MuscleMeat

vooruitgang foto s

eddy86

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Weer wat nieuwe foto s. Naar een paar maand geen foto s te hebben gepost.

img_4936.jpg

img_4932.jpg

img_4939.jpg

img_4947.jpg

lats beginnen er goed uit te poppen..

verder begint je borstdefinitie duidelijk te worden..

ik zou zeggen, blijf nog 12 maanden intensief trainen, eet veel en goed voedsel, en over 12 maanden heb je weer minimaal 8kg spiermassa op je lijf..

begin is goed.. nu blijven gaan.

Weinig massa, maar vind je armen en rug wel netjes. Borst loopt achter vind ik, train je je benen ook?

waar zijn u traps gebleven (vergeten te trainen?)? voor de rest nice, borst harder hitten

Laatst bewerkt:
waar zijn u traps gebleven (vergeten te trainen?)?

als iemand een zwakke spiergroep heeft, is het meestal genetisch.
of ga je tegen branch warren ook zeggen dat hij zijn armen vergeten te trainen is ?

daarbij zie ik zelfs dat zijn traps 1 van de betere spieren zijn
ga ergens anders heen met die domme opmerkingen ...

Laatst bewerkt:
of ga je tegen branch warren ook zeggen dat hij zijn armen vergeten te trainen is ?

daarbij zie ik zelfs dat zijn traps 1 van de betere spieren zijn
ga ergens anders heen met die domme opmerkingen ...

ik zie ze niet ...

nette rug

Wat is dat nu loastres? Je schildert de mensheid wel af als een bende laaggenetische wezens op deze manier. Nene,deze kerel zal gewoon niet genoeg deadliften ofzo. Alles op genetica steken is simpel.

Je kan nu nog niet oordelen of iets genetisch gezien een zwakke spiergroep is.

Ziet er goed uit! Misschien wat meer bankdrukken?

Wat is dat nu loastres? Je schildert de mensheid wel af als een bende laaggenetische wezens op deze manier. Nene,deze kerel zal gewoon niet genoeg deadliften ofzo. Alles op genetica steken is simpel.

alles op "vergeten te trainen" steken is nog simpeler als je weet dat iedereen zijn zwakke spiergroep heeft.

---------- Post added za 25 jun 2011 at 02:05 ----------

dan moet je even beter naar die rug pic kijken, tenzij je niet eens weet waar je trapezius ligt.

dan moet je even beter naar die rug pic kijken, tenzij je niet eens weet waar je trapezius ligt.

ik vind z'n schouders juist vrij sterk in de rugfoto en z'n trapezius vind ik redelijk goed alleen z'n bovenste trapezius zijn nergens te bekennen

Armen zijn zo te zien vrij goed aant komen alleen de borst is zo te zien een mindere spiergroep voor de OP.

Ik denk dat met lekker doortrainen de OP er wel komt ;)

ik vind z'n schouders juist vrij sterk in de rugfoto en z'n trapezius vind ik redelijk goed alleen z'n bovenste trapezius zijn nergens te bekennen

Armen zijn zo te zien vrij goed aant komen alleen de borst is zo te zien een mindere spiergroep voor de OP.

Ik denk dat met lekker doortrainen de OP er wel komt ;)
+1
en borsthaar loopt voor;)

rug wel netjes qua definitie..!
keep it up!

maak van die 10% maar 14 % ;)
voor de rest not bad hoor. ga zo door

• Topic Starter Topic Starter
idd mijn borst groeit nauwelijks:S train juist deze spiergroep 2x maja. trapesius zijn er zeker wel maar idd niet te zien. Dit kwam omdat ik ze niet aanspande sorry. Volgende keer post ik ook met aan gespande traps:D

idd mijn borst groeit nauwelijks:S train juist deze spiergroep 2x maja. trapesius zijn er zeker wel maar idd niet te zien. Dit kwam omdat ik ze niet aanspande sorry. Volgende keer post ik ook met aan gespande traps:D

Vrees dat ik dan evengoed zal zeggen dat je traps achterlopen,
bovenste trapezius is naar mijn mening ook ontspannen goed te zien
of ie redelijk ontwikkeld is of niet ;)

Terug
Naar boven