AndroidHealthClinic

Vorderingen Dianabol tabs dag 15

BodyMaster1

Cool Novice
Waardering
0
Hallo Allemaal,

Op dag 15 van mijn Dboll kuurtje eindelijk iets waar te nemen.
Ik voel me iets sterker maar een echte gewichts toename blijft vooralsnog uit. Tenzij je die 1.5 kg bedoeld ;)
Wat me wel opvald is dat mijn aders meer zichtbaar zijn dan voorheen, iemand enig idee wat dat betekend..??
Ik neem 30 mg per dag zoals de meeste al wisten.

Groetjes,

Hey,

Zeker met een dosis boven de 20 mg, had je volgens mij al sneller iets moeten "voelen". Die beter zichtbare aders komen vast van de toegenome bloeddruk, snellere hartslag...
De gewichtstoename zal voornamelijk vocht zijn in die korte tijd. Sowieso zal je toegenome gewicht uiteindelijk meer vocht zijn dan spier...Met dianabol alleen kuren is te weinig en resulteert in vrij weinig spier en veel water, wat je na je kuur weer heel snel kwijtraakt! Is erg frustrerend! Neem er deca of primo bij om te beginnen. Weet natuurlijk niet of dit je eerste kuur is...

Groetjes

.

Laatst bewerkt:
je zou inmiddels, mits je dieet in orde is, al wel meer dan 1,5 kg moeten zijn aangekomen na 15 dgn, ook al is het o.a. vocht. Maar het kan allemaal nog komen.

Kunt de dosering iets omhoog gooien evt, naar 40 mg. Ik heb met dbol only gekuurd en heb op 50 mg/dag gezeten, bij mij ging mn gewicht per week met zon 1,5 kg omhoog.

Terug
Naar boven