AndroidHealthClinic

Vorige kuur diana-test-deca-tren. wat nu?

abc123abc123

Cool Novice
Waardering
0
Mannen,

laatse kuur was vorig jaar en zag er als volgt uit:

1-4 dianabol 40mg/dag
1-8 deca 375mg/week
1-8 test ent 500mg/week
9-18 test ent 300mg/wk
9-16 tren ent 500mg/wk
-elke week 500 mmg HCG

Na paar weken diana, deca en test had ik flinke gyno. Op dat moment maakte ik me ernstig zorgen en heb tijdje aromasin en nolva genomen. Hoewel het door de aromasin af had moeten nemen, leek het wel hetzelfde al dan niet erger te worden. Doorgegaan met nolva tot mn normale nakuur.

Na de nakuur bleef ik echter zitten met behoorlijke gyno (harde schijven van ong. 4cm doorsnede). Ik had me er al bij neergelegd dat ik het operatief zou moeten laten verwijderen. Wonder boven wonder is het na een aantal maanden echt HELEMAAL weg getrokken.

Volgende maand zou ik weer graag beginnen aan mn volgende ronde. Ik zou graag wat suggesties van jullie lezen.

Hier wat bedenkingen van mijn kant:

+ vorige kuur was qua (redelijk kwalitatieve) massa en kracht super

- de gyno
- lang herstel (ik vraag me soms nog wel eens af of alles weer 100% is)

Suggesties?

herstel controleren door bloedprikken

en zou de deca laten vallen, zeker bij de tren, tren verhoogd naar mij weten de gevoeligheid voor oestrogeen en deca aromatiseerd heel erg.

Zou kunnen komen door verhoogde prolactine door de deca waarbij tren niet je grootste vriend is als je er last van hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Dus wat zou een goed alternatief zijn voor de deca?

Ik heb zoals gezegd goede ervaringen met test/tren dus dit kies ik waarschijnlijk weer voor de "tweede helft" van mn cycle.

Ik heb nog nooit Proviron gebruikt. Misschien een idee dit na een 3-4 weken mee laten lopen op 25mcg?

Jongens, ik heb echt jullie hulp nodig.

Ik kan natuurlijk iets soortgelijks doen als ik vorig jaar deed. Maar ik heb bv Boldenone of Masteron ook nog nooit gebruikt.

Wat denken jullie van iets als:

Week 1-14: Boldenone ent 400mg
Week 1-8: Masteron 400mg
Week 7-14: tren ent 500mg

Ik zie deze combi niet vaak voorbij komen. Misschien heeft dat wel een reden haha

Ik wil iig deze keer geen dianabol en Deca. Alternatief zou "gewoon" test-tren voor 10-12 weken zijn.

w1-16 bold 750/800mg
w1-16 test-e 500mg
w1-12 tren-e 400mg
w1-16 aromasin 10mg
w1-19 hcg 2x500iu
w19-23 nolva 20mg ed

Bloeddruk in de gaten houden maar dat is sowieso iets wat je altijd moet doen.

Wat is je kuurverleden? Stats?

Zou eerder kiezen voor test/tren

als je gyno gevoelig bent is mast wel een goede toevoeging icm tren en low dose test. en mast op een laag vet% helemaal leuk.

bold en tren is inderdaad goed op je bloedruk letten, had met tren sowieso al te hoge bloeddruk. en bold maakt je bloed een stuk dikker (correct me if i am wrong)

w1-16 bold 750/800mg
w1-16 test-e 500mg
w1-12 tren-e 400mg
w1-16 aromasin 10mg
w1-19 hcg 2x500iu
w19-23 nolva 20mg ed

Bloeddruk in de gaten houden maar dat is sowieso iets wat je altijd moet doen.

Wat is je kuurverleden? Stats?

Zou eerder kiezen voor test/tren

Dat is meteen een stuk heftiger ;)

Dit wordt mn 6e kuur. Ik doe er gemiddeld 1 per jaar. Het is wel eens 2x per jaar voor gekomen en ook wel eens 1x per 2 jaar.

Stats zijn niet indrukwekkend. Het zal best aan mijn voeding etc liggen. Maar ik train nu zo'n 12 jaar en met een beetje "hulp" groei ik toch nog steeds beetje bij beetje.

32 jaar
1,75
88 kg
Vet% zal boven de 15 en onder de 20 liggen

Benen zijn zwak doordat ik 1 hele zwakke knie en enkel heb (ongeluk). Maar ik doe mn best.

Biceps (enige dat ik door de jaren gemeten heb) van 36 naar 43,5 cm.

Dan zou ik eerst gaan cutten tot minimaal 12%. Kans op gyno vergroot je op een hoog vetpercentage. Kun je het niet laten dan zou ik het volgende doen:

1-12 test-e 500mg ew
1-12 tren-e 400mg of 600mg ew
1-12 t3 75mcg ed(indien cut)
1-14 hcg 2x500iu ew
evt preventief 10mg aromasin 1-12

Als je iets met bold wilt doen minimaal op 600, liever 800 of hoger.

Ik ben hard bezig het vet iets omlaag te brengen. Geen idee of ik het binnen een maand red naar de 12% maar iig zal het niet hoger dan 15-16% zijn.

Ik heb hiervoor juist de test in een test/tren kuur laag gehouden omdat de test gyno in de hand werkt.

T3 heb ik wel eens geprobeerd in stapjes van 25mcg -> 12,5, 25, 50, 75, 100 en dan weer afbouwen (totaal 4 weken). Merkte er zeer weinig van.
Leek een tijdje heel populair en toen weer afgezwakt. Dus tevens een nieuwe vraag: Wie ziet de meerwaarde van T3 bij mijn stats?

T3 hielp bij mij op 50mcg tegen de moeheid van tren. En gyno komt minder snel, doet iets met je prolactine geloof ik. Google maar eens. Ergens een topic over

Week 1-14 Test ent 500mg/week
Week 1-10 Tren ent. 450mg/week
week 7-12 Masteron 100mg/eod

Week 1-16 HCG 2x 500iu/week
Week 17-20 nolva 40mg-20mg-20mg-20mg/dag

Ik twijfel dus over de hoeveelheid en duur van de Masteron.

Iemand?

Zag ergens een topic 1:2:2 qua verhouding test/tren/mast. Mast sowieso minimaal 400mg

De verhouding is 2:2:1 dus eerder minder mast (100mg eod is 350mg/week). Mast p of e trouwens want snap niet zo goed waarom eod?

De verhouding is 2:2:1 dus eerder minder mast (100mg eod is 350mg/week). Mast p of e trouwens want snap niet zo goed waarom eod?

Mast. P. Omdat ik het slechts de laatste weken neem.

Week 1-14 Test ent 500mg/week
Week 1-10 Tren ent. 450mg/week
week 7-12 Masteron 100mg/eod (350mg week)

Ik heb altijd begrepen dat de test/tren beter 1:2 kan zijn ivm gyno en vocht. Als ik dit in deze kuur toepas denk ik echter dat het niet veel zal uithalen ivm mn vorige kuur.

Ik wil vandaag gaan bestellen. Dus eventuele opmerkingen zijn meer dan welkom!

Terug
Naar boven