Wesley1991
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 19%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn je bent 16 en geen alcohol en kebab etc!!! Geniet toch eerst van het leven man
Alleen heb het geluk dat er nog een paar dit doen dus ik niet de enigste ben.Damn je bent 16 en geen alcohol en kebab etc!!! Geniet toch eerst van het leven man
Damn je bent 16 en geen alcohol en kebab etc!!! Geniet toch eerst van het leven man

Je kan ook breed worden door gewoon 's weekends een biertje te drinken, als je maar niet elke dag teringzooi gaat zitten vreten, ik eet doordeweeks gewoon puur gezonde dingen, ook omdat ik het lekker vind, ik heb liever een bord spinazie voor me snufferd dan een big mac menu, en in het weekend zuip ik gewoon, niks aan de hand, je moet ook een beetje lol kunnen maken, is ook goed tegen stress![]()

. 6 dagen clean eten plus 1 junkdag is ok imo.