten, word je vanzelf sterker. Als je vooral PL gericht traint en hier je doelen liggen zul je in gewicht omhoog moeten. 1.70 70kg en 7% vet is niet ideaal voor Pl.
Zie geen reden om te kuren. Stel je krachtdoelen voor over een half jaar en je bereikt ze ook.

Lees mn vorige post nog is.

Dus bij 70kg bank jij 140kg? En je squat en deadlift 170kg? :O

Als je enkel voor kracht gaat kan je dan niet beter oxy ofzo gebruiken? Met de kuur die jij neerschrijft ga je toch ook wel aardig wat massa aankomen normaal.

Wat is EK? EW?

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Tren mag 2 weekjes korter

Train meer PL gericht nu en zit op een 2x bw bench en 2.5 squat & deadlift en wil hier graag over, that's it eigenlijk.
Yea, inb4 meer geduld, maar het is nu dat ik het nog kan.

---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

Nettokracht winst mag dus hoog liggen in relatie met toenamen in lichaamsgewicht.

Tsja, hij was zijn kracht meersendeel weer kwijt na de oral only, ik denk niet dat jij dat dan leuk gaat vinden.

Ja ben er ook nog niet gans uit..
Een 5kg gain is nog te doen maar wil geen 80kg wegen omdat ik nog andere sporten doe.
Ben ook para over de tren..

Emotionele zeikerd dat ik ben, haha

halotestin en gewoon emoties uitzetten. no prob toch

Geraak ik niet aan.

Heb vroeger gyno gehad. Wat doe ik tegen mogelijke wederkering?

bumpie bump.

Lees veel over dat je tren hoger zou moeten doseren dan test..??

Terug
Naar boven