AndroidHealthClinic

voortgang

f3arl3ss

Cool Novice
Waardering
0
dus ik ging weer eens naar de sportschool ..
rippetoe

squats: 25 kilo exlusief stang( ik weet de gewicht van de stang niet) het is van technogym... ging goed volgende week deze waarde aanhouden en dan weer verhogen

Standing miltary press: 15 kilo exclusief stang. viel zwaar tegen ik zou graag willen weten of ik iets fout doe of te veel gewicht?

Bent over rows: 15 kilo exclusief stang. viel ook tegen ik voelde dat ik de techniek niet goed deed

hoe kan ik dit verbeteren?

is niet echt geweldig die gewichten... en bankdrukken?

je gebruikt waarschijnlijk olympische barbells die zijn 20 kilo, als je techniek niet goed is als je 50 kilo pakt kijk dan of je techniek wel goed gaat als je 40 pakt, het gewicht is nog niet zo belangrijk als je techniek naadje is.

Je military bijna even sterk als je squats, nice hahah.

Nee maar als je het wilt verbeteren, blijven trainen, goed eten & rusten. Hetzelfde verhaaltje als altijd dus.

Hoe de **** military press je 35Kg als je 45Kg squat.....

Oja gewoon doortraine gaat vanzelf omhoog

3x5 met 35 kg military press is lang niet slecht voor je eerste keer.

met squat vooral op je hipdrive letten, en naar de grond kijken, dat heeft mij het meest geholpen

Gewichten zijn lager dan jullie denken:
Technogym lange bar: 10kg
Technogym korte bar, ez-bar: 7,5kg

Is dat het totaal gewicht of per kant?

3x5 met 35 kg military press is lang niet slecht voor je eerste keer.

met squat vooral op je hipdrive letten, en naar de grond kijken, dat heeft mij het meest geholpen
Maakt het nog uit bij het squatten naar welke kant je kijkt? (kwa bewegingen in de romp ofzo).

Terug
Naar boven