AndroidHealthClinic

Vooruitgang rug december 2011->mei 2012

Nicolasz

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
61kg
Ik wou graag eens wat meningen horen over de vooruitgang van men rug.. De 1e foto's in de rij zijn van december 2011, de 2e foto's in de rij zijn van maart 2012, de derde foto's zijn van april 2012. De laatste aparte foto is de recentste, mei 2012. Voor meer informatie omtrent mijn trainingschema,voedinggschema,.. check mijn log! :) Tips en feedback zijn meer dan welkom!

progressie rug 2.jpg

progressie rug.jpg

120515-195734.jpg

ik vrees dat de hoek en belichting een vertekend beeld geven;) en je poses zijn niet altijd hetzelfde, net als de lichtinval waardoor je je evolutie moeilijker kunt zien/inschatten. Maar er is zeker vooruitgang;). Kloppen je stats nog altijd van lengte en gewicht?

• Topic Starter Topic Starter
ik vrees dat de hoek en belichting een vertekend beeld geven;) en je poses zijn niet altijd hetzelfde, net als de lichtinval waardoor je je evolutie moeilijker kunt zien/inschatten. Maar er is zeker vooruitgang;). Kloppen je stats nog altijd van lengte en gewicht?

Ik ben er mij idd van bewust dat mijn poses niet goed zijn. Het zijn mijn eerste foto's, in het vervolg zal ik daar zeker op letten. Ik ben sinds eergisteren terug actief op het forum omdat ik er nu echt wil voor gaan. Ik ben ondertussen van 57kg naar 61 kg gegaan, maar hier ben ik zelf niet tevreden van en daarom heb ik een log gemaakt over mijn trainingschema,voedingsschemaen supplementen voor extra feedback... Bedankt voor je commentaar!

Vooruitgang zit er zeker in, maar zoals al werd aangegeven, de shots zijn op deze manier echt totaal niet te vergelijken.
Eerste rij foto's lijkt zowat buffer dan de tweede. :roflol:

Vooruitgang zit er zeker in, maar zoals al werd aangegeven, de shots zijn op deze manier echt totaal niet te vergelijken.
Eerste rij foto's lijkt zowat buffer dan de tweede. :roflol:

Bedankt voor je comment, inderdaad de shots kunnen veel beter, dat zie ik nu ook... Wat bedoel je, dat ik er in de 1e rij foto's gespierder uitzie ???

hij bedoelt dat je een cursus fotografie moet volgen

Ja en lid sinds nov 2010.

Ik ben sinds eergisteren écht actief op het forum. Ik me in 2010 geregistreerd om een goed trainingschema te zoeken, maar nadien ben ik er niet meer opgeweest tot nu. Wat betreft de foto's: nog maar eens, het zijn de EERSTE foto's die van men rug gemaakt hebt, zoals eerder gezegd zal ik volgende keer extra goed op men poses letten.

Voor iedereen: wie zich geroepen voelt om feedback/tips te geven op mijn trainingschema en voedingschema, voel je vrij om mijn log eens te checken.

Progressie is er!

hou je camera een recht achter je rug, oog je gelijk 60% minder.

geen idee naar je progressie, kan niet oordelen zo.
lekker blijven knallen

hou je camera een recht achter je rug, oog je gelijk 60% minder.

geen idee naar je progressie, kan niet oordelen zo.
lekker blijven knallen

Zal ik doen, bedankt voor de feedback. Ik blijf zoiezo knallen, er volgen meer pics binnen een à 2 maanden..

Terug
Naar boven