Foto-topic VVP
Updating...
Updating...
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt geen before foto's geplaatst. Op dit moment zit er nog niet zoveel massa op. Je vetpercentage is vrij laag en je hebt dus genoeg ruimte om door te bulken.
Na 7 maanden kun je niet verwachten dat je al beest bent, dat ben je dan ook (nog) niet. Zolang je progressie maakt in de gym en zwaarder wordt, kun je er vanuit gaan dat je groeit. Ik zou zeggen: lekker door knallen en over een paar jaar dit topic nog eens updaten.
Joh, wat probeer je nu te b**chen? Ga ergens anders bij iemand woorden in de mond leggen. Die rare conclusies trek jij nu. Ik geef alleen aan dat de topic opener op de goede weg is en dat hij nog even te gaan heeft om aardig wat massa te krijgen. Vervolgens kom jij langs met je snater en gaat rare onzinnige vragen stellen. Houd gewoon je mond en reageer ontopic.Over een paar jaar ?
Hij heeft een goede startpositie en met de juiste instelling kan die jongen snel progressie laten zien. Of moet je per se een beest zijn om een topic te openen ?
TS: gewoon om de 2 maanden een foto plaatsen, met juiste instelling zie je veranderingen, niets mooier dan dat te delen met anderen.
Welkom,
Schouders vallen me als eerste op: loopt achter. Lijkt alsof je veel focus hebt gelegd op borst en triceps ?
Wat is je schema, denk dat er veel te behalen is.
Succes iig !
dacht ik toch ook, moet het 1.94 zijn of vind je 1.74 net heel klein ?
tuurlijk

Hoe kun je in hemelsnaam schouders en benen op 1 dag trainen....
Ga gewoon ub/lb doen en knallen en stop met kijken naar spiergroepen die achterlopen of het isoleren van spiergroepen. Compounds dat moet je doen! Succes, goede basis, kan je wat voor moois van maken.