abc123abc123
Cool Novice
- Waardering
- 0
Mannen,
laatse kuur was vorig jaar en zag er als volgt uit:
1-4 dianabol 40mg/dag
1-8 deca 375mg/week
1-8 test ent 500mg/week
9-18 test ent 300mg/wk
9-16 tren ent 500mg/wk
-elke week 500 mmg HCG
Na paar weken diana, deca en test had ik flinke gyno. Op dat moment maakte ik me ernstig zorgen en heb tijdje aromasin en nolva genomen. Hoewel het door de aromasin af had moeten nemen, leek het wel hetzelfde al dan niet erger te worden. Doorgegaan met nolva tot mn normale nakuur.
Na de nakuur bleef ik echter zitten met behoorlijke gyno (harde schijven van ong. 4cm doorsnede). Ik had me er al bij neergelegd dat ik het operatief zou moeten laten verwijderen. Wonder boven wonder is het na een aantal maanden echt HELEMAAL weg getrokken.
Volgende maand zou ik weer graag beginnen aan mn volgende ronde. Ik zou graag wat suggesties van jullie lezen.
Hier wat bedenkingen van mijn kant:
+ vorige kuur was qua (redelijk kwalitatieve) massa en kracht super
- de gyno
- lang herstel (ik vraag me soms nog wel eens af of alles weer 100% is)
Suggesties?
laatse kuur was vorig jaar en zag er als volgt uit:
1-4 dianabol 40mg/dag
1-8 deca 375mg/week
1-8 test ent 500mg/week
9-18 test ent 300mg/wk
9-16 tren ent 500mg/wk
-elke week 500 mmg HCG
Na paar weken diana, deca en test had ik flinke gyno. Op dat moment maakte ik me ernstig zorgen en heb tijdje aromasin en nolva genomen. Hoewel het door de aromasin af had moeten nemen, leek het wel hetzelfde al dan niet erger te worden. Doorgegaan met nolva tot mn normale nakuur.
Na de nakuur bleef ik echter zitten met behoorlijke gyno (harde schijven van ong. 4cm doorsnede). Ik had me er al bij neergelegd dat ik het operatief zou moeten laten verwijderen. Wonder boven wonder is het na een aantal maanden echt HELEMAAL weg getrokken.
Volgende maand zou ik weer graag beginnen aan mn volgende ronde. Ik zou graag wat suggesties van jullie lezen.
Hier wat bedenkingen van mijn kant:
+ vorige kuur was qua (redelijk kwalitatieve) massa en kracht super
- de gyno
- lang herstel (ik vraag me soms nog wel eens af of alles weer 100% is)
Suggesties?