XXL Nutrition

voortgang

JanWillempje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
Ik zou me even voorstellen ik ben Janwillem
en ben 20 jaar oud 80kg 1.83m en 18% vetpercentage
ik train nu zo ongeveer iets meer dan 3 jaar met ups en downs
(meer downs dan ups)

ik train 3x per week met een A en een B rooster
wegens knie problemen is het moeilijk/tot niet mogelijk om mijn benen te trainen.(ben ondertussen weer voorzichtig aan het proberen )

schema A

Bankdrukken
Schuin bank met dumbbells
cable cross fly's

Dumbbell press
Front raise
Side raise
Shrugs

Tricep dip met gewicht gordel
tricep pull down
french press

B

Lat pulley
Close grip cable rows
Zagen

Chin upps
zittend tussen cable cross en beide handvaten naar je hoofd toe brengen(bicep)
Preacher curl
hammer curl

laatste halfjaar weel gedisciplineerd bezig met training en voeding.

Tips/advies welkom

foto1.jpg

foto2.jpg

foto3.jpg

foto4.jpg

foto5.jpg

foto6.jpg

• Topic Starter Topic Starter
zoals je leest heb ik problemen met men knie...
ben er voorzichtig mee bezig om het weer aan te sterken.

Sorry, overheen gelezen moet ik eerlijk bekennen. Wat voor klachten heb je van je knie?

Schema is verre van optimaal vind ik.

@shifting geeft niet overkomt de beste toch? ;) geopereerd geweest aan men meniscus vandaar.

@roeierd zou ik advies van je mogen hebben hoe ik het beter indeel of beter oefeningen toevoeg ? ;)

Als je last hebt van je knie moet je niet trainen. Zwak excuus.

Damn je moet eens denken, als je die 3 jaar goed trainde in plaats van wat aan te kloten zag je er nu 1000x beter uit. Dit voor 3 jaar is niet goed en in mijn ogen heb je je tijd een beetje verprutst. Maar goed te lezen dat je toch laatste half jaar met discipline trainde, dan kom je er later ook wel. Alleen jammer van de verloren tijd.

Succes met je doel(en) ;)

@Eleturtl....

Er had misschien wat meer in gezeten, maar hij is nog maar 20...

Flinke armen en er zit zeker massa op je frame. VP is wat aan de hoge kant. Gewoon lekker cleanbulken voor zover dat kan en je komt er wel.

Als je last hebt van je knie moet je niet trainen. Zwak excuus.

sorry hoor maar dit vind ik een erg zwakzinnige opmerking... ;)

Damn je moet eens denken, als je die 3 jaar goed trainde in plaats van wat aan te kloten zag je er nu 1000x beter uit. Dit voor 3 jaar is niet goed en in mijn ogen heb je je tijd een beetje verprutst. Maar goed te lezen dat je toch laatste half jaar met discipline trainde, dan kom je er later ook wel. Alleen jammer van de verloren tijd.

Succes met je doel(en) ;)

ik heb er in die 3 jaar zeker meer uit kunnen halen!!
heb ik spijt nee van alle fouten leer je
en toen had ik gewoon nog niet de kennis en wensen die ik nu heb ;)
ik vond het leuk maar deed het meer voor beweging dan echte groei :P

@Eleturtl....

Er had misschien wat meer in gezeten, maar hij is nog maar 20...

Flinke armen en er zit zeker massa op je frame. VP is wat aan de hoge kant. Gewoon lekker cleanbulken voor zover dat kan en je komt er wel.

daar ben ik het met je eens! en zo zie ik het ook.. ik loop nog wel even rond op deze aardkloot :P

kwa VP helemaal gelijk ben nu alleen heel erg in twijfel wat ik moet gaan doen bulken of clean bulken/cutten ???

heeft iemand daar advies voor?!

Doe waar jij je goed bij voelt, de keuze is aan jou. Ik persoonlijk zou nog even clean door bulken en eind februari/begin maart beginnen met cutten zodat je er in de zomer wat droger bij staat en nu misschien nog een paar kg kan pakken.

Schema lijkt me zelf wat overkill. Ik zou gewoon een 3 daagse split doen van rug, schouders en borst. Hopelijk kan je snel weer je benen trainen. Veel succes iig!

Before pics/stats? en hoe zat het met je voeding?

Terug
Naar boven