XXL Nutrition

vooruitgang én achteruitgang??

steven4

Advanced Bodybuilder
Waardering
8
ik heb afgelopen week geëxperimenteerd met wat lager in Kcal gaan zitten. Nu ben ik vanochtend wezen trainen en ben op sommige onderdelen(voornamelijk compounds) vooruit gegaan maar op de isolaties(lats/triceps) wat achteruit.
Is het mogelijk dat ik wat spier verlies heb geleden door het naar beneden gaan in calorieën of zou ik dan overal iets achteruit gegaan moeten zijn en komt deze zogenaamde "achteruitgang" waarschijnlijk gewoon door vermoeidheid na de compounds? Heb bijvoorbeeld vrij heftig gebenched vandaag.

Eén enkele training zegt niets.

ik heb afgelopen week geëxperimenteerd met wat lager in Kcal gaan zitten. Nu ben ik vanochtend wezen trainen en ben op sommige onderdelen(voornamelijk compounds) vooruit gegaan maar op de isolaties(lats/triceps) wat achteruit.
Is het mogelijk dat ik wat spier verlies heb geleden door het naar beneden gaan in calorieën of zou ik dan overal iets achteruit gegaan moeten zijn en komt deze zogenaamde "achteruitgang" waarschijnlijk gewoon door vermoeidheid na de compounds? Heb bijvoorbeeld vrij heftig gebenched vandaag.

Pullovers? Of welke oefeningen?

Lager in kcal zitten? Why...aan je foto te zien zou je juist meer kcal moeten toevoegen!

• Topic Starter Topic Starter
was beetje aan het experimenteren, wilde kijken of ik kon proberen rond de 0.2 kilo per week aan te komen omdat dit de maximale hoeveelheid spier scheen te zijn die je kon aanzetten.

Het is het eerste jaar bijna niet mogelijk spier verlies te lijden zolang je niet ineens slecht gaat eten of langer dan een week stopt met trainen?

was beetje aan het experimenteren, wilde kijken of ik kon proberen rond de 0.2 kilo per week aan te komen omdat dit de maximale hoeveelheid spier scheen te zijn die je kon aanzetten.

Het is het eerste jaar bijna niet mogelijk spier verlies te lijden zolang je niet ineens slecht gaat eten of langer dan een week stopt met trainen?

In jou stadium kan je gerust wat sneller vooruitgaan in spiermassa.
Spierverlies kan jij echt uit je hoofd zetten, denk daar gewoon niet aan.
Wil niet rottig doen, maar: je hebt belange nog niet genoeg spiermassa om dit eventueel kwijt te kunnen spelen.
Ga nu maar gewoon veel en juist eten.

• Topic Starter Topic Starter
in het begin is het mogelijk om meer dan 0.2 kilo spier aan te zetten?

haha ik realiseer me dat ik echt ecto ben, komt niet rottig over;)
Ik zal gewoon goed gaan eten en niet te moeilijk willen doen met 0.2 kilo per week of iets dergelijks:)

Terug
Naar boven