AndroidHealthClinic

Voorstellen

Malinois

Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
93kg
Hoi,

Aangezien ik toch redelijk veel op dit forum mee-lees vond ik het eens tijd om me aan te melden. Het forum interesseert mij vooral omdat er veel kracht-gerichte logs zijn.

Zelf ben ik sinds 13 maanden terug bezig met krachttraining en ben ik voornamelijk gericht op de grote 3: squat bench en (sumo)deadlift (sumo ain't cheating :p) met SL 5x5. Trainen gebeurd in de homegym die ik zelf heb samengesteld: basic powerrack met één barbell en schijven, dus enkel barbell exercises.
Het aanleren van de oefeningen zijn met vallen en opstaan gebeurd (en er is nog altijd ruimte in verbetering).

Ook heb ik met mobiliteitsproblemen te maken gehad aangezien ik hiervoor al 5 jaar geen sport meer deed en mijn heupen/benen en schouders slecht mobiel waren. Dit is momenteel heel goed verbeterd alleen zit ik nog met een probleem met één van mijn scapula.
Een gedeelte van de slechte mobiliteit was ook te wijten aan het zware overgewicht dat ik had: in september 2015 woog ik 125kg en momenteel 93kg. Het doel nu is om onder de 90 te komen en dan stellen we het doel wel weer bij. Mijn doelen zijn dus cutten en sterker worden. Aan mijn stats valt ook te zien dat ik niet echt sterk ben geworden op die lange trainingsperiode.

Dat was het zowat! Voor de nieuwsgierigen mijn stats: squat 3x5x122.5kg, bench: 5x5x70kg (niet aan het verhogen, scapula probleem) deadlift: 4x2x140kg

Groetjes

mooie stats!

Jij komt mij bekend voor? BN?

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven