A Ano_54321 Freaky Bodybuilder Elite Member uitgeschakeld Lid sinds 10 aug 2016 Berichten 5.824 Waardering 6.769 Lengte 1m74 24 dec 2016 #21 newinthegame zei: Heb nog nooit lucht in me vials gespoten. Trek het gewoon op. Ander soort idem. Groen blauw insuline. Allemaal geen probleem Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Gewoon je post verwijderen in geval van verkeerde topic
newinthegame zei: Heb nog nooit lucht in me vials gespoten. Trek het gewoon op. Ander soort idem. Groen blauw insuline. Allemaal geen probleem Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Gewoon je post verwijderen in geval van verkeerde topic
newinthegame Freaky Bodybuilder Lid sinds 1 apr 2011 Berichten 5.153 Waardering 406 Lengte 1m91 Massa 119kg Vetpercentage 15% 24 dec 2016 #22 Tr3nbolon3 zei: Gewoon je post verwijderen in geval van verkeerde topic Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat lukt op Samsung niet echt. Had ik al geprobeert
Tr3nbolon3 zei: Gewoon je post verwijderen in geval van verkeerde topic Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat lukt op Samsung niet echt. Had ik al geprobeert