MuscleMeat

Voorstellen

Everlasty

Novice
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
67kg
Hey allemaal,

Ik bezoek deze site wel vaker voor tips maar ik wil me nu wat meer verdiepen in het trainen dan dat ik eerst deed ;) Ik ben 20 en doe nu al zo'n 4 jaar aan fitness maar ben niet altijd even actief geweest. Ik zit sinds een tijdje ook met veel plezier op boksen -nu even herstellende van een ontwrichte kaak :)- en ben weer actief bezig met fitness. Ook let ik weer op mijn voedingspatroon. Ik ga er helemaal voor en hoop hier veel op te steken.

Groetjes!

welkom! euh......:)

veel succes hier op het forum en met je training

• Topic Starter Topic Starter
Karin is de naam trouwens :)

hallo karin, misschien dat je wat foto's kan plaatsen zodat we een beter beeld hebben.

Hoi Karin,
Succes gewenst natuurlijk!
Houd je een logje bij zodat je kunnen lezen wat jij zoal doet en we adviezen kunnen geven?

Laatst bewerkt:
Welkom en succes

Hey Karin
Heb je een beuk op je kaak gehad?
Welkom trouwens

Hoi grosje
Ja meerdere :) maar een daarvan was even verkeerd ;) heb echt geen idee wanneer het weer verstandig is om te gaan sparren..

welkom

Welkom op ons forum, Karin.

Ik zou even een week of 2/3 wachten met sparren en is nog niet echt noodzakelijk als je net begint met boksen. Techniek, voetenwerk en conditie zijn veel belangrijker, daarom is het ook zo'n goede sport ;)

Ben benieuwd wat je hoofdsport wordt: boksen of fitness/KT, in ieder geval veel succes met je doelen en je trainingen!

Welkom :)

Hoi grosje
Ja meerdere :) maar een daarvan was even verkeerd ;) heb echt geen idee wanneer het weer verstandig is om te gaan sparren..

Lullig joh
Maar goed je wil ook wat aan krachttraining doen en dat is veiliger voor je gezicht :)
Als we je ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag;)

Welkom Karin ;)

welkom en succes

Succes Karin!
Op een voorspoedig kaakherstel :)

He Karin,

Boksen wat leuk!
Heb jaren savate gedaan (frans kickboksen) en ook wel eens ko gegaan:o.
Maar goed, het is iig wel heeeel goed voor je conditie! Succes met alles en met je herstel!

Gr Kaza

Dankjewel ;) Heb er nu inmiddels geen last meer van gelukkig. Ik doe nu 3x per week aan krachttraining en als ik over 1,5 week weer begin met boksen 2x per week. En ben van plan om dit nu echt consequent vol te gaan houden :)

Dankjewel ;) Heb er nu inmiddels geen last meer van gelukkig. Ik doe nu 3x per week aan krachttraining en als ik over 1,5 week weer begin met boksen 2x per week. En ben van plan om dit nu echt consequent vol te gaan houden :)

Goed zo: de motivatie en een gezond lichaam zijn aanwezig! :D

Als je tijd en zin hebt is het misschien ook leuk om een logje voor jezelf en ons bij te gaan houden?

Hoi!
Nou daarom ga ik dus niet op boksen :D
Hoe vaak train je?

Terug
Naar boven