MuscleMeat

Vooruitgang 3maanden serieus trainen

succ6, vaak alleen door geen snoep te eten en bier te drinken doe je wat vet verliezen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik bedoel meer dat ik ook meer op me voeding let in het weekend dus geen alcohol meer en kebab/chips.nootjes en al die zaken.

Damn je bent 16 en geen alcohol en kebab etc!!! Geniet toch eerst van het leven man

• Topic Starter Topic Starter
Damn je bent 16 en geen alcohol en kebab etc!!! Geniet toch eerst van het leven man

Naja kga wel elk weekend met me maten stappen enz hoor alleen drink dan water ofzo:cool: Alleen heb het geluk dat er nog een paar dit doen dus ik niet de enigste ben.

doen wat jij wilt niet wat anderen willen!
uitgaan gewoon, chocomelk =) en anders neem ik zelf mijn melk wel mee,
als mensen er problemen mee hebt.. gaan ze toch weg.

Je kan ook breed worden door gewoon 's weekends een biertje te drinken, als je maar niet elke dag teringzooi gaat zitten vreten, ik eet doordeweeks gewoon puur gezonde dingen, ook omdat ik het lekker vind, ik heb liever een bord spinazie voor me snufferd dan een big mac menu, en in het weekend zuip ik gewoon, niks aan de hand, je moet ook een beetje lol kunnen maken, is ook goed tegen stress ;)

Je kan ook breed worden door gewoon 's weekends een biertje te drinken, als je maar niet elke dag teringzooi gaat zitten vreten, ik eet doordeweeks gewoon puur gezonde dingen, ook omdat ik het lekker vind, ik heb liever een bord spinazie voor me snufferd dan een big mac menu, en in het weekend zuip ik gewoon, niks aan de hand, je moet ook een beetje lol kunnen maken, is ook goed tegen stress ;)

Ik drink al een 1,5 maand helemaal niet meer. En eigenlijk bevalt het me prima. Begrijp niet dat iedereen elk weekend kort ziet als "van het leven genieten" of "lol kunnen maken". Als je drugs nodig hebt om lol te maken, das pas treurig.

Dat zeg je op een bb forum?

Als je iets wilt bereiken zul je bepaalde dingen over het algemeen moeten laten liggen. Kiezen of delen.

Bovendien heb je altijd nog de junk dag:). 6 dagen clean eten plus 1 junkdag is ok imo.

woon jij toevallig in breda wesley? Ik zie wel massa zitten aleen komt die vshape nu niet mooi uit met die zwembandjes

Terug
Naar boven