MuscleMeat

Voorstelling/advies

zotvanbeernem

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
112kg
Hallo iedereen
Ik ben een man van 37 jaar ik ben 173 cm groort weeg 110 kg en ben redelijk gebouwd ,maar heb een redelijk dikke buik .Ben anderhalf jaar geleden aan knie geopereerd en heb knieprothese laten steken en ook geopereerd aan mijn pezen van mijn linkerschouder .Ik heb lang stilgezeten en heb ook een baby'tje van negen maand nu .
Ik heb me nu een abonnement genomen enkele weken terug in een fitnesscentra waar geen begeleiding is.
Nu mijn doelstelling is
om eerst op conditie te komen
mijn buik kwijt te geraken
en daarna te groeien spiermassa/kracht
Maar ik loop al enkele weken volgens mijn gedacht te klungelen
heb al zeker 30 forums gelezen kom er echt niet uit
Kan er mij soms iemand opweg helpen met de juiste oefeningen/schema's
alsook met dieet en eventuele suplementen
Dank bij voorbaat

Het belangrijkste is om nu de sticky's te lezen betreft de voeding, hierin staat de basis waaruit je verder moet werken. Je moet je basisbehoefte berekenen en beginnen met een schema. Wij kunnen geen voedingsschema aan je geven omdat dit per persoon verschilt, ook wat je lekker vindt enzo. Heb je een begin gemaakt dan helpen wij je graag verder.

Het lijkt me ook verstandig om met sporten alles rustig op te bouwen om verdere blessures te voorkomen en je spieren aan te sterken. Ontwikkelde spieren hebben meer energie nodig en zorgen dus voor meer verbranding van kcal, daarom wel rustig aan beginnen met krachttraining. De eerste periode zal het lastigst zijn maar als je hier doorheen komt zal je steeds gemotiveerder raken.

Supplementen zijn in principe niet nodig omdat zeker in het begin alles met goede voeding te bereiken is.

Terug
Naar boven