Fitness Seller

Voortgang Lorenzzzz

Denk dat je nog wel wat meer mag eten hoor;) Maar zeker niet slecht, ga zo door.

Mee eens, echt ga goed eten, op gezette tijden goed en schoon eten. Hoog in je eiwitten zitten en beuken als een gek in de gym. Dan over half jaar weer kijken.

• Topic Starter Topic Starter
///

Laatst bewerkt:
Ik ben een jongen van 14, en ik ben de laatste tijd begonnen aan BodyBuilding. Ik heb nu alleen de mogelijkheid om 1x per week te fitnessen en verder te doen wat ik thuis kan, maar in het nieuwe schooljaar neem ik aan abbo op een gym waar ik dan 4x per week ga trainen.

Van iemand moest ik de foto's v.d. voortgang plaatsen dus hier zijn ze, de foto's van toen ik begon en van nu, ik begon op 17 februari 2010. Ondertussen heb ik een abbo kunnnen krijgen voor de sportschool.

Ik trainde de andere 2 dagen thuis fullbody voor zover het kan.

Training:

Maandag: Thuis fullbody trainen
Dinsdag: Rust
Woensdag: Fullbody fitness
Donderdag: Rust
Vrijdag: Thuis fullbody trainen
Weekend: Rust

Heb deze week mijn eetschema aangepast, ik ga dit nu volhouden en structuur aanbrengen in mijn voeding. Zodat ik er goed van kan groeien.

Eetschema:

7:00 bakkie Yoghurt+brinta+beker sap/water
10:00 4 broodjes kipfilet
12:00 4 broodjes kipfilet
15:00 250 ml melk+2 broodjes pindakaas
18:00 groente+vlees + bakkie Yoghurt+brinta
20:00-21:00 250 ml melk + 2 broodjes pindakaas
+- 22:00 500gr kwark

Deze voeding ga ik aanhouden, ik weet dat ik niet super ga groeien met deze manier van trainen, maar ik neem het ervan zoals het nu is. In september kan ik aan de bak. Dit zie ik als een soort basis.

Hier zijn de foto's:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Het eerste plaatje is nu en het andere plaatje in in Februari ;)

Afmetingen:

Februari:

Arm ontspannen: 25.5
Arm Gespannen: 29

Taille: 76

Borst ontspannen: 83
Borst gespannen: 91

Nu:

Arm ontspannen: 26.5
Arm gespannen: 30

Taille: 76

Borst ontspannen: 86.5
Borst gespannen: 94

Benen ontspannen: 49.5
Benen gespannen: 50

Benen had ik nog niet gemeten eerste keer.

Het lijkt overdreven maar het lijkt me juist goed om alles perfect bij te houden voor later. Laat me horen wat beter kan of wat je ervan vind.

Heb je dit allemaal bereikt dankzij bulken?

je toewijding is wel indrukwekkend, zeker voor die leeftijd ;) ik zou je graag eens zien 5 jaar later

Je bent zeker niet slecht bezig want je bent tenslotte nog maar 14jaar ook en wanneer je echt ferm gaat trainen is dat niet goed voor je lichaam en ik weet wat ik zeg want ik heb zelf nu last gehad in het begin met gewichten omdat ik pijn kreeg in botten etc door te zwaar te gaan maar eenmaal ik bezig was ging het weg.. Ik had zo een eigen schema in mijn hoofd maar ik hield geen rekening met eiwitten/koolhydraten/vetten en de KCAL per dag.. Ik ben nu 2weken goed bezig met een eetschema en ik moet zeggen het helpt maar het is wel lastig.. Als je wil kan ik je wel helpen met eetschema en ook wel met een trainingschema .. Als ik uu was zou ik nu al op uw eten gaan letten want beter te vroeg dan te laat want als ik eerlijk mag zijn vind ik het jammer dat ik op 18jarige leeftijd pas ben begonnen met fitness.. Er komt veel bij te kijken en veel mensen denken fitness is fitness maar als je echt mooi wil staan moet je er veel voor over hebben. Het kost tijd,geld en tenslotte geduld! Ik hoop je dat iets hebt aan mijn hulp .. ;)

Je bent zeker niet slecht bezig want je bent tenslotte nog maar 14jaar ook en wanneer je echt ferm gaat trainen is dat niet goed voor je lichaam en ik weet wat ik zeg want ik heb zelf nu last gehad in het begin met gewichten omdat ik pijn kreeg in botten etc door te zwaar te gaan maar eenmaal ik bezig was ging het weg.. Ik had zo een eigen schema in mijn hoofd maar ik hield geen rekening met eiwitten/koolhydraten/vetten en de KCAL per dag.. Ik ben nu 2weken goed bezig met een eetschema en ik moet zeggen het helpt maar het is wel lastig.. Als je wil kan ik je wel helpen met eetschema en ook wel met een trainingschema .. Als ik uu was zou ik nu al op uw eten gaan letten want beter te vroeg dan te laat want als ik eerlijk mag zijn vind ik het jammer dat ik op 18jarige leeftijd pas ben begonnen met fitness.. Er komt veel bij te kijken en veel mensen denken fitness is fitness maar als je echt mooi wil staan moet je er veel voor over hebben. Het kost tijd,geld en tenslotte geduld! Ik hoop je dat iets hebt aan mijn hulp .. ;)

///

Laatst bewerkt:
Je moet gewoon zeker zijn dat je uw oefening goed uitvoert.. Je moet zo zwaar mogelijk proberen te gaan maar telkens weer met je uw oefening correct uitvoeren.. Genoeg rust nemen tijdens de oefeningen .. ;)

///

Laatst bewerkt:
pfff....anders nemen jullie verkering ofzo.

Wat sta jij je tijd nou te verspillen gast ga naar de speeltuin ofzo

mooie proggresie man, Lekker bulken vooral in de groei, Bulken bevald me uitstekend, dus goed doortrainen, en niet opgeven dan zal jij op je 18e lachen om de mensen die nu aan je twijfele.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven