hallo iedereen op het forum.
hier is ie dan m'n eerste post. ben zo al een hele tijd als "voyeur" bezig op het forum en vond het tijd om toch eens mezelf lid te maken en mee te posten.
eerst zal ik me even voorstellen, en verder ga ik hierop dan een log plaatsen op het gebruik van plasmajet. zag dat hier al 1 log van was... maar dit redelijk onvolledig bleef.
voorstelling.
ik train nu 2 jaar redelijk intenensief, maar ben er sinds 2 maanden echt voor beginnen gaan, voeding letten enzo...
stats
1m89
82kg
10.2% BF
44.2% spier
69.7% vocht
enkele afmetingen koud
biceps 39cm
bovenbeen 58cm
borst omtrek 115cm
lende 80 cm
op bench haal ik nu 100kg 3*
squad 110kg 3* (ja ik weet het nooit echt goed benen getraind)
dumbbell press 35kg 12* (35 is max wat in men gym ligt

)
ik zal ook even m'n doel meegeven (en ja ik weet het ik zet m'n eisen hoog)
tegen juli '08 had ik graag bench: 120kg 3reps gekunnen, verder redelijk stevig te komen staan met gewicht op 90kg en bf op 10 houden (lijkt me mooi genoeg

)
qua voeding en supplementen...
4 maaltijden per dag (ontbijt havermout, warm middagmaal met veel vlees en groenten, avond 2 bruine broodjes met tonijn, en meestal nog een spagetti met kip+ true mass shake (BSN) + 0.5kg magere yoghurt + 750ml magere drinkyoghurt
supp's
- amino's
- visolie
- vitaminen (NEWTON, en b-fact forte)
- MASS FX (sinds dinsdag)
- plasmajet (gaspari nutritions; sinds dinsdag)
btw m'n trainingschema -->
maandag benen + beetje buik
dinsdag triceps + schouders
woensdag rug + beetje buik
donderdag rust
vrijdag borst + buik
zaterdag biceps
zondag rust
ik ben brandweerman, en zaterdags heb ik meestal oefening met m'n RED-team (is klimmen enzo) daarom dan enkel biceps nog trainen.
zoals je dus ziet ben ik sinds dinsdag begonnen met het supp' plasmajet.
volgens iemand die ik ken op deze moment HET "NO" product...
nu ben ik 3 dagen verder en ga vandaag men tweede dosis nemen. (gisteren was rustdag en t zou beter zijn het 1 a 2u voor de training te nemen)
woensdag voelde ik al een betere pomp in men biceps, toch was ik rug aan het trainen, dit kan mss het placebo effect zijn waar men in de andere log ook over spreekt...
vanavond na de late train ik borst dus ben benieuwd. ik zal morgen iets laten weten hoe het was na de tweede innale, en dan ben ik ondertussen 3 dagen verder na de eerste inname...
zo als er vragen of opmerkingen zijn, shoot
greetz
fire tiger